Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?

Vierailija
25.02.2024 |

Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.

moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.

nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.

miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.

en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettu kysymys!

Vierailija
182/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oman lapsen ikäinen alaikäinen puoliso olisikin, ei olisi vain noloa vaan ihan laitontakin...

Miksi vaadit että miehesi valitsee nimenomaan kauniin vaimon? Eikö keskiverto-tavis kelpaa, ja jos niin miksi ei? Kyllä rakkaus aina virkistää, vaikkei toinen mikään missi tai mr. Finland olisikaan."

Mistä sä tuon alaikäisyyden nyt tähän vedit? Kyllä 50+ ikäisten lapset ovat yleensä jo kunnolla aikuisia, lähes kolmekymppisiä. Olisi jotenkin noloa, jos uusi vaimo olisi heidän kanssaan samaa ikäluokkaa. 

Ei kelpaa keskivertotavis, koska kaunista on kivempi katsella ja kun rahkeet riittävät, niin miksi tavis, kun voi saada kauniinkin. Mutta enhän minä sitä oikeasti päätä, luotan kuitenkin mieheni naismakuun. Ei hän mitään seinähullua ainakaan ottaisi omakseen. Toivon, ettei hänen tarvitsisi elää yksin, vaan hyvä ja kaunis nainen nappaisi omakseen ja hemmottelisi parhaans

Tässä se nainen jonka mies käski vaakaan.

Ollaan oltu yhdessä 35 vuotta.

Miehellä on kilpajuoksijan kroppa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 53 vuotias mies ja hämmästyttävän paljon on vientiä. Olen toki pitkä ja raamikas, enkä ole myöskään viinalla itseäni pilalle lutrannut. Myös häkellyttävän nuoret naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita, mutta itse katselisin mieluiten suurin piirtein itseni ikäistä.

Tosin yli 50 vuotiaissa naisissa on jo aika paljon perustautisia, joiden kanssa ei oikein kykenisi tekemään toivomiani asioita, esim vaeltamista, joten jos ei löydy saman ikäistä niin kai se on sitten otettava nuorempi. Jostain syystä eronneita 45 vuotiaita naisia vaikuttaisi olevan paljonkin vapaana.

Mutta kenenkään palvelijaksi en enää suostu. Loppuelämäni on omani, enkä passaa ketään, jos en halua ja koe sitä vastavuoroiseksi.

Jokaisesta päivästä kannattaa nauttia tässä iässä, sillä lähtö voi tulla todella nopeasti. Ei siis mi

Olen itse kaunotar, siksi

Vierailija
184/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v kaunis nainen.

Kävin vyötärön rasvaimussa.

Tuloksena roikkuva vatsa.

Olen 170 cm/69kg

Mies sanoi eilen: nyt vaakaan!

Olet tuhlannut rahamme, sinun piti laihduttaa3 kg

Hyvän loppytuloksen saamiseksi.

Käyn salilla  , teen 5-6 päiväistä työviikkoa.

Eilen siivosin, sen päätteeksi käskettiin vaakaan.

Paino nousi 50kg :sta 69 kg:hen ikävuosien 20-55 välillä:(

Laihduta se 3 kg?

Mikä ongelma?

Vierailija
185/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyyppeihin vielä. Se monen miehen suosikki täällä eli pienikokoinen ja siro keijukaisnainen, joka on luontaisesti hoikka ja laiha, hänelle käy se, että jalat muuttuvat tikkumaisiksi ja vartalo ikään kuin menee kokoon. Samalla tavalla käy vastaavanlaiselle miehelle. Se johtuu siitä, että kehossa on niin vähän rasvaa ja esimerkiksi reidet ovat alun alkaen hoikat ja sirot. 

Tuolla edellä, kun joku puhui kuntoilun tärkeydestä, niin terveyden kannalta se onkin tärkeää, mutta jos kehossa on liian vähän rasvaa, niin se vanhentaa kaikkia vartalon mallista riippumatta. Kun estrogeeni on vähentynyt, on tärkeää pitää kehossa rasvaa ja syödä pehmeää rasvaa noin ruokalusikallinen päivässä. 

Mutta peppu on asia erikseen. Vartalon tyypistä riippumatta se voi olla luonnostaan leveä ja littana tai sitten iso ja pyöreä, tai sitten ihan pieni ja siro. Muotoa saa vain rajallisesti, kun taas pyöreäpeppuinen on sitä vielä kasikymppisenäkin, jos vähänkin liikkuu. 

Geenit ovat kaiken takana, melkein kaikessa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän sen huomaan.

