Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--TONTUT-- viikolla 3---

15.01.2007 |

Taas ehdin ensiksi uutta pinoa aloittelemaan. Tulkaahan juttusille kaikki joulukuussa-06 yrityksen aloittaneet.

mannarii

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, työviikko on yli puolenvälin, kohta on taas viikonloppu.

Sophielle oikein paljon plussaonnea ++++++++++++ täältä, olis se hienoa jos sellainen sulle testiin tulis!! Ja sietokykyä remonttisotkuihin, kyllä se joku kaunis päivä valmistuu ja teillä on uusi mahtava keittiö missä kokkailla (käy hiukka kateeksi, kun katson tuota meidän typerää keittokoppia).

Frankie ja Fudgis: Täällä on musta todella helppoa olla iloinen muiden palstalaisten raskauksista, johtuisiko sitten siitä, että ollaan saman asian kimpussa ja se on meidän tarkoitus, siis raskautuminen. Mutta jos joku yllättäen kertoo saavansa vauvan, niin se jotenkin sekottaa ainakin mun ajatukset ja alan miettiä, että entä jos meitä ei koskaan onnistakaan. Eiköhän se ole aika inhimillistä. Ei pidetä itseämme pahana sen takia, eihän?

Luhtavilla: Ekaa yritetään ja jännää on, oot oikeassa! Tänään olis ollut pitkästä aikaa mainio ulkoilusää täälläkin. Hauskaa että pääsitte lasten kanssa nauttimaan ulkoleikeistä, kun säät on olleet niin surkeat tänä talvena. Talvifanin painajainen on tämä surkea talven irvikuva ollut ainakin tähän mennessä :)

Mun mielestä on kans tosi upeeta, että meidän joukossa on niin erilaista porukkaa, jolla on ihan erilaiset taustat. On ekan ja tokan ja kolmannen lapsen yrittäjää ja naimisissa-ei naimisissa, ulkomailla-Suomessa, kaupungissa-maalla(?), eri-ikäisiä jne. Saadaanpahan näihin juttuihimme kaikenlaista näkemystä ja kokemusta.

Kerronpa mäkin siis jotakin yleistä itsestäni: oon 28, mies 34 ja pk-seudullahan sitä asustellaan olosuhteiden pakosta, tarkoituksena olisi joskus muuttaa täältä pois. Ekaa vauvaa alettiin yrittään joulukuussa, kuume on ollu molemmilla ties kuinka monta vuotta. Nyt vasta uskallettiin alottaa, kun on saatu opiskelut sun muut sellaiset " haittatekijät" pois (ei ne varmaan muille tosin ole haittatekijöitä!).

Mulla on meneillään kp 10 ja naamapaukamaa ei vielä näy, heh. Ovistestien mukana tuli taulukko siitä, minä päivänä testailu kannattais aloittaa mutta kun en oikein tiedä minkä pituinen kierto mulla on (vaihtelee) niin sekään ei aivan täydellisesti auta. Ajattelin aloittaa tikuttamisen perjantaina. Edellinen kierto oli kuitenkin 32 päivää, joten jos nyt samaan pituuteen päädyttäis, niin silloin oviksen pitäis kai olla vasta ensi keskiviikon kieppeillä. Ilmoittelen sitten heti tietenkin innokkaasti ovisuutisia. Ihanaa, että ens viikolla pääsee taas tositoimiin (toivottavasti). Sitä on jo odotettu. Sophie, mä oon muuten myös lukenut saman jutun oviksesta ja kuinka eri aikaan se voi olla kierrosta riippuen. Jotkuthan ovat onnistuneet tulemaan raskaaksi menkkojenkin aikana, että kaikkeen sitä saa varautua.

Juupa juu, menestystä oviksen metsästäjille ja lykkyä tädin harhauttajille!

Karhunen

Vierailija
22/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä esittelyketjusta. Kattelin tässä että ainakin ensikoilla on sellainen hieno systeemi missä on ensin kuvaus ryhmästä, sitten plussanneiden lista ja vielä kaikista lyhyt esittely. Joku vastaava olis tosi hieno, siinä on käytetty värejä sun muuta. Mä en kyl tajua miten se on tehty. Oliko meidän porukassa ketään tietokonenörttiä ;) joka osais sellasen tänne tehdä..?? Ei kai se kovin vaikeeta voi olla..paitsi mulle. Jos joku ottaisi sen " vastuulleen" niin sitten sitä voisi aina päivitellä sitä mukaa kun ihmiset tekee esittelynsä, tulee uusia jäseniä, raskautuneita jne.

Tätiä ei vieläkään näy ja ärsyttävää kyllä nyt alkaa jo toiveet nostaa päätään vaikka vasta kp 28/29 (?) ilta. Tämä on niin outoa kun ennen mun menkkakivut on aina olleet sellaiset että ne alkaa hiljalleen ja voimistuu tasaisesti ja sitten homma on ohi 1-2 päivässä. Nyt on ollut jo kaksi päivää epämääräistä kipuilua joka tulee ja menee, välillä ei ole mitään. Sieltä ja täältä nipistelee ja vihloo. Tyhmää edes pohtia tällaista, sitten kuitenkin huomenna aamulla herään hillolammikossa..argh!

Illan jatkoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaipailtu tonttujen esittelypinoa. Mainio ajatus! Kukahan meistä sais aikaiseksi sellaisen? Mä en ainkaan mitään värejä osaa laittaa tai fonttikokoa muuttaa (siis mistä ne muut niitä saa?) Muutenhan mä tietty voisin yrittää..

Sophielle tosiaan kovasti plussapuhuria+++++!! Me tehtiin viime kesänä kans keittiöremontti. Tää on 70-luvun omakotitalo ja keittiö kyl oli uusittu jossain vaiheessa mutta oli silti ihan hirvee! Se vaihe kun joka paikka oli pölyssä ja kaikki hukassa oli kieltämättä kamala. Onneksi oli kesä ja me pystyttiin elämään tossa terassilla: grillattiin ja tiskattiinkin siellä. Oletteko itse asentaneet kaapit ym??? Meillä tuli kasattuna kaapit ja remonttimies laittoi ne seinille. Samalla se uusi katon ja lattian myös. Kallis tyyppi..

Bärchen: Mä odotan tosi kiinnostuneena mitä sun tikutukset näyttää! Meillähän sama kp ja toi 32 kierronpituus kans täsmää. Hmm. Jos sä tikutat ja ilmoitat täällä koska kannattaa pupuilla niin mäkin tiedän koska toimia! Heh ;)

Äitsy on varmaan nyt siellä työmatkalla kun ei ole pinoutunut tänään? Tiedätkö mitään sisäpiirintietoa siitä naisesta joka synnytti lentokentän vessassa?? Ainakin tuolla AV:lla ovat leimanneet äidin jotenkin kajahtaneeksi kun meni varta vasten sinne synnyttämään. Ei siis ollut mistään tulossa tai mihinkään menossa mutta siivooja löysi aamulla kumminkin lukitusta kopista äidin ja vastasyntyneen. Tarvii sanoa et kaikkea sitä...

Nonuli: Älä tule kipeeksi samoin Frankie: ottakaa mummon mustaviinimarjamehua!! Mun poika on kans ollu kipee ja poissa koulusta pari päivää. Hänellä on kurkunpääntulehdus: kurkku kipeä ja " haukkuva" kuiva yskä. Ja niinkuin miehet yleensäkin on toooosi toosi sairas ja valittaa ja tarvii mamman kaiken huomion koko ajan. Onneks jo paranemaan päin ja varmaan huomenna jo kykenee kouluun.

Luhtavillan ulkoilut kuulosti mukaville. Tänään paistoi täälläkin aurinko jonkun aikaa. Mä vaan en " ehtiny" ulkoilemaan kun olin jotenkin niin kauhean väsynyt.. Poika yski koko yön ja heräilin vähän väliä siihen. Niin että sitten aamulla kun olin tarkistanut kunnon ja todennut ettei kouluun ole asiaa ja laittanut leffan pyörimään menin takasin sänkyyn yövuorolaisen viereen pötköttelemään.. ja nukkumaan!

Mä näin synnytysunen!!! Siinä oli tosi todelliset fiilikset. Mä jopa tunsin supistukset! Vauva ei ehtinyt syntyä mutta vatsa oli valtava ja käänsin itse vauvan oikeinpäin siinä aikani kuluksi. Meiän teinitytöt oli mukana ja kätilönä oli miehen ex (joka siis on kätilö)..

