lapsia ei synny tarpeeksi
Kommentit (27)
Niin, ihmislapsia. Elukoita taas sikiää ihan liikaa ympäri ja niitä vielä tungetaan Euroopan ulkopuolelta tänne.
Kukaan ei voi pakottaa minua tekemään jälkikasvua.
Johtuu vain siitä, ettei kukaan jaksa niitä enää itse hoitaa. MUKAANLUKIEN ISOVANHEMMAT joille ennen lapset tyrkättiin. Nykyään nekin ovat laiskistuneet.
Minä olen iloinen. Jokainen syntymättä jäävä lapsi on maapallolle voitto.
Eikä tule näillä näkymin syntymäänkään. Liian kallista tarjota tässä yhteiskunnassa perusedellytykset lapsille.
Kuka tervejärkinen tekisi lapset kurjuuteen ja syrjäytymään?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen iloinen. Jokainen syntymättä jäävä lapsi on maapallolle voitto.
Valkoisten häviäminen on Maapallolle tappio, onhan se nähty miten naapurit ja paimenet kohtelevat luontoa.
Syntyy jatkossa vielä vähemmän kun ensimmäinen sairauslomapäivä on palkaton. Lapsilla on joskus esim flunssa ja silloin lasta ei saa tuoda päiväkotiin. Tulee todella kalliiksi vanhemmille.
Lisää maahanmuttajia. Kyllä se siitä.
Miten ne mikrovaltiot sitten pärjää? Ja Suomikin pärjäsi ennen vähällä väellä. Joku on tehnyt suunnitelmissa mittakaavavirheen. Naiset ja miehet elää nyt kuin haluavat eikä lisääntymiskoneina.
Suomen väestö- ja työvoimavajetta tulee paikata maahanmuutolla. Ei tänne lapsia välttämättä tarvita, vaan aikuisia jotka ovat valmiina työhön ja sitä kautta maksamaan veroja. Maahanmuuttajataustaisissa on ilahduttavan paljon yrittäjyydestä kiinnostuneita, mikä meinaa myös kantasuomalaisille työpaikkoja. Maapallo hukkuu liikakansoitukseen, eikä kaikille riitä resursseja. Siksi on parempi satsata olemassa oleviin aikuisiin, kuin puskea väkisin lisää lapsia maailmaan.
Saharan eteläpuolella ne osaa vielä lapsia tehdä. Täällä vain roikutaan ruudun ääressä
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule näillä näkymin syntymäänkään. Liian kallista tarjota tässä yhteiskunnassa perusedellytykset lapsille.
Kuka tervejärkinen tekisi lapset kurjuuteen ja syrjäytymään?
:'D
Tässä yhteiskunnassa lapsille tarjotaan perusedellytykset ja enemmänkin vaikkei vanhemmista olisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne mikrovaltiot sitten pärjää? Ja Suomikin pärjäsi ennen vähällä väellä. Joku on tehnyt suunnitelmissa mittakaavavirheen. Naiset ja miehet elää nyt kuin haluavat eikä lisääntymiskoneina.
Eläkejärjestelmänä tunnettu pyramidihuijaus ei toimi enää ja (((ne))) haluavat tänne sen varjolla tuhansia naapureita tuhoamaan järjestäytyneen yhteiskunnan ja sivistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Saharan eteläpuolella ne osaa vielä lapsia tehdä. Täällä vain roikutaan ruudun ääressä
Niistä lapsista moni kuolee johonkin tautiin ennen kuin ehtivät kehittyä paljon mihinkään.
Kyllä ja se on suurilta osin poliittinen päätös.
Suomen taru on tulossa päätökseensä, nyt on myöhäistä itkeä.
Miksi tämä kiinnostaa sinua?
Mikset itse lisänny, jos niin surettaa?
Näin se on