Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Ikärasistinen kohtelu alkaa huipentua 50v. Asiakaspalvelijana ihmetyttää nuorten kollegoiden into haukkua +50v asiakkaita niin somessa kuin taukotilassa. Meillä käy välillä joo tosi hankalia asiakkaita, mut valtaosa asiakkaista silti todella mukavia. Jos joku 30v joskus räyhää, nuoret ohittaa sen nopeasti ja ihan eri tavalla kuin jos et joku 50v räyhää. Silloin aletaan puhua kuinka KAIKKI viiskymppiset naiset on ihan pahimpia ja just tollasia, vaikka se ei missään nimessä ole edes totta. Kaikissa ikäryhmissä sekä miehissä ja naisissa on tullut vastaan hyviä ja huonoja asiakkaita yhtä lailla.
Hyvin kelpaisi. Sen sijaan kovin lihava tai alkoholisoitunut ei kelpaisi vaikka olisi 25v.
kyllä ajetut ilometrit näkyy kankusta vaikkei stryppyreikää ole valkaistukkaan ja vanhemmalla toosalla ei enää oikein liuku toteudu, se on sellasta vähän tapettiliisterimäistä ja kuivaa nopeaan.mutta kyllä sitäkin vielä liukuvoiteen kanssa ajelee.ei sin mits. mutta jos valita saa niin vähän nuorempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Eikö mielessä oikeasti pyöri mikään muu kuin oma ulkonäkö ja omat halut ja lapselliset tunteet? Ihmisistä on tullut todella pinnallisia.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos olet jonkun mielestä liian jotakin? Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta?
Kellään 50v ikäisellä ei enää ole, kun joka paikasta saa kuulla olevansa kelvoton ja ruma.
Mä olen kohta kuuskymppinen ja mulla on itsekunnioitusta ja itsetuntoa. Juu, ikää alkaa olla, mutta sama se on kaikilla edessä, vaikka kuinka yrittää pyristellä vastaan.
Mulla on ihanat aikuiset lapset, joiden kanssa reissataan vuosittain. Hyvä ja mukava työ, säästöjä ja kaikin puolin elämä kunnossa. En ikävöi parisuhdetta.
Mun elämä on nyt mun näköistä ja nautin siitä, että saan olla ja tehdä ihan mitä haluan. En kaipaa parisuhdetta. Yksin on hyvä olla.
Itsekin täytin juuri 46v. Olen hoikka,pitkät hiukset,hyvä iho, ei epäpuhtauksia ei mitään. Kroppa kuosissa kun olen liikkunut koko elämän.
Olen silti sinkku. Tiedän miten minun ikäisiin suhtaudutaan niin ei huvita mikään äidin tai maksajan rooli. Mieluummin Olen sinkku.
Kuinka moni 50+ näyttää samalta kuin ap:n mainitsemat naiset?
Ei 50+ välttämättä liian vanha ole.
Mutta hyvän ulkonäön suhteen - siis miesten näkökulmasta - siinä iässä pitää osua kaikki oikein. Hoikkuus, treenattu kroppa, terveet elämäntavat läpi koko elämän, geenit.
Nuo kaikki tarvitaan, jos haluaa olla miesten silmissä ulkonäöllisesti sanotaanko nyt 6-7/10 tai joissain harvoissa tapauksissa 8/10. Jos nainen on 9/10 tai 10/10, ikää on vähemmän. Ja tasohan mitataan alasti ja meikittä peilin edessä 8:00 aamulla, ei instakuvissa tai elokuvissa.
Tyypillisin kompastuskivi 40+ naisilla on kroppa. Jos se on hoikka, ei ole peffaa eikä reisiä, ja mahdollisesti siltikin vatsa pömpöttää. Sellainen slim thicc kroppa, eli superhoikka vyötärö ja siro yläkroppa mutta silti pyöreä takapuoli ja muodokkaat reidet, on vain nuorilla naisilla.
Nelikymppisenä miehenä sanoisin, että olen nähnyt viehättäviä 50-vuotiaita. Mutta todella harvoin.
Omanikäisistä ehkä 5% on hyvännäköisiä, parikymppisistä 50% (hoikista 80-90%).
Laitapa rakas avaajatar tänne pari valokuvaa ja työkaverisi osoitetiedot, niin eiköhän kysyntää ala olla, varsinkin jos tällainen 70+ peräkammarin poika kelpaa!
En minä ainakaan ole liian vanha vaikka en hoikka olekaan.
-N52
Mitä sä tätä koko ajan postaat? Sä oot ilmeisestikin liian nuori tajuamaan 50+ naisista miitään.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin täytin juuri 46v. Olen hoikka,pitkät hiukset,hyvä iho, ei epäpuhtauksia ei mitään. Kroppa kuosissa kun olen liikkunut koko elämän.
Olen silti sinkku. Tiedän miten minun ikäisiin suhtaudutaan niin ei huvita mikään äidin tai maksajan rooli. Mieluummin Olen sinkku.
Minä haluaisin kaltaisesi naisen FWB-suhteeseen. En minäkään halua elätettävää tai palveltavaa.Ei mitään säälittävää ripustautumista, kotileikkejä eikä toisen rajoittamista vaan panemista silloin kun panettaa ja sitten taas omille teilleen. Pillu on ainut, johon olen naista tarvinnut aikuisvuosinani. Kaveeraan mieluummin miesten kanssa, mutta homoa minusta ei saa.
mitä vikaa on puutarhan hoidossa? Paitsi jos ei omista puutarhaa?Mitä pitäis 50v tai yli sitten tehdä? iskemässä äijiä jossain? mieluummin laitan puutarhaa, koska vaarana on että ajaudut piiaksi jollekin
Hyi. Ei yli 22v nainen. - Jorma 67v
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvän ulkonäön suhteen - siis miesten näkökulmasta - siinä iässä pitää osua kaikki oikein. Hoikkuus, treenattu kroppa, terveet elämäntavat läpi koko elämän, geenit.
Nuo kaikki tarvitaan, jos haluaa olla miesten silmissä ulkonäöllisesti sanotaanko nyt 6-7/10 tai joissain harvoissa tapauksissa 8/10. Jos nainen on 9/10 tai 10/10, ikää on vähemmän. Ja tasohan mitataan alasti ja meikittä peilin edessä 8:00 aamulla, ei instakuvissa tai elokuvissa.
Tyypillisin kompastuskivi 40+ naisilla on kroppa. Jos se on hoikka, ei ole peffaa eikä reisiä, ja mahdollisesti siltikin vatsa pömpöttää. Sellainen slim thicc kroppa, eli superhoikka vyötärö ja siro yläkroppa mutta silti pyöreä takapuoli ja muodokkaat reidet, on vain nuorilla naisilla.
Kaikilla miehillä ei ole samanlainen maku, jota tässä viestissäsi kuvaat. Puhut sirorakenteisesta ja hoikasta naisesta, mutta osa miehistä ei koe sellaiseen vetoa lainkaan.
Esimerkiksi oma mieheni on aina pitänyt latinotyyppisistä erittäin kurvikkaista naisista emmekä me vanhene kovin herkästi kehosta. Tarkoitan siis vartalotyyppiä, joka on erittäin voimakkaasti kaartuva tiimalasi, reidet jatkavat sitä samaa pyöreyttä (eli reisistä ei tule milloinkaan tikkuja) ja takapuoli on pyöreä ihan luonnostaan, rinnat isot ja pisaran muotoiset. Oma mies ihaili nuorena tämäntyyppisiä vanhempia naisia, nyt hänellä on sellainen vaimo.
Eri vartalon mallit vanhenevat eri tavalla ja sama koskee ihoa. Toisille tulee heltta, toisille ei. Paksuun ja rasvaiseen sekaihoon ei tule ryppyjä juuri lainkaan, kun taas ohut iho rypistyy jo alle viisikymppisenä. Geenit ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä numeroihin tulee, niin kysyntähän sen ratkaisee. Mitä korkeampi numero, sitä enemmän kysyntää eli ei sitä mitata kenenkään yksittäisen miehen naismaulla, eikö? Sinänsä hyvä tuoda esille sitä miten mies näkee vanhemman naisen faktat, mutta tarkennuksia tuli nyt naisnäkökulmasta. Naisena olen nähnyt varmasti useampia 50+ naisia alasti luonnontilassa kuin sinä olet nähnyt, joten edellä kuvattu tarkennukseni oli paikallaan. Eri vartalotyypit vanhenevat eri tavoin. Miehillä on sama.
Jos oikeesti on kuosissa sekä sielu että ruumis, kyllä 50+ käy 7-kymppiselle silverfoxille (olen siis itse sellainen). Haarukka ois 35-52 noin/about mistä lähtisin hakemaan. 30 menee ja nuorempikin, mut ne tuppaa suunnitella niitä lapsia, joka itselle on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti on kuosissa sekä sielu että ruumis, kyllä 50+ käy 7-kymppiselle silverfoxille (olen siis itse sellainen). Haarukka ois 35-52 noin/about mistä lähtisin hakemaan. 30 menee ja nuorempikin, mut ne tuppaa suunnitella niitä lapsia, joka itselle on ehdoton ei.
Ei 30 vuotias nainen halua koskea lörppömunaiseen 75v kalkkikseen edes kilometritikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kaltaisesi naisen FWB-suhteeseen. En minäkään halua elätettävää tai palveltavaa.Ei mitään säälittävää ripustautumista, kotileikkejä eikä toisen rajoittamista vaan panemista silloin kun panettaa ja sitten taas omille teilleen. Pillu on ainut, johon olen naista tarvinnut aikuisvuosinani. Kaveeraan mieluummin miesten kanssa, mutta homoa minusta ei saa.
Olen eri, mutta kaltaisiasi on jonoksi asti melkein kaikilla naisilla. Pillupanija ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kaltaisiasi on jonoksi asti melkein kaikilla naisilla. Pillupanija ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
Pillupanijat ovat paariaa.
Mikset ole parisuhteessa, vaikka olet jo pian 5-kymppinen?