Fudgiksen suunnitelma tulla vauvamasun kanssa kotisuomeen kuulostaa ihanalta! Toivottavasti teillä tärppää tässä kierrossa! Kaikilla tietysti pitää tärpätä en mä sillä.. Mut kyl se syö miestä jos ympärillä raskaudutaan urakalla ja itse vaan yrittelee. Tunnustan että kärsin myös tosta asiasta ajoittain.

Mun esittely:

Olen 37, mies 43. Yritetään ekaa yhteistä

Mulla 2 lasta: T-92 P-95 Miehellä T-93

Asumme Pohjoiskymenlaaksossa omakotitalossa. Koira on. Kaksi autoa, ei farmaria. Yhteenmennessä päätetty olla hankkimatta lisää lapsia. Mielet on muuttuneet matkalla.. Seurusteltu yli 4 vuotta josta puoli naimisissa. Pitkät hiukset,hoikka ja pieni mutta pyöristymään päin. Heh..

Mannarii

Vierailija
24/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelemässä mistä saadaan värejä. Ei ummarra..

Vierailija
25/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy nörttiä täältäkään, siis ainakaan sellaista joka osais tuollaisia listahienouksia. Äh! Kaipa meidän joukosta joku taitava vielä kaivetaan siihen hommaan??

Mannarii, juu voin raportoida milloin sunkin tulee miehesi kanssa siirtyä punkan puolelle :) Kuulostaa aivan hullulta, mutta mistäpä sitä tietää vaikka se toimiskin. Täsmäähän meillä päivät ainakin.

Bärchen

Vierailija
26/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa, kun kaikki tontut on olleet niin ahkeria!

Tee vain Mandariini sinä, meistä se esittelypino, ei me niitä värejä tarvita, taidat olla ainoa joka osaa!! Mää olen ainakin täysin käsi tietokoneasioissa!

minä29, mies 29 tyttö 1v11kk, asutaan satakunnassa, omakotitalossa.

Sophielle ei voi muuta kuin puhaltaa++++++++++++++++++++

Bärchen siellä jo odottelee tikut kädessä. Kohta pärähtää tikkuun kaks viivaa, ja jo alkaa singeri laulaa makuuhuoneessa;))

frankie ja fudgis, ette ole yksin noiden asioitten kimpussa, kyllä mullakin aina välillä loimahtaa vattanpohjassa, kun kuulen, et joku tuttu tai tuntemettomampi on raskaana! Kai se meillä kaikilla aina välillä jonkinasteisena " kiusaa" se on kai kirjoitettu meihin naisiin jo kohdussa! Mut tosiaan, ei se ole meiltä silti pois jos joku muu raskautuu! Ja, siitä olen tosi samaa mieltä bärchenin kanssa, että täällä minäkin oikeasti iloitsen toisten raskautumisista, ja suren kun japaninlipun joutuu vetämään salkoon.

Luhtavilla, mekin oltiin pari tuntia ipanoitten kanssa pihalla, ja vihdoin munkin päänsärky alkoi helpottaa!! usein minäkin mietin noita jaksamisjuttuja, ja mulla tämä kakkosen kuumeilu onkin ollut siitä kiinni, mutta uskon, että kaikki helpottuu aikanaan!

Tämä jäi nyt tyngäksi, kun pitää juosta laittamaan tyttöä nukkumaan!!

kirjoittelemisiin!

Nonuli

Vierailija
27/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveiset Kiinasta. Jouduin siis lähtemään ja tänään tulin. Mun miehet oli pärjänneet hyvin ilman äitiäkin ja päiväkotiaamutkin on menneet vähän paremmin. Ainoo vaan, ettei mies vieläkään ole siellä suostunut syömään.

Lista olis kiva, jos joku on niin energinen, että saa sen aikaseksi. Mä siis 31, mies 30 ja poika reilu vuosi. Helsingissä asutaan ja toista kuumeillaan. Ai niin ja siihen edelliseen gallupiin vielä, että rouvashenkilö olen ollut sellasen kolme ja puoli vuotta.

