Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?

Vierailija
25.02.2024 |

Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.

moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.

nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.

miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.

en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalotyyppeihin vielä. Se monen miehen suosikki täällä eli pienikokoinen ja siro keijukaisnainen, joka on luontaisesti hoikka ja laiha, hänelle käy se, että jalat muuttuvat tikkumaisiksi ja vartalo ikään kuin menee kokoon. Samalla tavalla käy vastaavanlaiselle miehelle. Se johtuu siitä, että kehossa on niin vähän rasvaa ja esimerkiksi reidet ovat alun alkaen hoikat ja sirot. 

Tuolla edellä, kun joku puhui kuntoilun tärkeydestä, niin terveyden kannalta se onkin tärkeää, mutta jos kehossa on liian vähän rasvaa, niin se vanhentaa kaikkia vartalon mallista riippumatta. Kun estrogeeni on vähentynyt, on tärkeää pitää kehossa rasvaa ja syödä pehmeää rasvaa noin ruokalusikallinen päivässä. 

Mutta peppu on asia erikseen. Vartalon tyypistä riippumatta se voi olla luonnostaan leveä ja littana tai sitten iso ja pyöreä, tai sitten ihan pieni ja siro. Muotoa saa vain rajallisesti, kun taas pyöreäpeppuinen on sitä vielä kas

Kerro nyt miten rintojen käy?

Vierailija
202/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha mihin? Elämään? Entäs jos ei ole kaunis ja hoikka? Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen kauniita eikä edes hoikkia ja hyvin menee kaiken kaikkiaan. 

Hyvä kysymys. Ilmeisesti pitää olla kaunis ja hoikka, muuten ei ole mitään? Ihan sama oletko ihmisenä pidetty ja hyväsydäminen, niin yli 50v pitää vielä olla kaunis, hoikka ja liikehtiä sirosti neuleasussa, joka on saman kokoinen kuin rippimekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, jollain incelillä on taas kuvitteellista tilastotietoa naisista. 😂 Tää ketju ei kosketa itseäni, koska en ole edes keski-ikäinen, mutta uteliaisuuttani vilkaisin ja täällähän inceli(t) taas kirjoittelemasa.  Katsokaapa 33-vuotiaan Tinzen peppua, jos muka "suominaisilla" (tästä sanasta jo tunnistaa katkeran incelin) peppu katoaa mystisesti jo melkein teininä. Hullua puhetta.

Tinze on 33, ei 50+.

Ja tämähän on hyvä esimerkki. 17-22v naisilla vastaavia peppuja riittää vaikka kuinka. 30+ naisissa ei enää ole kovin paljoa Tinzejä. 50+ naisista saat etsiä edes yhtä esimerkkiä tosissaan.

Sinähän et mitään naisista edes tiedä ja kukaan ei ole tehnyt tutkimusta naisten pepuista. Kiinnostavaa olisi muuten keskustella myös miesten lihasmassan surkastumisesta jne. 😄

Vierailija
204/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, jollain incelillä on taas kuvitteellista tilastotietoa naisista. 😂 Tää ketju ei kosketa itseäni, koska en ole edes keski-ikäinen, mutta uteliaisuuttani vilkaisin ja täällähän inceli(t) taas kirjoittelemasa.  Katsokaapa 33-vuotiaan Tinzen peppua, jos muka "suominaisilla" (tästä sanasta jo tunnistaa katkeran incelin) peppu katoaa mystisesti jo melkein teininä. Hullua puhetta.

Tinze on 33, ei 50+.

Ja tämähän on hyvä esimerkki. 17-22v naisilla vastaavia peppuja riittää vaikka kuinka. 30+ naisissa ei enää ole kovin paljoa Tinzejä. 50+ naisista saat etsiä edes yhtä esimerkkiä tosissaan.

Millähän logiikalla parhaimmat peput on 17-22v. Varsinkin alaikäisenä useimmat ei treenaa vielä kuntosaleilla ym. ja keho muutenkin kehittyy vasta. Peputhan muodostuu käyt

Nuorilla isompi osa massasta kasaantuu peppuun ja reisiin, ja kroppa on kummoisampi = peppu on enemmän hyppyri.

Todella harva treenaa siten, että se vaikuttaa pepun muotoon olennaisesti. Naisista enemmistö treenaa cardiota, tai vemputtaa kevyillä painoilla.

Vierailija
205/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppujankkaaja, miten todistat yhtään mitään. Naisten pepuista ei ole tilastotietoa. Sen sijaan miesten penisten koosta on.

Vierailija
206/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiselle kysyjälle vastaus: Jos olet oikeasti kuvaamasi speksin mukainen, niin parrua tulee niin paljon kuin haluat/jaksat ottaa vastaan - ja kaikilta ikäluokilta.  Mikäli olet sen päälle vielä fiksu ja mukava, niin tarjolla on myös paljon hyviä seurustelukandidaatteja toisella kierroksella olevista samanikäisistä miehistä.

Vierailija
207/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

194. Tämä vartalotyyppien ikääntymisestä keskustelu on yksi absudeimmista, mihin täällä olen ikinä osallistunut, ja kaiken huipuksi aloitin sen itse :D No ei muuta kun jatketaan.

Minkä ikäinen sinä itse olet? Kuvittelen, että olet yli viisikymppinen itsekin, jos kerran omaat niin paljon kokemusta senikäisten takapuolista. Entä oma takapuolesi, miten se on ikääntynyt? :D 

Minun täytyy sanoa, että en ole oman takapuoleni asiantuntija, kun en ole katsellut sitä niin paljon nuoresta asti, että voisin sanoa kuinka paljon se on muuttunut. Onko sinun muuttunut? Kyllähän maan vetovoima iskee meihin kaikkiin, mutta vartalon malli vaikuttaa miten se tapahtuu. Tuossa esitin jo analyysia omasta näkökulmastani, josta en oikeastaan hirveästi peräänny.

On aika vaikea vaikuttaa takapuolen muotoon, mutta jotkut onnekkaat ovat saaneet sen hyppyripyllyn synnyinlahjaksi. Mutta en ole tästä aiheesta tehnyt empiirista tutkimusta, pannut vain merkille omien ystävien ja sukulaisten kehot saunassa yms. Siitä nämä päätelmäni. 

Se mitä vaatteiden päältä näkyy, niin vartalotyypeissä on vastineet myös miesten kehoissa. Tuo Tamaratyypin saksalainen miesvastine on lähes ikuinen. Ylävartalo on jykevä luonnostaan, jalat ja käsivarret pitkät ja voimakkaat, takapuoli on pienehkö ja lantio kapea. Sitten on lyhytjalkainen pyknikkotyyppi, joka myös säilyy aika hyvin. Hän on pyöreämuotoinen ja lyhytjalkainen, Suomessa on tällaisia paljon. Yleismaailmallinen on kevytrakenteinen juoksijatyyppi, josta jo mainitsinkin, keijukaisnaisen miespuolinen vastine. Miesten takapuoliin en ole perehtynyt yhtään, paitsi oman mieheni, mutta säästän teidät sen kuvailulta ;)

Vierailija
208/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

205. Tuossa olet väärässä, täysin. Voit lukea nopealla googlauksella paljon tietoa aiheesta eli vartalotyyppi ratkaisee mihin rasva kerääntyy. Tästä on paljon myös lääketieteellisiä artikkeleita koskien BMI:tä ja rasvamaksaa. Eli tiimalasivartaloilla rasva kerääntyy peppuun ja rintoihin, ratsastushousumallisilla naisilla (päärynävartalo) se menee myös takapuolelle ja lantioon, mikä on terveellistä. Iällä ei ole tuohon mitään vaikutusta.

Vierailija
209/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä vaan ulkonäkö.

Vierailija
210/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinze on 33, ei 50+.

Sinähän et mitään naisista edes tiedä ja kukaan ei ole tehnyt tutkimusta naisten pepuista. Kiinnostavaa olisi muuten keskustella myös miesten lihasmassan surkastumisesta j

Olen eri kommentoija, mutta pepuista on tehty tutkimusta eli metaboliseen oireyhtymään liittyen siitä, että kun rasva kerääntyy lantiolle ja peppuun, siitä ei ole haittaa. Ei tule niin helposti lihoessa rasvamaksaa kuten suoremman mallisille naisille, joilla paino keskittyy keskivartaloon enemmän. 

Miehillä valitettavasti mahdollinen paino on heti mahassa, estrogeeni myös vaikuttaa painon jakautumiseen naisilla. 

Ja mikä estää analysoimasta miesten vanhenevaa kehoa, jos haluat ;)

Vierailija
211/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, keneltä kysyy.

Vierailija
212/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua henkilökohtaisesti niinkään haittaisi jos nainen olisi nyt vaikka 50v. Tiedä sitten kuinka moni 50v nainen haluaisi 30v miehen. Kadulla varmaan moni luulisi äidiksi ja pojaksi tai täti ja poika, ei kyseinen ikäero yleinen ole voisin luulla.

Ystäväni on nyt 29v ja hän on suhteessa 40v naisen kanssa. Rakastavat toisiaan ja ovat tyytyväisiä joten olen iloinen heidän puolestaan.

Vierailija
213/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro nyt miten rintojen käy?"

Tuossa on artikkeli aiheesta, mutta siitä puuttuu tupakointi. Tupakoivilla naisilla rinnat veltostuvat aikaisemmin, koska tupakoitsijoilla on kehossaan vähemmän estrogeenia.

Rintojen muoto ei siis vaikuta tässä asiassa, vaan sidekudostyyppi eli geenit. Kuten gynekologi jutussa toteaa. On vanhempia naisia, joiden rinnat ovat napakat ja nuorempia, joiden rinnat veltostuvat aikaisemmin. Sidekudostyyppi vaikuttaa tietysti myös muualla kasvoissa eli jos iho veltostuu kasvoissa, veltostuu se rinnoissa myös. Sille ei kukaan voi mitään, koska kyse on perimästä.

https://www.terve.fi/artikkelit/vanhenevat-rinnat-ja-oikea-hoito

Vierailija
214/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesukselle joka ikäiset ihmiset ovat Rakkaita! 

Entäs Jumalalle?

Minulle on ollut aina vähän epäselvää, että missä tilanteessa puhutellaan Jumalaa ja missä Jeesusta? Helluntailaiset kiittelevät Jeesusta yhtenään, mutta luterilaiset eivät pidä Jeesusta samalla tavoin esillä Neitsyt Mariasta puhumattakaan. 

Vierailija
215/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ns. markkina- arvo vähän laskee kun tulee viiskyt vee mittariin. Mutta... olen itse aina tykännyt vanhemmista naisista, on todellinen ilo olla heidän kanssaan ja tuottaa heille tyydytystä. Tärkeätä on katse, olemus, luonne ja käytös ja pitää olla paljon pienempi kuin minä ja pitää hyvää huolta itsestään ja kodistaan. Iällä ei oikeastaan mitään väliä kunhan nuo muut ominaisuudet on kohdillaa, terveisin yks mies vaan.

Vierailija
216/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha mihin? Elämään? Entäs jos ei ole kaunis ja hoikka? Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen kauniita eikä edes hoikkia ja hyvin menee kaiken kaikkiaan. 

Hyvä kysymys. Ilmeisesti pitää olla kaunis ja hoikka, muuten ei ole mitään? Ihan sama oletko ihmisenä pidetty ja hyväsydäminen, niin yli 50v pitää vielä olla kaunis, hoikka ja liikehtiä sirosti neuleasussa, joka on saman kokoinen kuin rippimekko.

Heh, olisihan tuo aika ideaali kuvaelma, että voisi liikehtiä sirosti neuleasussa, joka on saman kokoinen kuin rippimekko. Jos tarkoitat mekolla aldaa, niin onnistuu kaikilta, mutta jos juhla-asua, niin ei onnistu ainakaa minulta. Olin kokoa 36.

Vierailija
217/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olisihan tuo aika ideaali kuvaelma, että voisi liikehtiä sirosti neuleasussa, joka on saman kokoinen kuin rippimekko. Jos tarkoitat mekolla aldaa, niin onnistuu kaikilta, mutta jos juhla-asua, niin ei onnistu ainakaa minulta. Olin kokoa 36.

*albaa siis.

Vierailija
218/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua henkilökohtaisesti niinkään haittaisi jos nainen olisi nyt vaikka 50v. Tiedä sitten kuinka moni 50v nainen haluaisi 30v miehen. Kadulla varmaan moni luulisi äidiksi ja pojaksi tai täti ja poika, ei kyseinen ikäero yleinen ole voisin luulla.

Ystäväni on nyt 29v ja hän on suhteessa 40v naisen kanssa. Rakastavat toisiaan ja ovat tyytyväisiä joten olen iloinen heidän puolestaan.

Etkö sinä halua lapsia? Vai onko sinulla jo? Viisikymppisen ei kannata tehdä enää lapsia, vaikka sen jotenkin onnistuisikin, ei ainakaan minun mielestäni (kehityshäiriöiden ja raskauden aiheuttamien riskien takia), joten tuollaisessa suhteessa et voisi ehkä perustaa perhettä. 

Onhan niitä naisia, jotka ovat kiinnostuneita nuoremmista, iso ikäero on ainakin demareiden pj:llä ja vaimollaan ja he saivat vielä lapsenkin. Kaikkea hyvää heille ja muillekin, jotka rakastuvat isolla ikäerolla. Persoona ratkaisee eikä ikä.

Vierailija
219/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dissaahan naisetkin tuon ikäisiä miehiä, vaikka heissäkin löytyy, ihan samoin kuin naisissa, säkenöivän komeita ja upeita yksilöitä.

Kyllä, tapasin vaimoni pikkujouluissa en ollut ajatellut mitään kun hain tanssiin mutta hän vei minut. Erittäin asiallinen ja liiankin kiltti nainen joka innostui silloin. Oli muutaman vuoden vanhempi ja hän sanoi että ei halunnut puolisokseen vanhaa ukkoa jolla ei enää pelaa mikään. Kun erosimme minun aiheuttamistamistani syistä, hän vielä paritti minut ystävälleen. Siis järjesteli eron ja uuden avioliiton. Tämä on uskomaton tarina. Sain nuoren kauniin naisen itänaapurista ja hän on kiitollinen ja myös liiankin nöyrä ja meillä on onnellinen avioliitto ja tytär ja poika. Harmi että sota alkoi enkä enää sinne mene mutta hän ymmärtää sen.

Vierailija
220/220 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä halua lapsia? Vai onko sinulla jo? Viisikymppisen ei kannata tehdä enää lapsia, vaikka sen jotenkin onnistuisikin, ei ainakaan minun mielestäni (kehityshäiriöiden ja raskauden aiheuttamien riskien takia), joten tuollaisessa suhteessa et voisi ehkä perustaa perhettä. 

Onhan niitä naisia, jotka ovat kiinnostuneita nuoremmista, iso ikäero on ainakin demareiden pj:llä ja vaimollaan ja he saivat vielä lapsenkin. Kaikkea hyvää heille ja muillekin, jotka rakastuvat isolla

Ei ole skidejä ja tuskin tulee olemaankaan. Ei ole vain koskaan ollut mitään tunnetta, "haluan lapsia". En välitä muiden lapsista ja heidän tekemisistään sun muusta. En vihaa lapsia, hommatkoon niitä ne jotka haluavat, ei ole minun asiani