Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?

Vierailija
25.02.2024 |

Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.

moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.

nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.

miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.

en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän syksyllä 50, kerron sitten. 🤪

Vielä on vientiä. 👍

Vierailija
2/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Just noi kokeneet on kovia paneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelmasi? T. Vanhempi nainen

Vierailija
4/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä tapasin mieheni kun olin 51v.

Vierailija
5/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse olla hyvän näköinen kuin verrattuna siihen omaan viiteryhmäänsä, että tulee huomatuksi. Viisikymppisen naisen on aika helppoa erottautua ulkonäöllään muista viisikymppisistä, jos vaan tosiaan vielä kokee sen tärkeäksi (melko moni ei koe, eikä tarvikkaan). Suurin osa keski-ikäisistä naisista keskittyy jo ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Itse olen 44 v. ja tupakoimattomuuden, vähäisen alkoholinkäytön ja normaalipainon takia näytän ihan tarpeeksi kivalta siihen että minusta kiinnostutaan. Itse en vaan ole kiinnostunut juuri kenestäkään. Elämässä on niin paljon omia juttuja jotka vie aikaa.

Vierailija
6/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani on se etten voi tajuta, mitä tuo maaginen numero 50 tekee naiselle. Olen itse nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin, kroppa kuosissa, treenaan ja olen onnellinen. Jotenkin pelottaa että 4 vuotta tästä eteenpäin kun olen 50, niin ei ole enää mitään saumaa löytää ketään kun on sen 50. Siis viis siitä miten kaunis, terve, mukava, huumorintajuinen tms on, niin se ei merkkaa mitään kuin vaan se merkkaa että on 50

ihan hirveitä kommentteja tälläkin palstalla ollut tuon ikäisistä naisista :(

Vierailija
7/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen liian vanha?

Vierailija
8/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissaahan naisetkin tuon ikäisiä miehiä, vaikka heissäkin löytyy, ihan samoin kuin naisissa, säkenöivän komeita ja upeita yksilöitä.

Vierailija
9/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on vientiä. 👍

Saako udella että missä? Töissä, baarissa, tinderissä, harrastuksissa?

Vierailija
10/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani on se etten voi tajuta, mitä tuo maaginen numero 50 tekee naiselle. Olen itse nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin, kroppa kuosissa, treenaan ja olen onnellinen. Jotenkin pelottaa että 4 vuotta tästä eteenpäin kun olen 50, niin ei ole enää mitään saumaa löytää ketään kun on sen 50. Siis viis siitä miten kaunis, terve, mukava, huumorintajuinen tms on, niin se ei merkkaa mitään kuin vaan se merkkaa että on 50

Löytää ketään? Olet 30 v myöhässä.

Vierailija
11/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti miehen iästä... Itse olen 32 v enkä toki deittailisi tuon ikäistä. Itse asiassa tänään tapaan 24 v naisen, jonka kohdalla olin vähän kahden vaiheilla kehtaanko tavata ikänsä takia. Yleensä deittailen vain 18-22 v naisia, ja jos tähtäimessä on vakava suhde, mieluummin ei enempää kuin 20 v. :)

Vierailija
12/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse olla hyvän näköinen kuin verrattuna siihen omaan viiteryhmäänsä, että tulee huomatuksi. Viisikymppisen naisen on aika helppoa erottautua ulkonäöllään muista viisikymppisistä, jos vaan tosiaan vielä kokee sen tärkeäksi (melko moni ei koe, eikä tarvikkaan). Suurin osa keski-ikäisistä naisista keskittyy jo ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Itse olen 44 v. ja tupakoimattomuuden, vähäisen alkoholinkäytön ja normaalipainon takia näytän ihan tarpeeksi kivalta siihen että minusta kiinnostutaan. Itse en vaan ole kiinnostunut juuri kenestäkään. Elämässä on niin paljon omia juttuja jotka vie aikaa. 

Tämä voisi olla oma kirjoitukseni. Täysin sama tilanne.

Vierailija
13/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha presidentin puolisoksi.

Vierailija
14/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha mihin? Elämään? Entäs jos ei ole kaunis ja hoikka? Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen kauniita eikä edes hoikkia ja hyvin menee kaiken kaikkiaan. 

Vierailija
15/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kommentteja jo 40-vuotiaista. 

Ikä on vain numero, ja mielikuvat mielikuvia. 

Vierailija
16/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt netin sisälukutaitoa niin ei turhaan jää pyörittelemään tuollaista. Jos nämä palstalle kerääntyvät parikymppiset äitinsä takahuoneeseen syrjäytyneet jannut puhuisivat sinulle livenä jotain, tajuaisit saman tien, että kas siinäpä vasta mielenterveysongelmainen nuorukainen. Miksi märehdit niiden sanomisia täällä, et märehtisi niitä livenä.

Vierailija
17/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin"

Oot sitte ollu melkoinen rupikonna nuoruudessasi.

Vierailija
18/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää ketään? Olet 30 v myöhässä.

Varmaan pedarin mielestä. Olen 24v ja moni 50v on kauniimpi minua. Luultavasti olet  noin 20v vihaa täynnä, mielenterveys ongelmainen jolla ei ole elämässä ollut koskaan ketään, niin kylvät naurettavaa vihaa, että elämä on OHI 20v jälkeen. 

Tässä maassa on tosiaan pahoja mt ongelmia. 

Vierailija
19/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v ja en ole kaunis tai hoikka. Ihan samaa elämää elän kuin nuorempanakin. Tosin olen onnellisesti naimisissa niin ei tarvitse tyrkyttää itseään missään tinderissä ym niin helppo elämä. Ja en ole liian vanha mihinkään paitsi lapsia saamaan mutta nekin on tehty jo aikaa sitten.

Vierailija
20/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on vientiä. 👍

Saako udella että missä? Töissä, baarissa, tinderissä, harrastuksissa?

Töissä. Hierontapalveluissa.