Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku kiusaa sinua työpaikalla

Vierailija
26.02.2024 |

Niin mitä teet? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaannun ja ahdistun. Lopulta lähden työpaikasta riippumatta siitä, olenko löytänyt uutta työtä.

En haluaisi, mutta kokemus on opettanut, etten pysty puolustautumaan. Yrittäminen vain pahentaa kiusaamista.

Vierailija
2/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin aikani kuunneltuani kyseisen ihmisen puhutteluun. Siihen loppui suunsoitto. Ei kiusaajiin tepsi muu kuin laittaa niille jauhot suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huvittuisin siitä ihmisestä. Olen nuorin meidän työpaikalla ja jos joku vanhempi ihminen alkaisi kiusata kyllä vain nolottaisi hänen käytöstapojensa puolestaan.

Vierailija
4/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin sille päin naamaa.

Vierailija
5/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin, että minkälaisessa työpaikassa olet. Tehdas, konttori, nais vai miesvaltainen. Miten kiusa ilmenee? 

Vierailija
6/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin pikkupomolta neuvoja/opastusta tehtävän hoitamiseen siihen hän vastasi että en osaa/pysty seuraavana päivänä minä ja useampi työkaveri nähtiin suoraan kun hän oli omaa alaistaan neuvomassa/opettamassa samasta tehtävästä sen verran kenkutti että kerroin tapahtuneesta pääpomolle 

Vierailija
7/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen kiusaajaa kuin ilmaa. 

Vierailija
8/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ensin muilta työntekijöiltä, kuka mahtaa olla tämä alhaisista alhaisin ihmisen kuvotus täällä töissä ja miksi? Sitten itse asiaan. Pomo ja kiusaaja saman pöydän ääreen ja luu kurkkuun pösilölle.

Vierailija
9/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiusaa minua työpaikalla.

Vierailija
10/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin aikani kuunneltuani kyseisen ihmisen puhutteluun. Siihen loppui suunsoitto. Ei kiusaajiin tepsi muu kuin laittaa niille jauhot suuhun.

Ei auta jauhojen laittaminen suuhun. Siitähän kiusaaja vasta innostuukin nälvimään ja kertomaan sekä sinulle että kaikille muille, kuinka vastenmielinen olet. Ei kiusaaja lopeta, vaikka uhri tekisi mitä. Tai no, en koskaan kokeillut vetää turpaan, mutta siitä olisin kyllä itse saanut sekä potkut että vielä pahemmat muiden vihat niskaani, joten tuskin olisi ollut hyvä idea.

Vierailija
11/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaakin, juttelen muiden kanssa, kuuntelen musiikkia, välttelen parhaani mukaan. Onhan se ikävää, mutta hän on vain yksi kurja tyyppi monen ihan jees tyypin seassa.

Vierailija
12/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan kiusaajalle että turha yrittää, kerron työkavereille ja esimiehelle ja otan yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun. 

Vierailija
13/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan sen kusipään

Vierailija
14/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä totean tuollaisille mahtailijoille että minä en ehkä ole yhtä pitkä kuin Robert Helenius, mutta tarpeen vaatiessa minä lyön yhtä kovaa kuin Robert Helenius.

Vierailija
15/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ensin muilta työntekijöiltä, kuka mahtaa olla tämä alhaisista alhaisin ihmisen kuvotus täällä töissä ja miksi? Sitten itse asiaan. Pomo ja kiusaaja saman pöydän ääreen ja luu kurkkuun pösilölle.

Ei se aikuisten kiusaaminen ole sellaista että siitä voisi mitenkään mitään keskustelua käydä. Se on esim. hienovaraista eristämistä, tiedon jakamista ripotellen ja panttaillen, seläntakana puhumista. Jos siitä yrittää puhua leimautuu luulosairaaksi,

Vierailija
16/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta jauhojen laittaminen suuhun. Siitähän kiusaaja vasta innostuukin nälvimään ja kertomaan sekä sinulle että kaikille muille, kuinka vastenmielinen olet. Ei kiusaaja lopeta, vaikka uhri tekisi mitä. Tai no, en koskaan kokeillut vetää turpaan, mutta siitä olisin kyllä itse saanut sekä potkut että vielä pahemmat muiden vihat niskaani, joten tuskin olisi ollut hyvä idea.

Itsensä hän vain tekee naurunalaiseksi, tuo kiusaaja.

Vierailija
17/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäväpalkkaisessa määräaikaisessa olisin välittämättä, mutta huonopalkkaisessa määräaikaissa pyrkisin irti työsuhteesta. Hyväpalkkaisessa vakituisessa nostaisin asiasta jutun ja hankkisin kiusaajalle potkut!

Vierailija
18/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että kiitos, nauhoitin tuon puhelimella.

Vierailija
19/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajalla on aina hovi. 

Vierailija
20/43 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajalla on aina hovi. 

Ihan naurettavaa yläastetouhua.