Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakkee, erilaiset mieltymykset miehen kanssa eikä mitään saada aikaiseksi...

04.08.2010 |

Eli itselläni kaksi lasta ennestään. Nyt tulossa itselleni kolmas, miehelle ensimmäinen lapsi. Miehen mielestä tyttöjen nimet "outoja" eikä halua niin erikoista nimeä. Ja minä haluan jollain tavalla joukkoon sopivan, ei liian erilaista kuin aikaisemmilla. Vielä tuon lisäksi tykätään ihan erilaisista "normaaleista" nimistä. Apua siis kiitos! =)

Jo olemassa olevat tyttelit: Erika Lumia Isabella ja Kamilla Viola Amadea, hei vaan tutuille.

Nyt mietinnässä nimet, jotka molempien mielestä ok: Tuomas, Akseli, Alisa (näitä kyllä jo kaksi pihapiirissä), Annika, Viivi

Minun mielestä kivoja: mm. Eevert, Aleksi, Eemeli, Topias, E(e)mil, Aleksandra, Josefiina, Meri, Ellen

Miehen mielestä kivoja: mm. Matias, Julius, Jere, Niko, Alina

Keskimmäinen nimi voisi pojalle olla Antti (isän nimi siis), ei pakollinen. Mutta mieluiten kolme nimeä sekä tytölle että pojalle.

Kommentit (5)

1/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kaikissa kovuutta tuon k:n muodossa ;)!

Akseli Antti Eemeli

Akseli Antti Eevert(ti)

Akseli Antti Matias

Akseli Jere Topias

Akseli Jere Julius

Akseli Eemi Nikolas

Annika Viivi Alisa

Annika Meri Matilda

Annika Meri Vivian

Annika Ellen Aurelia

Annika Ellen Aleksandra

Annika Juli Jadelia

Sitten vielä muutama ihan uus ehdotus..tosin voi mennä pahasti mäelle:

Miikka

Miko

Mikael

Lassi

Kaapo

Kasper(i)

Jaakko

Veikka

Taneli

Viljami

Iikka

Artturi

Arttu

Aku(sti)

Aake

Oliver

Oskari

Topi

Samuli

Samuel

Henrik

Daniel

Ulrika

Alissa

Viveka

Sandra

Amanda

Tuulia

Rebekka

Krista

Kerttu

Merena

Vierailija
2/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tytöilläsi on kauniit eikä millään tavalla "liian erikoiset" nimet :) Mukavia molempia miellyttäviä nimiäkin olette löytäneet.

Ensin niistä yhdistelmiä:

Akseli Antti Eemil

Akseli Onni Mikael

Tuomas Antti Topias

Tuomas Eeli Ilari

Alisa Inka Olivia

Alisa Eevi Amanda

Annika Isla Matilda

Annika Saaga Josefiina

Viivi Elsa Ottilia

Viivi Sara Linnea

Muutama muu ehdotus:

Matilda Iina Jemina

Melissa Aada Alina/Elina

Olivia Viivi Adeliina

Helmi Lotta Vanessa

Selina Anni Vanamo

Iiris Elle Aleksandra

Iivari Otto Elias

Oliver Kaapo Matias

Oskari Konsta Julius

Daniel Jooa Samuel

Valtteri Aapo Iisak

Aamos Lenni Kasper

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen nimistä ekanakin tuo I(i)ris olisi kyllä kiva! Toimisi myös toisena nimenä. Olivia myös:

Annika Iris Aleksandra

Annika Iris Josefina

Annika Iiris Josefiina

Annika I(i)ris Olivia

Mitä olette mieltä tuosta Viivistä etunimenä? Mun mielestä ihan eri sarjaa Erikan ja Kamillan kanssa, mutta on miehen suosikki ja minustakin kiva... Toinen nimi tuohon olisi siten kyllä joku muu kuin Iiris, liikaa iitä minusta =)

Viivi --- Olivia

Viivi --- Aleksandra

Poikien nimistä tuosta ehdotetusta Mikosta, tuli mieleen Miro. Artturi olisi ihana, mutta taaskin, onko liian erilainen tyttöjen nimien kanssa.

Tuomas Antti Topias - tämä olisi ihana, mutta entä tuo ---s ---s kahdessa nimessä =/

Vierailija
4/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista teidän yhteisistä mietinnöistä tuo Annika sopisi todella hyvin tyttöjen nimiin ja myös Alisa olisi kiva. Ja poikien nimistä mun suosikkeja ovat Akseli ja Aleksi.

Tuo Iiris sopisi ihanasti tyttöjen nimiin ekaksi tai toiseksi nimeksi, kun sitten kaikkien nimissä olisi joku kukkanimi.

En itse tuosta Viivistä nimenä oikein pidä ja on kyllä aika erilainen tyttöjen nimiin verrattuna. Ella mulla tuli ekana mieleen noihin molempiin toiseksi nimeksi.

Mua ei ainakaan tuossa Tuomas Antti Topias-nimessä haittaa, että eka ja vika nimi loppuvat molemmat s:llä. Ja kyllä Artturikin tyttöjen nimiin sopisi.

P.S. Ootko muuten joskus kysellyt ideoita myös Kamillan nimeen, kun tuntuu tuo tytön nimi niin tutulta?

Vierailija
5/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuo Annika Viivi Olivia olisi ykkössuosikki. Vielä kun esikoinen meni ehdottamaan tuota Viivi nimeä, ja oli jo omassa mietinnässäkin =)

Miltä kuulostaa Tuomas/Topias Antti Artturi/Akseli? Onkohan jollakin tietoa, onko lie Antti ja Akseli/Artturi samasta nimestä peräisin? Tai muuten ovatko liian samanlaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän