Suuret ikäluokat varastivat itselleen kaikki hyvät mökkirannat
Meille nuoremmille polville ei jätetty oikein mitään. Ja jos jotain olisikin myynnissä, hinnat järjettömiä 70-lukuun verrattuna. Silloin tavallinen dunarikin pystyi hankkimaan kesämökin.
Kommentit (1486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. jos olisin vanhempasi, testamenttaisin omaisuuteni mieluummin kulkukoirayhdistykselle kuin sinulle! Jatka elämäsi loppuun köyhänä marisemalla vauvapalstalla. Olet hyvä siinä!
Kolahtiko, ahne?
Onneksi minun lapseni eivät ole niin kuin sinä. Itse ovat omalla työllään hankkineet omaisuutensa, samoin kuin itsekin aikanani tein
Tantoilla on elämässä 1-2 työpaikkaa. Siksi ne ei edes ymmärrä, että se sairaalan sinipukuinen hoitaja voikin olla työtön, joka on työkokeilussa toimistotöissä.
Minkä ikäiset ovat tanttoja?
Juu kyllä tässä hikoiluttaa yötä päivää
Porin poliisista päivää!
Meille kaivattaisiin määräaikaisia toimistohommiin, hakemusta vaan kehiin.
Ihan totta lapsukainen, kasva nyt aikuiseksi ja koita saada töitä, vaikka sinun 'lahjoillasi' se ei taida olla realasista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. jos olisin vanhempasi, testamenttaisin omaisuuteni mieluummin kulkukoirayhdistykselle kuin sinulle! Jatka elämäsi loppuun köyhänä marisemalla vauvapalstalla. Olet hyvä siinä!
Kolahtiko, ahne?
Onneksi minun lapseni eivät ole niin kuin sinä. Itse ovat omalla työllään hankkineet omaisuutensa, samoin kuin itsekin aikanani tein
Tantoilla on elämässä 1-2 työpaikkaa. Siksi ne ei edes ymmärrä, että se sairaalan sinipukuinen hoitaja voikin olla työtön, joka on työkokeilussa toimistotöissä.
Minkä ikäiset ovat tanttoja?
Kiva kun kerroit miten sut tantan erottaa hoitajista.
Eli kun sairaalassa teen työkokeilussa toimistotöitä niin minulla saa olla sinisen hoitajan puvun kanssa vaikka gellegehupparitakki tai oma villatakki tai pitkähihainen aluspaita.
Hoitajalla ei saa olla.
Ja minä saan toimistotöissä pitää pitkiä hiuksia auki.
Kylläpä tuo nuorempi sukupolvi onkin katkeraa ja onnetonta väkeä. Mikähän niitä vaivaa? Suuret ikäluokat sentään maksoivat palkkatuloillaan mökkirantansa ja säästeliäästi eläen rakensivat sinne vaatimattomat mökkinsä. Turha verrata nykyistä ajanjaksoa siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Porin poliisista päivää!
Meille kaivattaisiin määräaikaisia toimistohommiin, hakemusta vaan kehiin.
Ps. täältä löytyy Honkarakenteen 80-luvun mökkejä merenrannalta (kaislikosta), edullisesti.
Ei me haluta määräaikaisiin toimistotöihin vaan vakituisiin, että terveisiä vaan sinulle joka tarjoat määräaikaista toimistotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ihan kympillä vanhempieni marina siitä että heidän eläkkeensä (nettona yhteensä 2900 €) on pienet.
Minulla ja miehellä nettotulot on 3000 € ja lisäksi kaksi teini-ikäistä elätettävänä.
Miten kehtaavat valittaa minulle?
Mitäs te oikein askartelette tuollaisilla palkoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta lapsukainen, kasva nyt aikuiseksi ja koita saada töitä, vaikka sinun 'lahjoillasi' se ei taida olla realasista.
Tiedätkö että Suomen älykkäin ikäryhmä on nykyiset keski-ikäiset? Te boomerit taas kuulutte siihen tyhmimpään. Ja kyllähän tämä ketjukin vahvistaa asian, kun ette vaan ymmärrä...
Voi kun olisivatkin vieneet vain rantatontit. Kyllä ne on vienyt tuhkatkin pesästä, että tässä ollaan vielä ihmissään ketkä tänne jäädään tätä sekasotkua selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun sairaalassa teen työkokeilussa toimistotöitä niin minulla saa olla sinisen hoitajan puvun kanssa vaikka gellegehupparitakki tai oma villatakki tai pitkähihainen aluspaita.
Hoitajalla ei saa olla.
Ok tantta, eiköhän se noilla tuntomerkeillä onnistu.
Juu, myös osastonsihteereillä on noin. Ja työttömiä oli työkokeilussa joka osastolla sairaalassa toimistotöissä, kun olin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me haluta määräaikaisiin toimistotöihin vaan vakituisiin, että terveisiä vaan sinulle joka tarjoat määräaikaista toimistotyötä.
Miksi jumitat niissä toimistotöissä? Mene töihin joita saat. Vai oletko vielä heitä joiden mielestä toimistotyö on hienompaa kuin muu työ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajalla ei saa olla.
Ok tantta, eiköhän se noilla tuntomerkeillä onnistu.
Juu, myös osastonsihteereillä on noin. Ja työttömiä oli työkokeilussa joka osastolla sairaalassa toimistotöissä, kun olin siellä.
Osa työttömistä oli kuntouttavassa työtoiminnassa sairaalan arkistossa toimistotöissä.
Ja osa työttömistä oli palkkatuella sairaalan infossa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpoisuutensa osoittanut voi saada pitkän pestin.
Ja komeat poliisit työsuhde-etuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jumitat niissä toimistotöissä? Mene töihin joita saat. Vai oletko vielä heitä joiden mielestä toimistotyö on hienompaa kuin muu työ?
Ei vuorotöihin kulje autoa ja luuletko, että muualla olisi vapaita työpaikkoja.
Kauppaan pelkästään on satoja hakijoita.
Ja siivoustyössä kaupungilla pitäisi myös olla oma auto eikä sellaista osteta ennenkuin on 100 % varma työpaikka eikä mitään koeaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että Suomen älykkäin ikäryhmä on nykyiset keski-ikäiset? Te boomerit taas kuulutte siihen tyhmimpään. Ja kyllähän tämä ketjukin vahvistaa asian, kun ette vaan ymmärrä...
Tämä ketju on todellakin älykkyyden ylistystä , aloituksesta alkaen. Ja loppumetreillä viisaus vain lisääntyy 🧠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpoisuutensa osoittanut voi saada pitkän pestin.
Ja komeat poliisit työsuhde-etuina.
Ei me uskota tollasia voi ehkä saada pitkän pestin.