Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Tää on jotenkin sairasta että naiset ITSE hokee näitä päivästä toiseen. Eli ok ikä on n 22-32 ja thats it? Te tosissaan olette olemassa vain miestä varten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha mihin? Luettelit esimerkkinä filmitähtiä kuorihampaineen ja botoxeineen jotka on aika kulahtaneita ilman meikkejä.
Anu Sinisalo on superkaunis. Paljon kauniimpi kuin moni 20v nuorempi
On se ikäisensä näköinen. Sanoisin että ihan ok on sonja kailassaari, karita tuomola ja näyttelijöistä rebecca ferguson ja connie nielsen
"Miehesi on yksisarvinen tai salassa sukupuolen vaihtanut. Suomalaiset miehet ei kehu vaimoaan koskaan. Siis koskaan."
Kyllä minun isänikin äitiä kehuu, 84-vuotias eli en pidä sitä kovin harvinaisena. Myös parhaan ystäväperheen mies usein tuo esille arvostustaan vaimoaan kohtaan ja mielestäni myös palstalla välillä kehutaan vaimoja.
Tosi ikävää, jos ei koskaan kehuta. En varmaan sellaista suhdetta jatkaisi, mutta tietysti kehujen pitää olla molemminpuolisia. Siitä syntyy parhaimmillaan hyvän kierre.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin sairasta että naiset ITSE hokee näitä päivästä toiseen. Eli ok ikä on n 22-32 ja thats it? Te tosissaan olette olemassa vain miestä varten..
Onhan se varmaan kiva kun sängyssä on muutakin kuin dildo tai ruskea ihminen
kostuuko 50v naisen emätin vielä vai pitääkö käyttää liukuvoidetta.?
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Itse en ole tarvinnut, vaikka ikää on lähes 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikää 56 ja kannan itseni ja kerron ikäni mielelläni. Koen, etten ole yhtään vähemmän kaunis kuin nuorempanakaan.
Ihailin teininä kahta kaunista naapurinrouvaa ja totean, että olen itse nykyisin samanlainen. Ehkä heidän ihailunsa on suojannut minua vanhenemisen pelolta. Jos nainen on kaunis, hän on useimmiten vielä kauniimpi vanhempana.
Mutta isona tekijänä on myös ihana mieheni, josta näkee ja tuntee sen, että hän pitää minua edelleen kauniina ja haluttavana. Ja hän sanoo sen myös päivittäin. Jos ei häntä olisi, pitäisi varmaan itse sanoa itselleen kohteliaisuuksia. Kannattaisiko sinun ap kokeilla sitä?
Miehesi on yksisarvinen tai salassa sukupuolen vaihtanut. Suomalaiset miehet ei kehu vaimoaan koskaan. Siis koskaan.
Harmi ettei sulle ole sattunut parempia miehiä kohdallesi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tähän ole olemassa yhtä vastausta, kuten ei siihenkään, tarvitseeko yli 50v lääkettä seisokkiinsa. Osa tarvitsee, osa ei. Meillä minä käytän liukkaria ja mies pilleriä, ja seksielämä sujuu hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta yli 5-kymppisenä on se, ettei kiinnosta eikä tarvitse välittää paskaakaan siitä mitä mieltä joku muu minusta on. Lapset on aikuisia ja luonnehäiriöinen äijä saatu taloudesta ulos jo kauan sitten. Töissä menee hienosti ja sitä on jotenkin niin vapaa kaikesta. Ei tarvitse kelvata kuin itselleen eikä yhtään enää kiinnosta joku parisuhde. Hyvä auto alla ja rahaa tilillä. Siinäpä se!
Ihan kuin minun kirjoittama. Ihana olla vapaa!
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse liukuvoidetta.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tähän ole olemassa yhtä vastausta, kuten ei siihenkään, tarvitseeko yli 50v lääkettä seisokkiinsa. Osa tarvitsee, osa ei. Meillä minä käytän liukkaria ja mies pilleriä, ja seksielämä sujuu hienosti.
olen 62v ja penis seisoo kun vaimo sitä vähän vemputtaa ja hyppää ratsaille.
Kyllä 50v nainen on vielä upea
T. Pertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse liukuvoidetta.
54v.
no kai peppuseksissä tarttet?
Me ei harrasteta sitä.
Liian vanha mihin? Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
Hämmästyttää tuommoinen tarve miellyttää miehiä hinnalla millä hyvänsä. Jos pelkää epätoivoisesti, ettei kelpaa muille, ja jos kuuntelee ja vieläpä uskoo nimettömänä huutelijoiden haukkuja ja ns. mielipiteitä, ei ole ihme jos voi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha mihin? Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
ei tollasta punkeroo kukaa haluiskaa.ei ole päässy.siis ei ole halunnut.
No sinänsä sitä "vientiä" on vaikeampi saavuttaa, koska yökerhot yms tanssipaikat on täynnä vain nuoria. Ja viiskymppisistä ne ukot jotka käyvät baarissa, notkuvat jossain kaljakuppilassa, usein aivan räkälässä, joten siellä ei niin hyvin käy flaksi kun istutaan omissa porukoissa ja haluaako sitä flaksia niiden kanssakaan.
Joku Mummotunneli nyt ainoa missä käy 50-60v mutta nekin 70 % naisia, joten aika harvalla lopulta sielläkään on vientiä...
Itsellä kyllä toistaiseksi tulee juteltua miesten kanssa, mutta ovat jo aina vähintään reilut 10 v nuorempia ja tämä hupi kyllä on hiipumassa kun itse vanhenen. Deittipalveluista en osaa sanoa koska olen suhteessa.
Hei, mä menin naimisiin upeana viiskymppisenä itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa! Seksiä, rakkautta ja ihana elämä meillä, jo 15 vuotta yhdessä.
Eikä ole muuten mikään suomi-juntti, vaan ihana latino. Nyt lentolippua tilaamaan, silmät ja sydän avoinna!
Jos on fyysisesti vielä kunnossa niin kyllähän sen ikäinen nainen vielä pystyy siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Oon ihan omin silmin nähnyt.
Liian vanha mihin?