Nyt jää lyhyeksi tää, mutta Sophielle +-puhurit ja kaikille muillekin tietty. Itellä tuli oikeen kunnon limat tuolla reissulla ja tänään on vihlonut välillä oikeen kunnolla ja vaan vasemmalta. Oiskohan se nyt jotain. Ai niin ja Luhtavillalle tervetuloa tonttuilemaan!

Äitsy kp13

(Ja mitenköhän kävi mun päivienlaskemattomuudelle!)

Vierailija
28/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mannarii:

ihmettelemässä mistä saadaan värejä. Ei ummarra..

Ohjeita löytyy tuolta aloitussivulta [b]saitista sanottua: ohjeita ja..[/b], jos värejä, fontteja ym. sydänjuttuja haluaa esittelypinoon käyttöön. Eivät kyllä ole minun mielestäni niin oleellisia, ilmankin pärjätään.. Vaativat vähän näpertelyä ja aikaa, mitä itseltäni ei kyllä tällä hetkellä löydy.

Tässä oma esittelyni:

Olen: Frankie 33 v

Perhe: aviomies 34 v, poika 1/05

Yritys alkanut: 12/06, kierukka poistettu 11/06

Koti: rivitalo Pirkanmaalla

Ammatti: insinööri

Harrastukset: jos olisi aikaa niin Body Pump, tällä hetkellä lähinnä lenkkeily: sauvakävely, juoksu

Mielimusiikki: Placebo, Mew

Mieliruoka: intialainen, meksikolainen, homejuustot

Vierailija
29/62 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuohon omaan ikääni tuli yksi ylimääräinen vuosi? Olen siis 32 v vielä jokusen kuukauden. Tärkeä pointti! :o)

Vierailija
30/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yöhän nyt jo on. No joo mä vähän luonnostelin meille sitä esittelyä. Onnistuin tekemään jopa punaisen sydämen. Mutta on se kyllä aika työn takana..

Mä olen varmaan vähän vanhanaikainenkin, sillä siinä kun kirjoittelin teidän strategisia tietojanne ylös kierrelehtiöön totesin että siellähän ne on jo oikeesti aika näpsäkästi saatavilla. Eli jos mä haluan tietää mikä kiertopäivä mahtaa olla vaikka Sophiella kun sehän kuumeilee niin katson sieltä hmm.. eilen sillä oli 28 joten tänään jo 29.

Meitä on lisäksi aika vähänlaisesti täällä. Jos jaksetaan kirjoitella joka viikko jokainen niin luulenpa että aletaan muistamaan jo kuka on kuka. En tarkoita, etten halua sitä esittelypinoa mutta koitan sanoa että mä en sitä taida haluta tehdä. Tsori!! KUKA HALUU SEN HOMMAN??

Äitsy: kiitokset Kiinan terkuista! Luin nopeesti sun viestin ja jäin hetkeks kummailemaan että miksi sun mies ei ole syönyt..No tajusin sitte kyl, että PIKKUmies on näyttäny mieltä päiksissä. Mut ajatella voishan olla että oma siippa olis niin ikävissään ettei pystyis syömään sillä aikaa kun Äitsy on lennolla.

Frankie: Kävin tosiaan tuolla " Saitista.." ja siellä oli ohjeita sydänten ym tekoon. Mutta vaikka mulla onkin aikaa niin ei kyllä taida riittää mielenkiintoa. Minkälaista toi sun lempimusiikki on?? Nyt tarvii sanoa että en oo koskaan kuullukkaan!! Ei kai meidän välillä ole sukupolvien kuilu huii..

Jaahas nyt taidan lähteä tutimaan että jaksan herätä tarkastamaan pojan kunnon ennen kouluun lähtöä. Onneks se ei yski ainakaan enää.

mannarii

ps. Arvatkaa ketkä lähtee ens viikolla (ehkä oviksen aikoihin) pikku irtiottoon Tallinnaan? Yksi yö laivassa ja toinen hotellissa.. Pitempään reissuun ei nyt ollut mahdollisuuksia (koiravahtia) niin tää saa kelvata. Mies oli alkuun sitä mieltä että aika rahvaanomaista mutta HALOO: pääasia että päästään ees vähän näistä ympyröistä KAHDESTAAN johonkin!!! Tekee oikeesti hyvää. Ja voidaan samalla sitten vähän polkea sitä singeriäkin! Ihanaa..

Vierailija
31/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Tonttuset!

Kiitos Mannarii, että olet ajatellut meitä esittelypinon muodossa :) Ajattelin nyt kysyä väen mielipidettä, että laitetaanko esittelyä vai ei? Olen samaa mieltä Mannariin kanssa, että aika hyvin tässä kirjoitellessa oppii toiset jo muistamaan, mutta toisaalta, jos haluttais joukkoon myös joskus uusia kasvoja, niin silloin esittely viikkopinon seassa voisi olla hyvä juttu. Ja onhan se hienoa lisätä nimiä sinne plussanneisiin :)

Jos ollaan sitä mieltä, että esittelypino olisi jees, niin minä voin esittelyt tehdä, jos ei muita innokkaita löydy. Tykkään tuommoisesta värkkäämisestä. Mutta mitään ylihienoa en uskalla luvata ;) Jos päädymme esittelyn tekemään, niin voisin tänään iltapäivällä koettaa kasata sitä keräämällä nyt niiden tiedot, jotka tällä viikolla on jo esittelyt tehneet ja laittamalla ensimmäisen version tämän keskustelumme perään. Jos saadaan esittelypino valmiiksi, niin sillä voisi vaikka sitten ensi maanantaina aloittaa viikkopinon (lupaan herätä aikaisin laittamaan sen ;))

Mitäs tontut ovat mieltä?

t. Fudgis

testailenpa vähän uteliaisuuttani...

[color=red][size=6]♥[/size][/color]

Vierailija
32/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMASTI ihanaa päästä reissuun! Iloitsen puolestasi :) Tallinna on mukavan lähellä, mutta kuitenkin tarpeeksi kaukana irtiottoon.

" Sitä jaksaa paremmin, kun on jotain mitä odottaa" pitää kyllä paikkansa.

Vierailija
33/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikana aamukahvilla. tuosta esittelystä, kannatan.

olen väsynyt poika nukkui viime yönä huonosti kahdesti huusi äitiä, kova yskä josnka ansiosta eilen oksentikin.

pian lumitöihin.

p.s mulla kp ja ihan oviksen tuntuinne olo.... maha kipee ja limoja

Vierailija
34/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tonttuset!

Pahoittelen taas lusmuiluani palstailun suhteen. Mukava oli lukea kuulumisia, täytyy oikein skarpata että muistan teidän kuulumiset!

Ensinnäkin Sophielle pidän plussapeukkuja, tulehan heti kirjoittamaan kuulumiset kun ehdit! Lähetän paljon tädinkarkoitusainetta sinne suunnalle!

Äitsylle työhönpaluuterveiset ja toivotaan että teidän pikkumies innostuu hiljalleen hoitotouhuihin. Työsi kuulostaa rankankalta, itsestäni ei tuohon olisi koska olen aivan onneton noiden aikaerojen kanssa....

Luhtavillalle tervetuloa porukkaan ja onnea yritykseen.

Bärchen: mua naurattaa taas tuo sun naamapaukama (tirsk), onneksi ei sentään joka kuukausi samassa paikassa ;) Onnea oviksen pongaukseen! Toivottavasti saat tikuilla sen löydettyä, itse aloitin vähän liian aikaisin ja plussa tuli viimeisenä testipäivänä.

Mannarii ja Bärchenhän pääsee samoilla tikuilla, oikeanlaista tiimityötä etänä ;)

Frankie, fudgis ja Nonuli: täydet sympatiat teille tuosta muiden plussauutisten kuulemisesta. Itse kun sain kuulla (onneksi meilissä) hyvän ystäväni +uutisen viime kesänä pillahdin itkuun. Kaverini oli aina julistanut ettei halua mitään sinappikoneita ja ihmetellyt mun pitkäaikaista kuumeilua. Meillä menikin välit vähän viileiksi noiden kommenttien jälkeen, mutta hänen plussansa jälkeen olemme olleet taas yhteyksissä. Ihmismieli on arvoituksia täyttä eikä omia tunteita voi aina järjellä selittää.

Mannariille vielä hihkaisu tuosta lemmenlomasta :) Nauttikaa toisistanne ja ottakaa kaikki irti harjoitteluleirillä!

Tuosta esittelypinosta: Musta ei välttämättä tarvita, mutta jos Fudgis viitsii vääntää niin ilman muuta hieno homma! Onhan se vähän tylsää että uutena tuleva joutuu päivittämään tietoja. Mutta noissa esittelypinoissa on vaan tietysti porukan kasvaessa kova päivittäminen ja sivuilla pitäminen? Itse olen täysi käsi kaikessa atkjutuissa...

Mutta tietoja minusta joka tapauksessa:

Minä: Calle 77 eli 29v. , kotoisin Satakunnasta

Mies: 32 v., kotoisin varsinaissuomesta

Paikka: Pk-seutu, paritalon puolikas

Ensimmäistä odotellaan, + 15.12.2006, la 25.8.2007 (täsmentymättä)

Ammatti: harmaa valtion virkamies

Harrastukset: kuntosali, lentopallo, veneily

Mielimusiikki: The Crash, Pink

Vähän vielä ON: Tällä hetkellä viikot on 8+5. Palasin maanantaina loman jälkeen töihin ja jouduin lääkärin käskystä sairaslomalle (flunssa jatkuu). Tänään palasin takaisin sorvin ääreen. Pahoinvointi jatkuu edelleen, mutta nyt nyt en oksentanut kolmeen päivään... Paino on pudonnut kolmen viikon aikana 7 kiloa, joten kohta voisi tämä olo normalisoitua. Ekaan ultraan on vielä aikaa yli 3 viikkoa ja usko alkaa vähentyä kun olo on tällainen.

Lisäksi mieltä painaa lääkärin määräämä yskänlääke joka on kolmiolääke. En millään haluaisi sitä käyttää mutta pakko on koska muuten yskä ei anna rauhaa, unet jää vähiin ja oksennus jatkuu refleksin ollessa niin herkkä... Tunnen lääkkeestä todella huonoa omaa tuntoa vaikka lääkäri (ihana vanha setä) vakuuttikin että sitä on nyt pakko juoda ja vauva ei siitä liikaa kärsi koska pitoisuudet niin pieniä. Muttamutta.... Tiedätte varmasti tämän naisen kummallisen mielen... :C

Mutta toivotaan että uusi raskausviikko tuo parempia fiiliksiä tullessaan. Hyvää päivää kaikille!

Vierailija
35/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esittely

Nimi: manteli

perhe: minä v- 75 mies v- 70 , poika 8 /04

koti: asutaan omakotitalossa Pirkanmaalla

yritys aloitettu: pillerit jätetty 12 /06

harastukset: aerobic, avantouinti, ulkoilu, mökkeily

työ: sairaanhoitaja

mieliruoka: intialainen, kaikki tulinen

mielimusiikki: pop

jos jotain tulee vielä mieleen niin palataan.

Vierailija
36/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa Fudgis jos viitsit meille esittelypinon vääntää!

Tässä mun tietoni:

minä: Sophie77, 29 v.

mies: 28 v.

koti: rivitalo Satakunnassa

yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 11/06, esikoinen yrityksessä

työ: tällä hetkellä vielä valtiotieteen yo

harrastukset: koiran kanssa lenkkeily, uinti, lukeminen ja leffat

mieliruoka: italialainen, meksikolainen, intialainen, kaikki menee, nam!

mielimusiikki: myös musiikin suhteen kaikkiruokainen; The Killers, Pearl Jam, Sting, Coldplay, U2, yleisesti alternative rock, klassinen ja myös R´n´B.

calle77: Toivottavasti flunssa/yskä menee pian ohi! Varmasti sun olotila paranee sen jälkeen huomattavasti :) Aika paljon olet kyllä laihtunut! Ehkä se on toisaalta ihan hyvä, kun niitä kiloja alkaa varmasti kertyä lisää jossain vaiheessa kun ruokahalukin paranee ja vatsa kasvaa. Tsemppiä ja jaksamista sinne!

mannarii: Taisit kysyä siitä keittiöremontista. Mun mies haluaa tehdä kaiken itse periaatteella " tekemällä oppii" ..sen takia olen ollutkin vähän paineessa. Uudet kaapit toimitetaan perjantaina, että kai tässä kohta voiton puolella ollaan! Niin ja hauskaa Tallinnan reissua teille! Siellä on tosi kaunis se vanha kaupunki.