Vierailija
186/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v kaunis nainen.

Olen 170 cm/69kg

Miten jaksat tuollaista miestä? Ei ole normaalia käytöstä mieheltä.

Vierailija
187/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesukselle joka ikäiset ihmiset ovat Rakkaita! 

Entäs Jumalalle?

Vierailija
188/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mihin on vanha. 

Ehkä kuumaan loputtomaan seksiin mutta siihen on vanha 50v mieskin. Aloittajan ei pidä murehtia miesten perään jotka katsovat vain naisen ikää. Mitä tarvetta sinulla on sellaiselle miehelle? Jos pelkkää seksiä kaipaat, sitä voi aina ostaa. 

Kuuma loputon seksi periaatteessa ikään katsomatta vaatii molemmat osapuolet siihen. Muuten se on loputonta jyystämistä ja kuulet 

-nyt riitti- kommentin aamulla 5 aikaan

Vierailija
189/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v kaunis nainen.

Olen 170 cm/69kg

Miehellä ontäydellinen vartalo.

Olemme olleet yhdessä 35 vuotta.

Minulla oli myös täydellinen kroppa vielä 5 vuotta sitten.

En jaksa vaihtaa miestä. kun muuta vikaa kuin tuo kropasta huomauttelu ei ole.

Vierailija
190/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmilla sivuilla kirjoitin, että vartalon malli vaikuttaa siihen millä tavalla ikääntyy. Vähiten ikääntyvä on minusta Tamara de Lempickan naisten vartalotyyppi, jota on erityisen paljon Saksassa. Saman vartalomallin miesvastine, jota myös on paljon Saksassa ikääntyy hyvin vähän.

Naisen kohdalla siis on kyse melko pitkästä, rotevatekoisesta naisesta, jolla on hyvät vartalon mittasuhteet ja tiimalasivartalo leveällä lantiolla, max. c-kupin rinnat. Jos tällainen nainen on atleettinen (hän siis näyttää vähän atleettiselta, leveät hartiat, isot kädet jne.), niin hän ei vanhene käytännössä lainkaan pysyessään normaalipainoisena. 

Kaksi ystävääni on tällaisia ikinuoria veistoksellisia naisia. Kroppa on upea. Lihoessaan nämä naiset ovat sitten ladonovimallia, veistoksellisuuden sijaan tulee esille hartiat ja miesmäisyys. Mutta tällainen nainen on minusta upean näköinen ja heille käy lyhyt tukka. Suomessakin on yksi julk

Tuollainen vartalotyyppien pohdinta on jo sairasta. Onko sulla ocd tms? 

Vierailija
191/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v kaunis nainen.

Olen 170 cm/69kg

Kaikella ystävyydellä, sanon nyt suoraan: jätä tuollainen mies ja ole mieluummin vaikka yksin. Lähtisin itse saman tien, jos mies edes yhden kerran alkaisi minua vaa'alle komentelemaan! Ja ymmärrän hyvin sellaista miestä, joka myös lähtisi, jos vaimo toimisi samoin!

Muista, sinulla on ihmisoikeudet ja ketään ei saa kohdella tuolla tavalla. "Vaikka" olisi läheinen ihminen. 

Vierailija
192/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v kaunis nainen.

Olen 170 cm/69kg

Mies on niin viaton, että uskoo tarkoittavansa hyvää:(

Vierailija
193/220 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuollainen vartalotyyppien pohdinta on jo sairasta. Onko sulla ocd tms? "

Heh, ei se ole sairasta. Kaikenlaista tulee mieleen, kun näitä juttuja täältä lukee. En siis ole ennen pohtinut, mutta nyt tein niin. 

Vierailija
194/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalotyyppeihin vielä. Se monen miehen suosikki täällä eli pienikokoinen ja siro keijukaisnainen, joka on luontaisesti hoikka ja laiha, hänelle käy se, että jalat muuttuvat tikkumaisiksi ja vartalo ikään kuin menee kokoon. Samalla tavalla käy vastaavanlaiselle miehelle. Se johtuu siitä, että kehossa on niin vähän rasvaa ja esimerkiksi reidet ovat alun alkaen hoikat ja sirot. 

Tuolla edellä, kun joku puhui kuntoilun tärkeydestä, niin terveyden kannalta se onkin tärkeää, mutta jos kehossa on liian vähän rasvaa, niin se vanhentaa kaikkia vartalon mallista riippumatta. Kun estrogeeni on vähentynyt, on tärkeää pitää kehossa rasvaa ja syödä pehmeää rasvaa noin ruokalusikallinen päivässä. 

Mutta peppu on asia erikseen. Vartalon tyypistä riippumatta se voi olla luonnostaan leveä ja littana tai sitten iso ja pyöreä, tai sitten ihan pieni ja siro. Muotoa saa vain rajallisesti, kun taas pyöreäpeppuinen on sitä vielä kas

Olen pepusta eri mieltä.

Ja peppumiehenä todellakin kiinnitän asiaan huomiota :D

Useimmat suominaiset menettävät peppunsa 25-30v iässä. Katsokaa sivuprofiilia, ellette usko. Samoin käy siroille, joilla saattaa olla siron kropan ja pyöreän pepun yhdistelmä hyvin nuorina.

Tiimalaseilla peppu säilyy paremmin, mutta viimeistään nelikymppisinä peppu on pyöreä vain takaapäin katsottuna, ei enää sivuprofiilista. Kyllä peppu ja sääret pienenevät suhteessa painoon heilläkin. Moni tiimalasi ajattelee, että peppua ja reittä kun kuin nuorenakin. Joo, mutta kokonaismassaa onkin 10-20kg enemmän.

Viisikymppisinä hyväpeppuisia ei enää käytännössä ole. Muutama harvinainen latino-, tai afrikkalaisilla geeneillä varustettu saattaa omata hyppyripepun silloinkin.

Vierailija
195/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta peppu on asia erikseen. Vartalon tyypistä riippumatta se voi olla luonnostaan leveä ja littana tai sitten iso ja pyöreä, tai sitten ihan pieni ja siro. Muotoa saa vain rajallis

Monestako alastomasta yli viisikymppisestä pepusta on kokemusta? Meinaan, että vaatetuksellaan sitä enää tällä iällä monikaan esittelee.

Vierailija
196/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaalipainoinen, normaalit naisen hiukset eli pitkät hiukset ja pukeutuu kuin naisen kuuluukin, niin ei ole.

Mutta jos on läski nyrhityllä kanapersetukalla ja jäätävillä pakkeloinneilla, mutta ikä on "vain" 25 v., niin suoraan vain roskiin! Pilalla! Pilalla! Pilalla!

Vierailija
197/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, jollain incelillä on taas kuvitteellista tilastotietoa naisista. 😂 Tää ketju ei kosketa itseäni, koska en ole edes keski-ikäinen, mutta uteliaisuuttani vilkaisin ja täällähän inceli(t) taas kirjoittelemasa.  Katsokaapa 33-vuotiaan Tinzen peppua, jos muka "suominaisilla" (tästä sanasta jo tunnistaa katkeran incelin) peppu katoaa mystisesti jo melkein teininä. Hullua puhetta.

Vierailija
198/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta peppu on asia erikseen. Vartalon tyypistä riippumatta se voi olla luonnostaan leveä ja littana tai sitten iso ja pyöreä, tai

Aika montakin on nähty.

Te naiset näette asian ihan eri tavalla kuin me miehet.

Kun te sanotte "vau! Tuo nainen näyttää samalta kuin nuorempana", meidän silmissämme kroppa on muuttunut täysin.

Minä en löydä edes googlen kuvahaulla todella hyväpeppuisia 50+ naisia, vaikka kuvissa on fitnessurheilijoita, supermalleja ja filmitähtiä. Ehdotetut naiset ovat sellaisia, joiden peppuja ei voi mitenkään verrata hyväpeppuisiin nuoriin naisiin.

Vierailija
199/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50v on liian vanha ensisynnyttäjäksi. Jos sitä tarkoitit? 50v voi olla paremmassa kunnossa kuin 30v, elintavat ja geenit merkkaa paljon.

Vierailija
200/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, jollain incelillä on taas kuvitteellista tilastotietoa naisista. 😂 Tää ketju ei kosketa itseäni, koska en ole edes keski-ikäinen, mutta uteliaisuuttani vilkaisin ja täällähän inceli(t) taas kirjoittelemasa.  Katsokaapa 33-vuotiaan Tinzen peppua, jos muka "suominaisilla" (tästä sanasta jo tunnistaa katkeran incelin) peppu katoaa mystisesti jo melkein teininä. Hullua puhetta.

Tinze on 33, ei 50+.

Ja tämähän on hyvä esimerkki. 17-22v naisilla vastaavia peppuja riittää vaikka kuinka. 30+ naisissa ei enää ole kovin paljoa Tinzejä. 50+ naisista saat etsiä edes yhtä esimerkkiä tosissaan.