Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?

Vierailija
25.02.2024 |

Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.

moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.

nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.

miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.

en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.

Kommentit (220)

Vierailija
61/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassun hauskaa on se että kenestäkään ei ole yhtään ihmeellinen asia jos 35 v naisella on 50v mies mutta sitten on helvetin portit auki ja kansallinen vääryys tapahtunut jos 50v naisella on 35v mies. En tajua.

Entä jos on 75v miehellä 50v nainen? Jookos?

Sekin on ookoo noinpäin. Vaihdapa osia niin huutomyrsky repeää.

Vierailija
62/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Ei myöskään 50v ruma ja lihava ole liian vanha.

Ulkonäkökeskeisyys sen sijaan on 👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Uuden pressamme puoliso on 54 ja pressa samanikäinen.

Vierailija
64/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt kellään ohjetta että mitä tehdä jos on 12v vanhempi kuin ihastus? Siis niinpäin että nainen vanhempi.

Vierailija
65/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Suzanne on kyllä todella kaunis!

Vierailija
66/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse dissaat nuorempia naisia? 

Kukaan ei dissaa nuoria naisia. Vaan pohtii sitä miksi 50v on ehdoton nou nou. Kiistatta on totta että moni 50v näyttää kauniimmalta kuin moni 25v

No ei nyt ihan äkkiä tule tuollaisia todellisia ja tavallisia ihmisiä mieleen. No tietysti jotain raskauspöhössä kärvisteleviä vauva-ajan silmäpussinaisia on.

Minä ihan rehellisesti koen, että ihminen saattaa ulkoisesti näyttää paremmalta joskus vanhempana kuin nuorempana, kun ikä on tuonut syvyyttä ja persoonallisuutta ulkonäköön. Ei tietenkään joka tapauksessa. Samoin kuin elämänkokemus voi hioa ihmisestä yhä hienomman version tai sitten voi vaikka katkeroitua ja kyynistyä.

Jos pelkästään ulkoisista ominaisuuksista puhutaan, niin katsoin, että olipa kaunis ja tyylikäs viisikymppinen nainen tänään Hesarin jutussa, toimii johtotehtävissä Nokialla. Varmasti ollut kaunis nuorempanakin, mutta jotenkin pienet vanhenemisen merkit minusta vain lisäävät tyylikkyyttä.

https://www.hs.fi/talous/art-2000010243225.html

Toki ulkoisia asioita tärkeämpi niin moni muu juttu. Mutta jos joku 50 v ulkonäöstä kriiseilee, niin vakuutan, että omaan silmään ette näytä tai vaikuta muutenkaan todellakaan vanhoilta ihmisiltä vielä. Aion itse ainakin olla sitten parhaimmillani! :) 

T.n30

Vierailija
67/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi koskee ihan pahiten 50v naisia. Mikään ihmisryhmä ei kohtaa niin paljon yleistystä ja vihaa. 

Vierailija
68/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei dissaa nuoria naisia. Vaan pohtii sitä miksi 50v on ehdoton nou nou. Kiistatta on totta että moni 50v näyttää kauniimmalta kuin moni 25v

No ei nyt ihan äkkiä tule tuollaisia todellisia ja tavallisia ihmisiä mieleen. No tietysti jotain raskauspöhössä kärvisteleviä vauva-ajan silmäpussinaisia on.

Minä ihan rehellisesti koen, että ihminen saattaa ulkoisesti näyttää paremmalta joskus vanhempana kuin nuorempana, kun ikä on tuonut syvyyttä ja persoonallisuutta ulkonäköön. Ei tietenkään joka tapauksessa. Samoin kuin elämänkokemus voi hioa ihmisestä yhä hienomman version tai sitten voi vaikka katkeroitua ja kyynistyä.

Jos pelkästään ulkoisista ominaisuuksista puhutaan,

Wow mikä upeus tuo esimerkkisi!

Vierailija
69/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja moni tuttavapiiristä on jo kuollut. Kaikki ovat löytäneet uuden puolison ja vieläpä suht nopeasti eli parisuhteita kyllä solmitaan vanhempanakin. 

Tinder on varmaan sellainen, mistä kannattaisi pysytellä kaukana. Tosielämästä löytyneitä kumppaneita kaikki nuo vanhempina toisensa löytäneet, töistä ja tuttavan tuttavista.

Yksinäisyys ja kelpaamattomuuden pelko on sellaisia, joihin kannattaisi pureutua vaikka psykoterapiassa. Silloin helposti tarttuu vääränlaisia miehiä mukaan, jos itseluottamus ei ole kunnossa.

Vierailija
70/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkästään ulkoisista ominaisuuksista puhutaan,

On kyllä todella upea nainen, wow.

Vierailija
71/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti miehen iästä... Itse olen 32 v enkä toki deittailisi tuon ikäistä. Itse asiassa tänään tapaan 24 v naisen, jonka kohdalla olin vähän kahden vaiheilla kehtaanko tavata ikänsä takia. Yleensä deittailen vain 18-22 v naisia, ja jos tähtäimessä on vakava suhde, mieluummin ei enempää kuin 20 v. :)

Hyvää tarinaa. 18v on teini. 

Ei ole mitään tarinaa, mutta ok... Ja kyllä, 18 v on teini, ja juuri sellainen ikä mistä pidän. Esim edellinen tyttöystäväni oli 18 v, kun tavattiin. 

Vierailija
72/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 ja moni tuttavapiiristä on jo kuollut. Kaikki ovat löytäneet uuden puolison ja vieläpä suht nopeasti eli parisuhteita kyllä solmitaan vanhempanakin. 

Tinder on varmaan sellainen, mistä kannattaisi pysytellä kaukana. Tosielämästä löytyneitä kumppaneita kaikki nuo vanhempina toisensa löytäneet, töistä ja tuttavan tuttavista.

Yksinäisyys ja kelpaamattomuuden pelko on sellaisia, joihin kannattaisi pureutua vaikka psykoterapiassa. Silloin helposti tarttuu vääränlaisia miehiä mukaan, jos itseluottamus ei ole kunnossa.

Tinderistä KAIKKIEN kannattaa pysyä erossa.

Vierailija
73/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää lasten lipulla pääset.

Vierailija
74/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, ja minusta hänestä tekee kauniin erityisesti lämmin hymy ja ystävällinen, rauhallinen olemus. Olisi kiva olla itsekin tuossa iässä (jotain 55 v) yhtä tasapainoisen tuntuisessa elämäntilanteessa

Vierailija
75/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on iällä jos muuten kaikki synkkaa? Ihan tosissanneko te jotkut kirjoittajat olette sitä mieltä että jos ensin palavasti ihastutte johonkin 50+ naiseen, niin päätätte sitten kuitenkin jättää ihan vaan sen IÄN TAKIA? Vaikka se muuten olisi ihana, kaunis ja lumovoimainen. Mut kun se ikä!

tsiisus miten sekopää tää maailma nykyään on

Vierailija
76/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 56 ja kannan itseni ja kerron ikäni mielelläni. Koen, etten ole yhtään vähemmän kaunis kuin nuorempanakaan. 

Ihailin teininä kahta kaunista naapurinrouvaa ja totean, että olen itse nykyisin samanlainen. Ehkä heidän ihailunsa on suojannut minua vanhenemisen pelolta. Jos nainen on kaunis, hän on useimmiten vielä kauniimpi vanhempana.

Mutta isona tekijänä on myös ihana mieheni, josta näkee ja tuntee sen, että hän pitää minua edelleen kauniina ja haluttavana. Ja hän sanoo sen myös päivittäin. Jos ei häntä olisi, pitäisi varmaan itse sanoa itselleen kohteliaisuuksia. Kannattaisiko sinun ap kokeilla sitä?

Vierailija
77/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ollut mies? 

Vierailija
78/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin toisen iästä. Auttamatta liian vanha vaikka 19-vuotiaan mielestä muuhun kuin äidiksi, mutta pitäisikö olla toisin? Miksi haluat kiihkeän suhteen oman lapsesi ikäisen kanssa?

hehkeä N52v, joka ei silti halua ryöstää kehtoa

Vierailija
79/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikää 56 ja kannan itseni ja kerron ikäni mielelläni. Koen, etten ole yhtään vähemmän kaunis kuin nuorempanakaan. 

Ihailin teininä kahta kaunista naapurinrouvaa ja totean, että olen itse nykyisin samanlainen. Ehkä heidän ihailunsa on suojannut minua vanhenemisen pelolta. Jos nainen on kaunis, hän on useimmiten vielä kauniimpi vanhempana.

Mutta isona tekijänä on myös ihana mieheni, josta näkee ja tuntee sen, että hän pitää minua edelleen kauniina ja haluttavana. Ja hän sanoo sen myös päivittäin. Jos ei häntä olisi, pitäisi varmaan itse sanoa itselleen kohteliaisuuksia. Kannattaisiko sinun ap kokeilla sitä?

Miehesi on yksisarvinen tai salassa sukupuolen vaihtanut. Suomalaiset miehet ei kehu vaimoaan koskaan. Siis koskaan.

Vierailija
80/220 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikärasismi koskee ihan pahiten 50v naisia. Mikään ihmisryhmä ei kohtaa niin paljon yleistystä ja vihaa. 

Miltä taholta koet vihaa? Minä olen reilusti yli 50v nainen, enkä ole kokenut minkäänlaista ikärasismia.