äitsy05: Kiitokset Kiinan terveisistä, upeeta & mahtavaa! Sinne haluaisin itsekin joskus käymään. En kyllä pystyisi tekemään sun työtä, koska olen vähän lentopelkoinen, mutta se ei kyllä estä mua lentämästä ajoittain kun tykkään niin paljon matkustelusta ;)

ON: Nyt siis kp 29 eikä vieläkään menkkaoireita. Odottajan aika on pitkä! Ei auta muuta kun kattella kuin ämmän käy..

Onnea oviksen metsästyksessä kaikille!

Vierailija
37/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva fudgis jos teet meille pinon!! Täs multakin vähän enempi tietoja, kun näytti teiltäkin olevan!

Minä 29

isäntä29

tyttö2v

asuinpaikka satakunta

omakotitalo metsän keskellä

toisen lapsen yrittely aloitettu 10/06

harrastuksena jääkiekko ja kuorolaulu

ei eläimiä

Manteli sanoitko, et sin on tullut ihan lunta! Hitto, ja täällä tulee vettä:(

mannariin singeri polkastaan siis viikonloppuna käyntiin. voi kun minäkin " rohkaistuisin" lähtemään jonnekin isännän kanssa! Minä kun en raatsi tuota neitiä muille antaa...hmm, itsekästä kai, mut en kestä sitä pahaa mieltä, minkä se meille molemmille esännän kanssa aiheuttaa!! Tyttö kyllä varmasti nauttisi mamman ja vaarin seurasta!! Noh, joskus sitten!

äitsy oli sitten lennolla kiinassa! kiitos vaan terveisitä! Kyllä se sun pikkumies vielä siellä päikkärissäkin syö, usko pois! keväällä on jo ihan eri mies!

Sophie, et viittis jo testata;)) ei saa sitten ottaa liian tosissaan meitä:) puuuh+++++++++++

ON:Täti pakannut kassinsa. Pää särkee joka päivä ja olo on täysin vetämätön! taidan olla loman tarpeessa!!

nonuli vaan

Vierailija
38/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pinouduimme joulun alla 2006, kun jokaista enemmän tai vähemmän kuumeilutti

vauvan suhteen. Kova tohina on nykyisin pinossamme käynnissä ja yksi plussannutkin

on joukkoomme jo saatu. Tervetuloa mukaan myös uudet vauvakuumeilijat ¿ jos koet

olevasi tarpeeksi[/color][color=red] TONTTU [/color][color=brown]joukkoomme iloiseen![/size][/color]

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ [/size][/color]

[color=olive][size=1]TONTTUJEN ESITTELYT:

Olen: Bärchen, 28 v.

Perhe: mies 34 v.

Koti: Pk-seudulla

Yritys aloitettu: 12/06

Olen: Essi80, 26 v.

Perhe: mies, 1 lapsi

Olen: Frankie, 32 v.

Perhe: aviomies 34 v., poika 1/05

Koti: rivitalo Pirkanmaalla

Yritys aloitettu: 12/06, kierukka poistettu 11/06

Työ: insinööri

Harrastukset: jos olisi aikaa niin Body Pump, tällä hetkellä lähinnä lenkkeily: sauvakävely, juoksu

Mieliruoka: intialainen, meksikolainen, homejuustot

Mielimusiikki: Placebo, Mew

Olen: fudgis, 25 v.

Perhe: mies

Koti: ulkomailla

Yritys aloitettu: pillerit lopetin 12/06, yritykseen 1/07

Työ: Kasv.tiet. yo.

Harrastukset: lenkkeily, matkustelu

Mieliruoka: hyvät pihvit

Mielimusiikki: kaikki, paitsi ¿raskas¿ musiikki

Olen: Luhtavilla, 33 v.

Perhe: mies, tyttö-03, poika-04

Koti: Varsinais-Suomessa Salon seudulla

Olen: mannarii, 37 v.

