Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
opetus ministerinä pöyristynyt miten suomen kansa suhtautuu herra kansan edustajaan lisännee ruotsin kielen opetusta. kalle kutsuu stupin haukuttavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se korvaus pitää tulla veronmaksajille, eikä Henriksonille.
Miksi?
Veronmaksajat ovat maksaneet tuon tädin lipun.
Mullakin on ollu tollasia vanhempia miesasiakkaita jotka kyselee että etkä sää tiedä kuka minä olen. No, en ole mutta ai että kun ois monesti tehny mieli soittaa vaksit paikalle että täällä on tällänen papparainen joka kyselee että kuka hän on, tuutteko ottaan selville että pääsee kotiinsa.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Anna-Maja itse oli mokannut varausta tehdessään ja varannut johonkin väärään junaan hytin. Ja tuskin sillä mitään tärkeitä ministerinhommia on junassa hoidettavana, eihän se mitään ole tehnyt opetusministerinä. Halusi vaan oman hytin ettei tarvi rahvaan kanssa olla.
Olisit pösilö lukenut jutun niin tietäisit.
VR:n asiakaskokemuksesta ja palvelukehityksestä vastaava johtaja Marika Schugk pahoittelee Henrikssonin ja muiden matkustajien kokemusta. Hänen mukaansa tilanne pääsi kehittymään hiljattain ilmenneiden ratavaurioiden seurauksena.
Meidän kalustossamme on edelleen jonkin verran korjausvelkaa ja tästä johtuen yksi vaunuista puuttui kokoonpanosta. Kaiken lisäksi Etelä-Suomen hiihtolomat kun alkoivat sinä samana päivänä, niin junat ovat olleet hyvin täysiä, elleivät loppuunmyytyjä, hän
Ja taas joku ääliö alapeukuttaa faktalle.
Vierailija kirjoitti:
VR - Vit*uilua Rautateillä.
Oikein ja luonnollista :D Rantahurri-mummolle jauhot kitusiin surutta, niin voi jatkaa sitä bättre fålk-larppaustaan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeata Anna-Majalta lähteä junalla minnekään. Varmasti yli puolet junamatkustajista vihaa nykyhallitusta ja Anna-Majaa sen myötä. Kumma jos kukaan ei ole tuon pahemmin vidduillut. Itse olisin tukkinut hänen tiensä, vaihtanut aina puolta siinä käytävällä niin pitkään, että Henrikssonilla olisi menny tunteisiin.
Hänhän matkustaa junalla ihan säännöllisesti. Eikös se ole vain hyvä, että käyttää joukkoliikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Anna-Maja itse oli mokannut varausta tehdessään ja varannut johonkin väärään junaan hytin. Ja tuskin sillä mitään tärkeitä ministerinhommia on junassa hoidettavana, eihän se mitään ole tehnyt opetusministerinä. Halusi vaan oman hytin ettei tarvi rahvaan kanssa olla.
No ne mahdolliset varausmokat tulee kyllä ilmi viimeistään siinä kohtaa kun lippua skannataan. Jos on ostettu lippu väärään junaan niin joutuu ostamaan uuden lipun tai poistumaan junasta.
Huomaa kyllä että täällä monikaan ei junalla ole matkustanut.
Vierailija kirjoitti:
No mutta eikö hän ollut varannut ja maksanut sen hyttinsä jota ei junassa kuitenkaan ollut? Tuossa tilanteessa VR on sekoillut mikä ei taas yllätä yhtään. Ja monen konnarin asiakaspalvelutaidot on ihmetyttänyt minuakin.
Nyt se "raiteilla" viihdeohjelman lutunen ja vitsejä sinkoileva hauskuus realisoitui kun osuikin kohdalle sellainen vitsejä hieman heikommin ymmärtävä vai sietävä matkustaja.
