Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän 50v. En tunne olevani 50v.

Vierailija
26.02.2024 |

Aloin ajatella tuota numeroa, ja se tuntuu todella isolta eikä yhtään omalta. 

Jotenkin vapautunut ja kauhistunut olo samaan aikaan...

Mitä nyt? Mitä teen? Miten valitsen fiksut jutut ja vältyn tyhmiltä jutuilta? 

Asioita pitäisi hoitaa ja omaan hyvinvointiin satsata. 

Kieltäydyn olemasta vanha ja tylsä. 

Mietin hieman värikkäämpiä tapoja elää. En ihan tapettiin tahdo kadota, kuitenkaan.

Nukkua ja levätä, pulahtaa järveen, olla vaan jollain penkillä kasvot aurinkoon. 

🍓 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Oon lukenut, et se on hyvä juttu jos tuntee itsensä nuoremmaksi kuin on. Omaan hyvinvointiin kannattaa satsata 👍

N32

Vierailija
2/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä juuri isääni joka täyttää tänä vuonna 80. Oikeastaan ei ole hirveästi muuttunut viimeiseen 20 vuoteen. Kukaan ei usko häntä niin vanhaksi. Huvittavinta siinä on, että elämäntavat on hänellä ihan päin mäntyä ja kroonisia sairauksiakin löytyy. Oletan että tarpeeksi rento elämänasenne on se avain nuorekkuuteen ja siihen että ajatukset säilyy kirkkaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän sen pitäisi sitten tuntua?

Vierailija
4/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan tässä ikääntymisessä on se, miten paljon nopeammin vuosi kuluu viisikymppisenä kuin kolmekymppisenä. Jotenkin toivoisi, että se menisi toisinpäin, mutta ei. Ehtiikö seitsemänkymmenvuotiaana noteerata edes viikkoja? Vai meneekö se niin, että joulu, pääsiäinen, juhannus ja taas joulu?

Vierailija
5/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ettei aika anna anteeksi eikä riitä. Vatvon asioita eli harkitsen pitkään ennen päätöstä. Luulen että jotkin asiat voisi olla helpompia jos vaan antais mennä. 

Kuitenkin tietty tyytyväisyys tullut elämään, kun on luopunut monista aikavarkaista ja opetellut arvostamaan lepoa, mukavia materiaaleja ja tietämään omat prioriteetit.

Silti vähän "hölmistynyt" olo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme