Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini
Onko muillakin käynyt samoin:
Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.
No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.
Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.
Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän pelottaa että Tinderissä on AP:n kaltaisia sekopäitä,,varmaan ihan tavallisen näköisellä kuvalla ja profiililla.
Niitä juurakon huldia riittää jotka luulevat itsestään vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi treffeille naisen kanssa, joka ehdottaisi maksavansa ravintolassa.
Miksi et lähtisi?
Koska sellainen nainen, jonka minä haluan, ei maksa miehen ravintolalaskua.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi treffeille naisen kanssa, joka ehdottaisi maksavansa ravintolassa.
Miksi et? Mä olen kahdesti aiemmin Tinderissä ehdottanut, että mä voin tarjota ravintolassa ja toinen niistä miehistä vastasi, että mennään vaan ravintolaan , mutta hän haluaa itse maksaa omat safkansa. Toinen mies ilahtui kun lupasin tarjota hänelle, kun hän oli itse alunperin ehdottanut kävelytreffejä,niin minusta tuntui reilulta, että minä sitten tarjoan hänelle, kun itse olen halunnutkin ravintolaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtisi?
Jos on mies, ei tuollainen käy.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, jos mies ehdottaisi maksavansa, en lähtisi. Creepyä. Rahasta ei kannata puhua tuossa vaiheessa mitään.
Ja se on ihan ok. Silloin voit maksaa laskut 50/50 tai jopa maksaa naisena miehen laskun, jos koet tämän tuovan mahdolliseen suhteeseenkin hyvän dynamiikan ja polariteetin.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et? Mä olen kahdesti aiemmin Tinderissä ehdottanut, että mä voin tarjota ravintolassa ja toinen niistä miehistä vastasi, että mennään vaan ravintolaan , mutta hän haluaa itse maksaa omat safkansa. Toinen mies ilahtui kun lupasin tarjota hänelle, kun hän oli itse alunperin ehdottanut kävelytreffejä,niin minusta tuntui reilulta, että minä sitten tarjoan hänelle, kun itse olen halunnutkin ravintolaan.
Ap
Koska minä en miehenä tarvitse naisen rahoja ja jos minä olen todella innoissani haluamani naisen kanssa treffeillä, niin minulle on kunnia-asia maksaa ravintolalasku. Siinä ei ole mitään alistavaa, vaan minusta tuntuu miehenä hyvältä maksaa lasku treffeistä, joilla olen itse innolla ollut mukana todella kiinnostavan naisen kanssa. Mikäli nainen ei oikein kiinnosta, niin voidaan maksaa lasku vaikka puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ehdota aikaa ja paikkaa, vaan odota, että mies ehdottaa. Ja kannattaa panostaa ulkonäön kohentamiseen, kun olet aiemminkin valitellut, ettei miesten kanssa juttu etene mihinkään. Ulkonäkö on ykkösjuttu miehille. Naisen tylsä luonnekin annetaan anteeksi, jos vain on tarpeeksi kuuma.
Oon eri mutta samoja kokemuksia. Miten ulkonäköä parannetaan?
Laihduta. Painoindeksin olisi hyvä olla max. 21, mutta jos olet ylipainoinen, tähtää nyt aluksi edes normaalipainoon.
Käy salilla tai harrasta jotain muuta liikuntaa, se muokkaa kehoa.
Kasvata pitkät hiukset, mieluiten puoleenselkään tai ainakin solisluihin asti.
Älä värjää hiuksia räikeillä värillä tai kotona purkkivärillä, vaan käy kampaajalla raidoittamassa hiukset tai kasv
Voi luoja. Kaikki tämä vaiva miesten takia? Niiden, jotka nippa nappa jaksavat hampaansa pestä ja pakko kelvata naisille sellaisena kuin ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtisi?
Etkös sinä vaan voi siinä tapauksessa vastata ehdotukseen, että "kiitos tarjouksesta, mutta mä voin maksaa omat safkani".
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.
Kyseinen nimimerkki on kirjoitellut palstalle jo vuosia ja kertonut usein epäonnisesta treffielämästään. Hänellä ei ole menekkiä miesten parissa. "Ole oma itsesi, kyllä sinä kelpaat juuri tuollaisena sille oikealle" -klisee ei ikävä kyllä auta ihmisiä, joilla selvästi on ongelmia herättää kiinnostusta muissa.
"Voi luoja. Kaikki tämä vaiva miesten takia? Niiden, jotka nippa nappa jaksavat hampaansa pestä ja pakko kelvata naisille sellaisena kuin ovat?"
Ne naisten haluamat miehet näkevät samankaltaisen ja kovemmankin vaivan. Siellä kuntosalilla nekin miehet ovat ja rasvaprosentti on matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, jos mies ehdottaisi maksavansa, en lähtisi. Creepyä. Rahasta ei kannata puhua tuossa vaiheessa mitään.
