Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut nelikymppiset sinkkunaiset jaksatte nuorten miesten viestipommitusta?

Vierailija
14.09.2024 |

Menisi melkein kokopäivätyöstä, jos noihin vastaisi välittömästi.

N42

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kun ei sellaista ole. En ole kiinnostunut kakaroista vaan Miehistä. Joten, miten joku pikkukundi mua viestipommittaisi kun en kenellekään ole numeroani antanut vaikka pyydetty on, en ole sosiaalisessa mediassa enkä yhdelläkään deittisivustolla?

Vierailija
2/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni paikoissa, joissa joku saisi numeroni tai alkaisi häiriköidä. Nuorempana siedin liian pitkään. En pidä hyvänä edes somea, jos joku ahdistelee, pitää keksiä keino ettei sellaiset lähesty, kyttää tai estyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin me nelikymppiset miehet jaksetaan nuorten tytt... naisten viestipommitusta. Jatkuvasti pitäisi olla viemässä shoppailemaan. Pukukopissa on kiva olla makutuomarina, mutta ei sitä nyt kokoajan jaksa.

Ja nuo on kyltymättömiä. Kyllä tässä iässä se kolmesta viiteen kertaa päivässä alkaa olla maksimi, vaikka niillä ihanan tiukka onkin.

Vierailija
4/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin kenkää jos olisin töissä yhtä saamaton kuin viestien vastaanottajana, koska enhän mä tekisi mitään ikinä.

Vierailija
5/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua kiinnostaisi nelikymppisenä nuoret miehet??? Haluan vain oman miehen ja hän on samaa ikäluokkaa. Vaikka olisinkin sinkku niin en uskoisi että joku 20v poju kiinnostaisi.

Vierailija
6/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaatii kärsivällisyyttä kieltämättä. Yritän aina vastata ystävällisesti ja asiallisesti vaikka nuori mies itse olisi esittänyt asiansa miten tahansa. Joskus unohdan vastata kokonaan, jos en heti ehdi viestin luettuani. Joskus joudun miettimään vastaustani hetken, jos kyseessä on jokin vähän monimutkaisempi tapaus. 

Saan yhtä lailla viestejä myös nuorilta naisilta ja samoja periaatteita noudatan heidän kanssaan. 

T. Lukion ope

Vierailija
7/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin me nelikymppiset miehet jaksetaan nuorten tytt... naisten viestipommitusta. Jatkuvasti pitäisi olla viemässä shoppailemaan. Pukukopissa on kiva olla makutuomarina, mutta ei sitä nyt kokoajan jaksa.

Ja nuo on kyltymättömiä. Kyllä tässä iässä se kolmesta viiteen kertaa päivässä alkaa olla maksimi, vaikka niillä ihanan tiukka onkin.

Eli likat maksattavat sulla kaiken ja saat hyvällä tuurilla muutaman kerran päivässä. Onneksi olkoon. Onneksi meidän kahden nelikymppisen suhteessa kummallakin on omaa rahaa, seksiä on parhaimmillaan 8-10 kertaa päivässä ja lisäksi meillä on myös puhuttavaa keskenämme. Ajatella! Eikä kumpikaan ole grammaakaan ylipainoinen, sekin vielä.

Vierailija
8/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua kiinnostaisi nelikymppisenä nuoret miehet??? Haluan vain oman miehen ja hän on samaa ikäluokkaa. Vaikka olisinkin sinkku niin en uskoisi että joku 20v poju kiinnostaisi.

Minua ainakin kiinnostaa kolmekymppiset miehet. Miksei kiinnostaisi? Eivät ole mitään "pojuja".

Ap

Vierailija
9/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli likat maksattavat sulla kaiken ja saat hyvällä tuurilla muutaman kerran päivässä. Onneksi olkoon. Onneksi meidän kahden nelikymppisen suhteessa kummallakin on omaa rahaa, seksiä on parhaimmillaan 8-10 kertaa päivässä ja lisäksi meillä on myös puhuttavaa keskenämme. Ajatella! Eikä kumpikaan ole grammaakaan ylipainoinen, sekin vielä.

Puhuttavaa kekenänne = tappelu mitä tänään syötäisiin, kumpi ideoi viimeksi.

Vierailija
10/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain tarkistamaan, kuinka nopeasti joku kiukkumies nielee koukun kohoineen ja toimii näemmä kuin calico cat ahvenelle kauniina kesäpäivänä.

Vierailija
11/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain tarkistamaan, kuinka nopeasti joku mällíränní nielee koukun kohoineen ja toimii näemmä kuin calico cat ahvenelle kauniina kesäpäivänä.

Vierailija
12/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain tarkistamaan, kuinka nopeasti joku mällíränní nielee koukun kohoineen ja toimii näemmä kuin c

Oksettava "ihminen".

Vierailija
13/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viestipommitusta ja missä?

Eipä ole mitään viestejä paljoa lennellyt.

Deittisovelluksissa olen ollut vaan eipä ole sielläkään koskaan mitään kiinnostusta miehillä kohtaani ole ollut.

Vierailija
14/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaa kolmekymppiset miehet. Miksei kiinnostaisi? Eivät ole mitään "pojuja".

Ap

Ovat. Tuon ikäiset on ihan kakaroita vielä.

Vierailija
15/15 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin noin yhdelle kerrallaan, ei niille mänteille kannata vastata. 

Ja hyvä mies löytyi viimein. Sen huomaa kun normaali tulee joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi