Lue keskustelun säännöt.
--TONTUT-- viikolla 3---
15.01.2007 |
Taas ehdin ensiksi uutta pinoa aloittelemaan. Tulkaahan juttusille kaikki joulukuussa-06 yrityksen aloittaneet.
mannarii
Kommentit (62)
Piti vielä Sophielle sanoa että meillä se hösis vasta alkoihin kun kaapit tuli. Kaikkiaan keittiöremppa kesti n 2 viikkoa. Mutta meille tuli tosiaan uusi katto ja lattia myös. Ja kaiken teki ammattimies. Mä en edes uskalla ajatella et mitä jos oltias itse alettu säheltämään.. Mun mies osaa kyllä kaikenlaista ei sillä. Mut ei tollanen ole kuitenkaan ihan Niksula-homma! Tule sitte kertomaan meille heti mitä testi näyttää jos ja kun joku päivä testaat! Plussa taitaa pärähtää usko mua!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi Calle kuulostaapa kamalalta sun olo ja kunto. E se nyt päästä sua helpolla. Mutta jospas se tosta pian helpottais. Toivoa sopii! Jos tietäisin että saisin noi sun vaivat niin en kyl tiedä haluaisinko edes raskautua. Vitsi vitsi!!
Manteli mitä vaatteita noi puolukka-mustikat on? Lasten? Hämärästi muistan kuulleeni jotain mut en ole varma. Tuliko tilattua mitään?
Äitsy on saanut nuhan. Ikävää. Mä " päätin" etten aio sairastua vaikka kaikki muut ympärillä niiskuttais. Aion olla ihan terve siellä Tallinnanreissussa. Mä en haluu tulla kipeeks!!
Bärchen: mitä tikut sanoo tänään? Oletko bongannut limoja?
Nonuli (niinkuin muutkin tontut) on saanut miehen mukaan tähän vauvakuumeiluun. Hyvä ettei miehesi stressaa yhtään! Mä luulen että toi mun kulta sais kyllä ne paineet jos sanoisin että nyt on h-hetki ja hedelmöitä mut kiitos. Siis kyllä se " homma" varmaan onnistuisi mutta lempi ja lämpö vois olla kaukana.
Kaakkoissuomeen on tullut täysi talvi. Pakkasta on lähes 10 ja luntakin on tullut niin että on maa valkoinen. Ihan kiva keli siis.
Huomenna meillä olis sitte uuden pinon paikka. Fudgis taisi luvata laittaa? Mä yritän malttaa pitää sormeni erossa.
Terkkuja kaikille tontuille. Uusin voimin uuteen viikkoon!
t. mannarii (ON:ei vielä limoja)