Perhe: Mies 43 v., Mulla 2 lasta: T-92 P-95 Miehellä T-93, koira

Koti: omakotitalo Pohjoiskymenlaaksossa

Olen: manteli, v-75

Perhe: mies v-70, poika 8/04

Koti: asutaan omakotitalossa Pirkanmaalla

Yritys aloitettu: pillerit jätetty 12 /06

Työ: sairaanhoitaja

Harrastukset: aerobic, avantouinti, ulkoilu, mökkeily

Mieliruoka: intialainen, kaikki tulinen

Mielimusiikki: pop

Olen: nonuli, 29 v.

Perhe: mies 29 v. ja tyttö 2 v.

Koti: omakotitalo metsän keskellä Satakunnassa

Yritys aloitettu: 10/06

Harrastukset: jääkiekko, kuorolaulu

Olen: Sophie77, 29 v.

Perhe: mies 28 v.

Koti: rivitalo Satakunnassa

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 11/06, esikoinen yrityksessä

Työ: tällä hetkellä vielä valtiotieteen yo

Harrastukset: koiran kanssa lenkkeily, uinti, lukeminen ja leffat

Mieliruoka: italialainen, meksikolainen, intialainen, kaikki menee, nam!

Mielimusiikki: myös musiikin suhteen kaikkiruokainen; The Killers, Pearl Jam, Sting,

Coldplay, U2, yleisesti alternative rock, klassinen ja myös R´n´B.

Nimi: -Äitsy05-, 31 v.

Perhe: mies 33 v. ja poika 1 v.

Koti: Helsingissä[/size][/color]

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ [/size][/color]

[color=olive][size=1]PLUSSANNEET TONTUT:

Olen: Calle77 eli 29 v. , kotoisin Satakunnasta

Perhe: mies 32 v., kotoisin varsinaissuomesta

Koti: Pk-seutu, paritalon puolikas

Yritys aloitettu: Ensimmäistä odotellaan, + 15.12.2006, la 25.8.2007 (täsmentymättä)

Työ: harmaa valtion virkamies

Harrastukset: kuntosali, lentopallo, veneily

Mielimusiikki: The Crash, Pink[/size][/color]

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ [/size][/color]

Vierailija
39/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuota ihan niin vain viimeisteltykään. Muutaman kämmin kautta tuohon vaiheeseen :)

Nyt kaipaan kommentteja. Kelpaako, vai tehdäänkö muutoksia? (noita plussia koetan lisätä sen verran, että rivit tulisivat tasaiseksi :)) Jos haluatte tietoihinne lisää jotain, niin ilmoittakaa, niin lisään. Tämä siis versio1, josta lähdetään kehittämään toiveidenne mukaan :)

Huoh, nyt en kyllä jaksa kirjoitella enempää, ko pakko ehtiä tehdä vähän kotitöitäkin ennen miehen töistätuloa.

Kaikille vilkutus ja Sophie77' lle erityinen plussapuhallus - elät ihan mielettömän siistejä hetkiä! :)

t. Fudgis kp12

Vierailija
40/62 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kelpaa oikein hyvin, se on hieno!! Saahan sitä sitten aina tarpeen mukaan päiviteltyä(kai?)!

Calle77:oletkos ihan tosi laihtunut oksenteluista 7kiloa? Apua! Tiedän kyllä mitä toi on, minä olin kanssa pää pytyssä ja podin ikuista krapulaa viikosta 6 viikkoon 11 esikoisesta, mut sitte helpotti, ja alkoi ruoka maistua!! oletkos koittanut sitä jäävettä ja jäisiä marjoja! Ne maistui mulle, ja teki olon aina vähän paremmaksi! Loppujenlopuksi ei mullekaan löytynyt siihen krapulaan mitään kunnollista keinoa, sain metopramiakin lääkäriltä(pahoinvointilääkettä), mutta ei sekään auttanut yhtään!! Lääkäri sanoi vain, et toisilla kestää pahoinvointi viikolle 12 ja toisille siihen asti kun vauva on syntynyt, ja siinä tilassa multa pääsi poru!! Yäk, se oli kamalata, mut tietkös mitä, kyllä se autuus vielä koittaa!! pian se olo paranee, ja sitten jo alatkin tuntea vauvan potkuttelua:)) Voi, kunpa minäkin saisin vielä ne tuntea!!

terkuin nonuli-ponuli