Olis kyllä kiva nähdä tuo sketsisarja uusintana.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
No niin oli ne toisetkin varanneet ja maksaneet paikkansa. Jos junassa ei ole hyttiä, jonka maksoit, tee reklamaatio vrlle. Tämä ei ole niiden ongelma, jotka ovat maksamansa paikat saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille saatanoille ole oma auto kuljettajineen, miksei sitä käytä?
Ei kaikki ole kuin ne muutamat hölmöt, jotka käyttää taksia muutaman sadan metrin matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Muutama kymppi jaettuna yli viidellä miljoonalla,just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit pösilö lukenut jutun niin tietäisit.
VR:n asiakaskokemuksesta ja palvelukehityksestä vastaava johtaja Marika Schugk pahoittelee Henrikssonin ja muiden matkustajien kokemusta. Hänen mukaansa tilanne pääsi kehittymään hiljattain ilmenneiden ratavaurioiden seurauksena.
Meidän kalustossamme on edelleen jonkin verran korjausvelkaa ja tästä johtuen yksi vaunuista puuttui kokoonpanosta. Kaiken lisäksi Etelä-Suomen hiihtolomat kun alkoivat sinä samana päivänä, niin junat ovat olle
Ja taas joku ääliö alapeukuttaa faktalle.
Ei vaan sun tyhmän leikkimisellesi.
No kyllä mielestäni ministeri on vähän eri asemassa kuin kuka tahansa tavallinen junassa töitä tekevä. Huonoa palvelua kyllä vrltä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on ollu tollasia vanhempia miesasiakkaita jotka kyselee että etkä sää tiedä kuka minä olen. No, en ole mutta ai että kun ois monesti tehny mieli soittaa vaksit paikalle että täällä on tällänen papparainen joka kyselee että kuka hän on, tuutteko ottaan selville että pääsee kotiinsa.;)
Päivän ensimmäiset naurut :D Piipaa-auto tollasille pitäis tilata, ensihoitajat voi ottaa nimestä selvää ja viedä takaisin dementia-osastolle ;)
Kyllä tässä ketjussa selviää se suomalaisen kansanluonteen herraviha ja kateus. Minua ainakin pöyristytti tarina, miten ministeriä hyppyytettiin ja mitätöitiin vaikka oli kyseessä VR:n oma moka. Itse ainakin haluaisin kunnioittaa demokraattisen maan kansanedustuslaitosta ja kohdella arvokkaasti ministeriä tuollaisessa tilanteessa, heillähän on työaikaa lähes kellon ympäri.
Ja täällä ilkkuvat moukat iloiten tuosta häpeällisestä episodista. En ole ruotsalaispuolueen äänestäjä ikinä ollut, mutta huonoa kohtelua ei ansaitse kukaan, ainakaan opetusministerimme. Oi aikoja, voi tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Vaikka ihmisellä ei olisi työasioita hoidettavana, täytyisi tietenkin saada hytti, jonka on varannut ja maksanut. Tässä tapauksessa oli ehkä terveellistä Henrikssonin nähdä, miten asiat hoituvat. Poliitikkojen jatkuva erikoiskohtelu aiheuttaa sen, että eivät huomaa epäkohtia, kun eivät joudu törmäämään niihin. Huonoa asiakaspalveluahan tuo oli kaikin puolin, mutta on ihan hyvä, että poliitikot saavat vähän tuta, miten asiat täällä valitettavasti hoituvat. Ehkä se voisi motivoida siihen, millaisia päätöksiä tehdään.
Junasta puuttui vaunu( vaunujen rikkoontumisten vuoksi,) jossa Henrikssonin paikka oli. Myös ne muut hyteissä matkustavat oli hyttinsä varanneet ja maksaneet ,joten ei heiltäkään tietysti voinut heidän paikkojaan viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Muutama kymppi jaettuna yli viidellä miljoonalla,just joo.
Ja jonkun, joka on itse maksanut lippunsa, olisi pitänyt luovuttaa hyttinsä arvon ministerille? Jonkun suomenkielisen nöyrän matkustajan?
Miksi?