Leppis on syytön
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se menee niin, että syytös = syyllinen.
Näköjään jos epäilty on komea ja monilahjakas mies
Kuka hyvänsä voi tietysti tehdä kenestä hyvänsä rikosilmoituksen vaikka sen limaisen "hein" sanomisen perusteella. Eri juttu sitten, tuleeko tuomio ja kenelle sellaisesta.
Amerikassa väite menee noin. Suomessa tuntuu menevän toisinpäin: syyllinen heti alusta, kunnes toisin todistetaan.
Yleensähän näissä menee niin että ensin annetaan ymmärtää muttei sitten lopulta ymmärretä antaa kun tuleekin se oma poikaystävä mieleen
Ei ole sellaista juorua josta puolet ei olisi totta.
Naiset harrastaa tätä naisen kokemuksien aliarvioimista kaikken räikeimmin nyt kun syytteen kohteena on söpö poika.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa tätä naisen kokemuksien aliarvioimista kaikken räikeimmin nyt kun syytteen kohteena on söpö poika.
Tarkoitit kai sanoa keski-ikäinen ukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jos epäilty on komea ja monilahjakas mies
Kirjottaisikohan monilahjakas kommenttinsa lainauksen sisään...?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hyvänsä voi tietysti tehdä kenestä hyvänsä rikosilmoituksen vaikka sen limaisen "hein" sanomisen perusteella. Eri juttu sitten, tuleeko tuomio ja kenelle sellaisesta.
Ilmoitus on tehty ahdistelusta, ei häirinnästä eli kyseessä on astetta vakavampi teko.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella mitkä olisi reaktiot kun otsikoissa olisi esim Halla-aho.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut, Mikko on niiiin ihqu, sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut, Mikko on niiiin ihqu, sydämiä.
Niin, eihän meidän Mikko. Ne on ne muut miehet. Perheellinen ja kaikkea.
Minkä sille voi jos kalu vilahtaa sepaluksesta.
Noinhan se on. Rikostuomi on vasta tulossa. Malta nyt hetki sitä odotella.
Aika uskomattomalta tuntuu, että olisi vaarantanut uraansa, viimeaikaisten tapahtumien valossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomattomalta tuntuu, että olisi vaarantanut uraansa, viimeaikaisten tapahtumien valossa.
Pienet pöhnät ja etkö sä tiiä kuka mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet pöhnät ja etkö sä tiiä kuka mä oon.
Ja ikää on sen verran että nuoret naiset juoksevat karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Leppikselle on tapahtunut viimeaikaisessa valossa?