Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti on kuosissa sekä sielu että ruumis, kyllä 50+ käy 7-kymppiselle silverfoxille (olen siis itse sellainen). Haarukka ois 35-52 noin/about mistä lähtisin hakemaan. 30 menee ja nuorempikin, mut ne tuppaa suunnitella niitä lapsia, joka itselle on ehdoton ei.
Ei 30 vuotias nainen halua koskea lörppömunaiseen 75v kalkkikseen edes kilometritikulla.
Näistä on aina vähän vaikea tietää onko trollausta vai ei. Jotkut vaikuttavat olevansa ihan tosissaan, "jos oikeesti on kuosissa sielu ja ruumis", jos vain, niin kyllä minä sitten ehkä kelpuutan... :)
Jaa, olen saman ikäinen kuin ap, enkä tosiaankaan mieti tällaisia kysymyksiä. Tunnen oman arvoni ulkoisesti ja sisäisesti, enkä ole missään määrin epävarma omasta viehätysvoimastani. Tosin en haluaisikaan mitään kolmekymppisiä miehiä, vaan ihan omaa ikäluokkaa. Mutta tsemppiä ap, jos asian kanssa kamppailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti on kuosissa sekä sielu että ruumis, kyllä 50+ käy 7-kymppiselle silverfoxille (olen siis itse sellainen). Haarukka ois 35-52 noin/about mistä lähtisin hakemaan. 30 menee ja nuorempikin, mut ne tuppaa suunnitella niitä lapsia, joka itselle on ehdoton ei.
Ei 30 vuotias nainen halua koskea lörppömunaiseen 75v kalkkikseen edes kilometritikulla.
Jos on paksu lompsa jo alkaa kosketella hjalliksia ja niinistöjä
Minä olen 53 vuotias mies ja hämmästyttävän paljon on vientiä. Olen toki pitkä ja raamikas, enkä ole myöskään viinalla itseäni pilalle lutrannut. Myös häkellyttävän nuoret naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita, mutta itse katselisin mieluiten suurin piirtein itseni ikäistä.
Tosin yli 50 vuotiaissa naisissa on jo aika paljon perustautisia, joiden kanssa ei oikein kykenisi tekemään toivomiani asioita, esim vaeltamista, joten jos ei löydy saman ikäistä niin kai se on sitten otettava nuorempi. Jostain syystä eronneita 45 vuotiaita naisia vaikuttaisi olevan paljonkin vapaana.
Mutta kenenkään palvelijaksi en enää suostu. Loppuelämäni on omani, enkä passaa ketään, jos en halua ja koe sitä vastavuoroiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olen saman ikäinen kuin ap, enkä tosiaankaan mieti tällaisia kysymyksiä. Tunnen oman arvoni ulkoisesti ja sisäisesti, enkä ole missään määrin epävarma omasta viehätysvoimastani. Tosin en haluaisikaan mitään kolmekymppisiä miehiä, vaan ihan omaa ikäluokkaa. Mutta tsemppiä ap, jos asian kanssa kamppailet.
Ap ei tosiaan sanonut minkä ikäisistä miehistä hän on kiinnostunut.
Itse olin 48 kun tapasin elämäni rakkauden. Mieheni on pari vuotta nuorempi eli käytännössä samanikäisiä ollaan.
Ei se ole iästä kiinni. Se on kiinni tyypistä ja jonkun verran varmasti tuurista myös. Itse olen kolmannella kierroksella enkä olisi enää sille edes lähtenyt jos en olisi kohdannut jotain todella ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 53 vuotias mies ja hämmästyttävän paljon on vientiä. Olen toki pitkä ja raamikas, enkä ole myöskään viinalla itseäni pilalle lutrannut. Myös häkellyttävän nuoret naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita, mutta itse katselisin mieluiten suurin piirtein itseni ikäistä.
Tosin yli 50 vuotiaissa naisissa on jo aika paljon perustautisia, joiden kanssa ei oikein kykenisi tekemään toivomiani asioita, esim vaeltamista, joten jos ei löydy saman ikäistä niin kai se on sitten otettava nuorempi. Jostain syystä eronneita 45 vuotiaita naisia vaikuttaisi olevan paljonkin vapaana.
Mutta kenenkään palvelijaksi en enää suostu. Loppuelämäni on omani, enkä passaa ketään, jos en halua ja koe sitä vastavuoroiseksi.
