Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Suurin osa yli 50 v eivät ole upeita, en ole minäkään. Tuttuni ovat taviksia ja lähes kaikki yksin eläviä, omasta halustaan tai tahtomattaan. Erosin nuorena 30 v, nyt olen 58 v. Nuorena miehet karsastivat lapsia, muutamat reilusti vanhemmat olivat kiinnostuneita. 40 v jälkeen ei mitään mahiksia.
Onhan se jo liian vanha lapsentekohommiin, auttamatta.
onko ap oikeasti 50? saako vanhusten turvapuhelimella muka lähetettyä viestejä av palstalle?
Vierailija kirjoitti:
onko ap oikeasti 50? saako vanhusten turvapuhelimella muka lähetettyä viestejä av palstalle?
Ootsä tosissas? Mä käytän älypuhelinta. Samoin mun 70+ faija.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa yli 50 v eivät ole upeita, en ole minäkään. Tuttuni ovat taviksia ja lähes kaikki yksin eläviä, omasta halustaan tai tahtomattaan. Erosin nuorena 30 v, nyt olen 58 v. Nuorena miehet karsastivat lapsia, muutamat reilusti vanhemmat olivat kiinnostuneita. 40 v jälkeen ei mitään mahiksia.
En minäkään upeudesta tiedä, tosin harva 30-40 vuotiaskaan on upea. Mun eronneista noin 50 v tutuista suurin osa on löytänyt uuden miehen. Minulla oli yli 40 vuotiaana 8 vuotta nuorempi mies, joka oli kaiken lisäksi lapseton. Seurusteltiin monta vuotta. Nyt taas sinkkuna ja näyttäisi edelleenkin mahiksia olevan. En vaan oikein kiinnostu enää kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsä tosissas? Mä käytän älypuhelinta. Samoin mun 70+ faija.
53v.
Kaikilla yli 50 v tutuillani on älypuhelin. Itse en pystyisi varaamaan työvuoroja ilman älypuhelinta. Äitini käytti vanhaa Nokiaa, koska muistisairas ei oppinut uutta
Vierailija kirjoitti:
"Oman lapsen ikäinen alaikäinen puoliso olisikin, ei olisi vain noloa vaan ihan laitontakin...
Miksi vaadit että miehesi valitsee nimenomaan kauniin vaimon? Eikö keskiverto-tavis kelpaa, ja jos niin miksi ei? Kyllä rakkaus aina virkistää, vaikkei toinen mikään missi tai mr. Finland olisikaan."
Mistä sä tuon alaikäisyyden nyt tähän vedit? Kyllä 50+ ikäisten lapset ovat yleensä jo kunnolla aikuisia, lähes kolmekymppisiä. Olisi jotenkin noloa, jos uusi vaimo olisi heidän kanssaan samaa ikäluokkaa.
Ei kelpaa keskivertotavis, koska kaunista on kivempi katsella ja kun rahkeet riittävät, niin miksi tavis, kun voi saada kauniinkin. Mutta enhän minä sitä oikeasti päätä, luotan kuitenkin mieheni naismakuun. Ei hän mitään seinähullua ainakaan ottaisi omakseen. Toivon, ettei hänen tarvitsisi elää yksin, vaan hyvä ja kaunis nainen nappaisi omakseen ja hemmottelisi parhaansa mukaan.
Huh mikä ajattelutapa. Et tavallinen nainen = seinähullu... Ja "kun voi saada kauniinkin". Kun rakastat ihmistä, hän näyttää silmissäsi kauniilta, vaikka muut näkisivät eri tavalla. Ihan kuin tavallisen näköisessä olisi jotain vikaa. Miksi pitäisi saada ulkoisesti upein minkä "voi saada", kun voi ottaa sen ketä rakastaa ja kuka sopii parhaiten?
Yksinkertaisia pintaliitäjiä näämmä riittää, tai taidat olla trolli. Vaikea uskoa, et 50+ ihminen arvottaisi ihmisiä kauneuden mukaan. Tuossa iässä luonne pitää olla jo kypsyneempi, kakaraa ei halua kukaan vaikka olisi kuinka ns.ulkoisesti upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyysisesti vielä kunnossa niin kyllähän sen ikäinen nainen vielä pystyy siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Oon ihan omin silmin nähnyt.
Sä pidät naista palvelijana?
onko sille muuta käyttöä?
Ai siellä on yksi ihmisen hyväksikäyttäjä. Kaikille parempi et pysyt sinkkuna.
Jeesukselle joka ikäiset ihmiset ovat Rakkaita!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 44 v. ja tupakoimattomuuden, vähäisen alkoholinkäytön ja normaalipainon takia näytän ihan tarpeeksi kivalta siihen että minusta kiinnostutaan.
Ei se ole noin yksinkertaista. Minäkään en ole koskaan tupakoinut ja olen aina ollut normaalipainoinen, mutta kukaan ei ole koskaan kiinnostunut. Mutta ehkä syy on se, etten ole koskaan juonut alkoholia. Ehkä olisi pitänyt tehdä kuten sinä ja käyttää vähän alkoholia.
"Huh mikä ajattelutapa. Et tavallinen nainen = seinähullu... Ja "kun voi saada kauniinkin". Kun rakastat ihmistä, hän näyttää silmissäsi kauniilta, vaikka muut näkisivät eri tavalla. Ihan kuin tavallisen näköisessä olisi jotain vikaa. Miksi pitäisi saada ulkoisesti upein minkä "voi saada", kun voi ottaa sen ketä rakastaa ja kuka sopii parhaiten?
Yksinkertaisia pintaliitäjiä näämmä riittää, tai taidat olla trolli. Vaikea uskoa, et 50+ ihminen arvottaisi ihmisiä kauneuden mukaan. Tuossa iässä luonne pitää olla jo kypsyneempi, kakaraa ei halua kukaan vaikka olisi kuinka ns.ulkoisesti upea."
En ole sanonut, että tavallinen nainen olisi seinähullu, älä tahallasi tulkitse päin honkia, vaikka turhaanpa tätä selitän, kun koko juttu on niin spekulatiivinen. En minä pilven reunalta kuitenkaan voi miehelleni uutta naista valita. Mutta mielestäni hän ansaitsee joka suhteessa parasta.
Koko juttunihan oli kommenttia miehelle, joka oli yllättynyt, että nuoretkin naiset ovat hänestä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyysisesti vielä kunnossa niin kyllähän sen ikäinen nainen vielä pystyy siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Oon ihan omin silmin nähnyt.
Jos se ei ole pilannut jollain feminismillä eikä woketuksella itseään, niin sen ikäisestä naisesta saattaa olla myös juttuseuraa.
Palstan kaikki +50 vuotiaat naiset on luetun perusteella hoikkia, hyvätapaisia, hyvin toimeen tulevia ja niillä kaikilla on 10 vuotta nuorempi mies. Mutta jostain syystä katukuva vaan vääristää sitä faktaa?
Miehet dissaa? Mitä höpötät? Suurin osa viisikymppisistä ei etsi seuraa jos siihen viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti on kuosissa sekä sielu että ruumis, kyllä 50+ käy 7-kymppiselle silverfoxille (olen siis itse sellainen). Haarukka ois 35-52 noin/about mistä lähtisin hakemaan. 30 menee ja nuorempikin, mut ne tuppaa suunnitella niitä lapsia, joka itselle on ehdoton ei.
Ei 30 vuotias nainen halua koskea lörppömunaiseen 75v kalkkikseen edes kilometritikulla.
+60 äijät jotka kuvittelee vielä iskevänsä jotain kolme-nelikymppisiä naisia, ei kelpaa edes +70 naisille. Ei siis kenellekään, joten fantasioikaa, silverfoxit, vaan ihan rauhassa, kukaan ei tule häiritsemään.
Melko tyhmiä nää ketjut. Naisten ulkonäöstä viitsitään jauhaa. Ja joillakin tarve itseään kehua.
Noh, riippuu varmaan siitä, millaista elämää haluaa elää. Olen itse 51-vuotias, minulla on kaksi alaikäistä lasta, toinen nipin napin, toinen yläasteikäinen.
Olen hoikka, ulkonäöltä ihan OK, mutta onhan mulla naamassa uurteita. En tiedä nykymusiikista tai oikein leffoistakaan enää mitään, mulla ei ole snäppiä tai tinderiä, en vietä aikaa muutenkaan somessa. Luen kirjoja, tykkään kasveista, kasvatan yrttejä, hoidan huonekasveja, pihaa, ompelen, kudon, harrastan kestävyysliikuntaa. Rakastan kotiani ja tykkään puuhastella siellä kaikenlaista. Kunnostan huonekaluja, leivon, teen ruokaa. Säästän rahaa lomamatkoihin, 1-2 pystyn tekemään vuodessa, nekin aika vaatimattomia. Tykkään luonnosta, sienestän ja marjastan. Olisi kyllä kiva löytää joku, tykkäisin esim. vaeltaa tunturissa, mutta en voi lähteä sinne yksin. Mutta en saa aikaan edes etsiä.
Kun mietin, millaista elämää vaikka nyt 30-35-vuotiaat miehet tykkäävät viettää, niin en jaksa uskoa, että mun kanssa jaksaisivat pitkään. Mä olen eri sukupolvea, ja kyllähän se näkyy. Ja sellainen itse keinotekoinen nuorentaminen olisi tosi noloa. Minua ei oikeasti kiinnosta nuorempien jutut. Ja nuoremmat haluavat jossain vaiheessa perustaa perheen, ja sen elämänvaiheen olen jo ohittanut. Olen vielä terve, mutta terveyttä pitää myös seurata tarkemmin, käydä tarkastuksissa säännöllisesti.
Omalta kohdaltani seurustelu reilusti nuoremman miehen kanssa tuntuisi lähestulkoon mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole pilannut jollain feminismillä eikä woketuksella itseään, niin sen ikäisestä naisesta saattaa olla myös juttuseuraa.
Kun taas tuosta lainaamastasi tyypistä ei taida saada kovinkaan henkevää juttuseuraa.
Mä olen viisikymppinen nainen. Olen ulkonäöltäni vähän rupsahtanut ja kehokin on pikkuisen rempallaan. Mutta olen hyvä tyyppi ja mielestäni ihan fiksukin.
Ainakaan en ala jankkaamaan trollien kanssa, käyttävätkö viisikymppiset turvapuhelinta vai älypuhelinta. Eli sanoisin että olen sinut itseni ja ikäni kanssa.
Puoliso on häntä kahdeksan vuotta nuorempi.