Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko yhteyttä jälkeenpäin työnantajaan, jos ette saaneet hakemaanne työpaikkaa?

Vierailija
24.02.2024 |

Uravalmentajani suositteli tekemään niin, jotta voisi kehittyä työntekijänä ja ihmisenä. Itse kyllä hieman vierastan tällaista toimintaa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla ura- ym. yksilövalmentajilla ei mene hissi edes toiseen kerrokseen asti. Typeriä löpinöitä, joilla ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa! 

Eräs kehotti menemään hakemaan töitä suoraan yrityksistä. Siis ihan ovesta sisään kävelemällä. En tiedä onko hyvä ajatus.

Vierailija
62/68 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ääntää Kike Elomaan etunimen 'Kaik'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla ura- ym. yksilövalmentajilla ei mene hissi edes toiseen kerrokseen asti. Typeriä löpinöitä, joilla ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa! 

Eräs kehotti menemään hakemaan töitä suoraan yrityksistä. Siis ihan ovesta sisään kävelemällä. En tiedä onko hyvä ajatus.

Toimi hyvin kultaisella kasariluvulla.

Vierailija
64/68 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ollut loppuvaiheen haastattelussa ja saan tiedon, että valitsivat toisen hakijan niin kysyn kyllä, miksei valinta kohdistunut minuun. Kyse ei tähän saakka ole ollut osaamisestani vaan siitä, että ovat kokeneet toisen hakijan persoonan sopivan paremmin tiimiin.

Mitä ihmettä tuo nyt sitten tarkoittaa? 

Sitä, että hänen pitää kehittää persoonaansa, jotta kelpaa kyseiseen työhön :D Eli ihan yhtä tyhjän kanssa on tietää, että persoona ei sovi olemassaolevaan tiimiin.

Minä kyselin yhteen aikaan perusteita, mutta hyvin harvoin mitään järkevää syytä sai kuulla. Tarkoitan nyt järkevällä sellaista, että voisin yksityishenkilönä muutua toivotunlaiseksi. 

Vierailija
65/68 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole moinen tapana. 

Vierailija
66/68 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vuokratyöfirmaan laittanut vastineen kun en ole tullut valituksi. Eipä sieltä kumminkaan tule muuta kuin ihan diipadaapaa vastaukseksi eikä ole johtanut sen kummemmin mihinkään työllistymisessä.

Äskenkin laitoin harmistuneena jo melko tiukkasanaisen vastineen kun en tullut valituksi työpaikkaan johon olisin oikein erityisen mielelläni halunnut, paikka olisi ollut juuri sopiva minulle. Saatana ei voi olla näin vaikeaa yksi työpaikan saanti!!

Vierailija
67/68 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille ei pääse kuin respaan. Tuskin ne siinä ketään palkkaa.

Vierailija
68/68 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena haukuin kännissä. Ei vastannut mitään.