Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku kiusaa sinua työpaikalla

Vierailija
26.02.2024 |

Niin mitä teet? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin heti. Narisi hölmöjä, sanoin lopeta toi valitus, kukaan ei kestä kuunnella. Kun jäi kiinni eväiden tuhoamisesta, pyysin esimiehen paikalle ja sanoin nyt tää loppu, mä kutsun poliisit paikalle. Kaupungin suojatyöpaikka ja tyyppi oli saanut vuosikymmeniä anteeksi hölmöilyt.

Sai siirron toiseen työpaikkaan, jossa esimies laittoi ukon ruotuun. Oli vuosia myöhästellyt ja esimies oli sanonut nut alat tulemaan ajoissa, tai et enää tule töihin. Kuultiin oli myös arvostellut hänen jälkeään tiimipalavereissä ja luult oli sitten jättäytynyt pois töistä. 30 v oli ikävä, 6 kk saatiin savustettua pois. Hänen virheisiin puututtiin, ei ollut laitonta.

M Lahtinen, Helsingin kaupunki. Ei ole ikävä

Vierailija
42/43 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keski-ikäisten naisten ja nuorten incelinaisten miesviha kiusaamista? Olen ainut mies toimistolla ja en ole tehnyt tuolle lähes päivittäiselle miesvihalle mitään. Antaa naisten jauhaa kahvipöydässä solvauksiaan miehistä, ei paljoa hetkauta. :) :) :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran työkaverin puhuvan minusta ikävään sävyyn selän takana muutamalle muulle työkaverille. Menin sitten kysymään häneltä kahden kesken ihan rauhallisesti, että kuulin kun puhuit minusta tällaista selän takana, miksi et tullut suoraan sanomaan asiasta minulle? Samalla tavoin varmaan kysyisin muistakin asioista. Minkä takia ette antaneet näitä tietoja minulle, teittekö sen tarkoituksella vai unohtuiko se? Miksi ette koskaan pyydä minua lounaalle mukaan, on ankeaa syödä aina yksin? jne. Jos kyse olisi vakavammasta ja selkeämmästä asiasta ja järjestelmällisestä kiusaamisesta, keräisin hieman todistusaineistoa ja raportoisin esimiehelle. Jos hän ei puuttuisi asiaan tai ei saisi sitä loppumaan, veisin asian eteenpäin sopivalle taholle.