Jokaisesta päivästä kannattaa nauttia tässä iässä, sillä lähtö voi tulla todella nopeasti. Ei siis minusta kannata ollenkaan häkeltyä nuorten naisten huomiosta, koska fiksuus ja kauneus ei ole iästä kiinni. Nuorempi puoliso varmaan pitää sinutkin pirteämpänä. Olen omalle miehelleni sanonut, että jos satun kuolemaan, ottaisi mielellään nuoremman puolison. Ja kaunis pitää olla, älykäs ja upea, se pitää virkeänä. Ei kuitenkaan omien lasten ikäistä, se olisi noloa, vaikka omat lapset jo aikuisia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kostuuko 50v naisen emätin vielä vai pitääkö käyttää liukuvoidetta.?
Eihän tähän ole olemassa yhtä vastausta, kuten ei siihenkään, tarvitseeko yli 50v lääkettä seisokkiinsa. Osa tarvitsee, osa ei. Meillä minä käytän liukkaria ja mies pilleriä, ja seksielämä sujuu hienosti.
olen 62v ja penis seisoo kun vaimo sitä vähän vemputtaa ja hyppää ratsaille.
Hienoa! Me ollaan kärsimättömiä eli mennään siitä mistä aita on matalin ;) Ei tartte pitkiä esileikkejä kun käyttää noita aineita. Kukin tavallaan <3
Vierailija kirjoitti:
Tuoreen tutkimuksen mukaan _puolella_ 30-vuotiaalla on jo krooninen tauti :O Eli alkaa uudet polvet rapistua yhä nuorempina ja nuorempina. Onko ihme sillä kaikella herkkumäärällä mitä kaupoissa kiusauksina meille pursuaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyysisesti vielä kunnossa niin kyllähän sen ikäinen nainen vielä pystyy siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Oon ihan omin silmin nähnyt.
Sä pidät naista palvelijana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenenkään palvelijaksi en enää suostu. Loppuelämäni on omani, enkä passaa ketään, jos en halua ja koe sitä vastavuoroiseksi.Jokaisesta päivästä kannattaa nauttia tässä iässä, sillä lähtö voi tulla todella nopeasti. Ei siis minusta kannata ollenkaan häkeltyä nuorten naisten h
Oman lapsen ikäinen alaikäinen puoliso olisikin, ei olisi vain noloa vaan ihan laitontakin...
Miksi vaadit että miehesi valitsee nimenomaan kauniin vaimon? Eikö keskiverto-tavis kelpaa, ja jos niin miksi ei? Kyllä rakkaus aina virkistää, vaikkei toinen mikään missi tai mr. Finland olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh, oot liian vanha. Mä pidän oman ikäisestä miehestä.
N53
Tottakai on... mutta mitä vikaa vanhuudessa on? Vanhana voi olla charmikas, upea ja sellainen että sisäinen kauneus hehkuu...
"Oman lapsen ikäinen alaikäinen puoliso olisikin, ei olisi vain noloa vaan ihan laitontakin...
Miksi vaadit että miehesi valitsee nimenomaan kauniin vaimon? Eikö keskiverto-tavis kelpaa, ja jos niin miksi ei? Kyllä rakkaus aina virkistää, vaikkei toinen mikään missi tai mr. Finland olisikaan."
Mistä sä tuon alaikäisyyden nyt tähän vedit? Kyllä 50+ ikäisten lapset ovat yleensä jo kunnolla aikuisia, lähes kolmekymppisiä. Olisi jotenkin noloa, jos uusi vaimo olisi heidän kanssaan samaa ikäluokkaa.
Ei kelpaa keskivertotavis, koska kaunista on kivempi katsella ja kun rahkeet riittävät, niin miksi tavis, kun voi saada kauniinkin. Mutta enhän minä sitä oikeasti päätä, luotan kuitenkin mieheni naismakuun. Ei hän mitään seinähullua ainakaan ottaisi omakseen. Toivon, ettei hänen tarvitsisi elää yksin, vaan hyvä ja kaunis nainen nappaisi omakseen ja hemmottelisi parhaansa mukaan.
Maailmassa on vielä aitojakin ihmisiä jotka ei katso pintaa. Esim Keanu Reeves jonka puoliso on häntä vanhempi harmaahapsi.
Miksi olisi, nuorihan tuon ikäinen vielä on. Yli kuusikymppisetkin vielä löytävät parin, kun jäävät leskiksi tai eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on vielä aitojakin ihmisiä jotka ei katso pintaa. Esim Keanu Reeves jonka puoliso on häntä vanhempi harmaahapsi.
Keanu taatusti katsoo vaimonsa pintaa siinä missä muutkin ja pitää vaimoaan kauniina. Ei pidä odottaa, että kaikilla on sama maku.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen liian vanha?
kaikkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyysisesti vielä kunnossa niin kyllähän sen ikäinen nainen vielä pystyy siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Oon ihan omin silmin nähnyt.
Sä pidät naista palvelijana?
onko sille muuta käyttöä?
Katkeruus paistaa vanhallapiaalla. Jaxuja!