Onko muita, jotka eivät ihan periaatteestakaan aio ikinä maksaa noista Iltalehden tai Iltasanomien uutisista?
Nyt myös Iltasanomat on alkanut muuttuu uutisiaan maksulliseksi. Minä en maksa noista uutisista kuunapäivänä senttiäkään jo ihan periaattesta. Sivustot on muutoinkin täynnä mainoksia ja jos jonkun videon haluat katsoa, niin sitä ennenkin pitää jaksaa katsoa monta mainosta.
Onko muita, jotka eivät ihan periaatteestakaan maksa tuollaisista jo muutoinkin mainosrahoitteisista sivuista?
Kommentit (38)
Minä en maksa ja lukemisenkin voin lopettaa. En itseasiassa enää edes jaksa lukea niitä. Pelkkää sotaa, surkeuksia ja onnettomuuksia. Miksi ihmeessä edes lukisin moisia?
Ei, olet ainoa. Todellinen lumihiutale. Tässä mitalisi 🥇
En ole kiinnostunut maksamaan. Tuota pop up ja muuta mainospaskaa on joka välin tilkkeenä, niin eikö sillä lehti elä?
Ihan toinen juttu, jos maksamalla suojeluraha, välttyisi mainoksilta. Kuten suoratoistopalveluissa? Se voisi kiinnostaa.
En aio maksaa en. Ei noista tabloideista klikkiotsikoineen.
En maksa, mutta luultavasti moni maksaa kun entistä enemmän maksumuurin takana on jutut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä.pitää tehdä ketju?
Tuon saman kysymyksen voisi esittää yhtä hyvin jokaisessa palstan keskusteluketjussa. Eihän mistään aiheesta pakko ole tehdä ketjua. Aika nopeasti vaan loppuisi keskustelu, jos mistään ei keskusteltaisi.
No en. Eivät tarjoa vastinetta rahalle. Ainoa josta voisin maksaa on HS. Ainakaan suomalaisista.
Minulla on HS:n tilaus, johon IS:n maksullinen versio kuuluu eli erikseen en ole maksanut. Ip-lehdet eivät ole niin laadukasta journalismia, että niistä maksaisin. En ostanut koskaan niitä ennen nettiaikaakaan.
Noista tehdään tahallaan houkuttelevia. Lukijan uteliaisuus herätetään ja sitten juttu lopetetaan kuin seinään ja aletaan vaatia maksua jatkaakseen lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on HS:n tilaus, johon IS:n maksullinen versio kuuluu eli erikseen en ole maksanut. Ip-lehdet eivät ole niin laadukasta journalismia, että niistä maksaisin. En ostanut koskaan niitä ennen nettiaikaakaan.
Mihin tilaukseen se kuuluu? Minulle eivät jutut aukea hesarin tunnuksella, vaikka HS tilaus on mielestäni liian kallis laatuun nähden. Minusta IS:n pitäisi kuulua samaan hintaan.
En rupea maksamaan. Oikeastaan ihan tarpeeksi tulee uutisia muutenkin.
Saman huomasin. Iltalehti meni edellä jo vuosia sitten. Ennen luinkin enemmän iltalehteä mut vaihdoin iltasanomiin sitten kun maksut alkoi. Ja nyt sitten iltasanomat perässä.
En aio maksaa! En tarvitse heidän uutisiaan niin paljon.
Tarkoittanet ilmasanomia. No niihin ei rahaa kannata laittaa. Lue murkut org.
Ne ovat sahanneet oman oksansa tuottamalla vuosikausia paskaklikkiotsikoita. "Hyvää" mainosta! Maksakaa nyt vielä tästä paskasta. Juu,en. Kiitos ja näkemiin.
En tule koskaan maksamaan, en myöskään hesarista.
Mun isä osti aikoinaan joka päivä Iltasanomat, perjantaina kait ilmestyi viikonloppulehti. Eli viitenä päivänä viikossa. En yhtään muista paljonko lehti maksoi, mutta on kait se tullut aika kalliiksi. Aika monta vuotta osti mut sitten jossain vaiheessa lopetti kokonaan, sanoi että mennyt niin huonoksi koko lehti ettei siinä ole enää mitään lukemista.
Monet ostaa vieläkin kauppareisullaan. Joskus kun on "hyvä lööppi" niin telineet ovat kassoilla tyhjinä.
Kysymykseen vastaus, en maksa Iltasanomien enkä Iltalehden jutuista mitään.
Miksi tästä.pitää tehdä ketju?