Ja se on ihan ok. Silloin voit maksaa laskut 50/50 tai jopa maksaa naisena miehen laskun, jos koet tämän tuovan mahdolliseen suhteeseenkin hyvän dynamiikan ja polariteetin.
Minkä polariteetin? Mitä hyvää tulee siitä, että mies maksaa? Mitä hyvää tuo dynamiikkaan se, että mies "leikkii" rahalla ja ostaa naista itselleen?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtisi?
Etkös sinä vaan voi siinä tapauksessa vastata ehdotukseen, että "kiitos tarjouksesta, mutta mä voin maksaa omat safkani".
Ei, vaan minä maksan laskun, jos olen upean naisen kanssa treffeillä. Mikäli nainen haluaa puoliksi maksamista, niin silloin nainen ei ole sellainen, jonka kanssa voisin kuvitella parisuhdetta.
Tämän takia mä inhoan Tinderiä.
Matcheja tulee, mutta mitään ei tapahdu. Mitään ei tapahdu koska miehet ovat pelkureita nykyään. Mies prinsessoja on tosi paljon nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä polariteetin? Mitä hyvää tulee siitä, että mies maksaa? Mitä hyvää tuo dynamiikkaan se, että mies "leikkii" rahalla ja ostaa naista itselleen?
Mies ei osta mitään, vaan mies haluaa luonnostaan maksaa, koska se on miehelle kunnia-asia. Polariteetti on parisuhteen kannalta oleellinen asia, että nainen jaksaa kahdenkin vuoden jälkeen vielä kiinnostaa miestä ja mies naista.
"Voi luoja. Kaikki tämä vaiva miesten takia? Niiden, jotka nippa nappa jaksavat hampaansa pestä ja pakko kelvata naisille sellaisena kuin ovat?"
Ei sinun tarvitse nähdä vaivaa kenenkään takia, jos et halua. Viesti oli tarkoitettu niille naisille, jotka haluavat parisuhteen ja joilla on ongelmana se, etteivät miehet pidä heitä puoleensavetävinä. Ulkonäön kohentaminen parantaa naisten asemaa treffimarkkinoilla merkittävästi.
Suurin osa noista luetteluista jutuista ei edes vaadi hirveää vaivannäköä tai rahaa, vaan kuuluu ihan normaaliin terveeseen elämäntyyliin ja itsestään huolehtimiseen. Toki jos lähtötilanne on surkea, sitten tietysti tuntuu työläältä, jos pitäisi ruveta yhtäkkiä panostamaan yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia mä inhoan Tinderiä.
Matcheja tulee, mutta mitään ei tapahdu. Mitään ei tapahdu koska miehet ovat pelkureita nykyään. Mies prinsessoja on tosi paljon nykyään.
Ei, vaan miehet eivät ole kiinnostuneita sinusta. Eivät he ole mitään miesprinsessoja, vaan sinä et ole kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.
Kyseinen nimimerkki on kirjoitellut palstalle jo vuosia ja kertonut usein epäonnisesta treffielämästään. Hänellä ei ole menekkiä miesten parissa. "Ole oma itsesi, kyllä sinä kelpaat juuri tuollaisena sille oikealle" -klisee ei ikävä kyllä auta ihmisiä, joilla selvästi on ongelmia herättää kiinnostusta muissa.
Minä olen toinen epäonninen siitäkin huolimatta, että olen tehnyt kaiken voitavan ulkonäön eteen. Painoindeksi alle 20, kapea vyötärö ja treenatut pakarat, vyötärömittaiset paksut hiukset, hyvä iho, käytän mekkoja ja luonnollisen näköistä meikkiä. Kohtelu on silti ihan samanlaista kuin ap:nkin, perutaan, poistetaan, jahkaillaan ja ghostataan.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto! Tuntuu, että jotkut miehet toivovat naisen maksavan molempien safkat ravintolassa ja toisille taasen näköjään on turn off jos nainen ehdottaa tarjoavansa. Mistä mä voin ennakkoon pelkän profiilin perusteella tietää, millainen mies on asian suhteen? Ja kun yleisesti tuntuu siltä, että usein miehet parisuhteissa mielellään maksattaisivat kaikki yhteiset kulut naisella.
Mä vaan haluaisin tehdä VAIKUTUKSEN mieheen sillä, että tarjoan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osta mitään, vaan mies haluaa luonnostaan maksaa, koska se on miehelle kunnia-asia. Polariteetti on parisuhteen kannalta oleell
Heh, aina kun lukee, että ihminen tekee "luonnostaan" jotain, tietää, että kirjoittaja ei ole kovinkaan tiedostava ihminen. Mitään ei tapahdu "luonnostaan", ihmistä ohjaa kulttuuri ja sosiaaliset käytännöt.