Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tuleminen ilman ovulaatiotestejä

Vierailija
24.02.2024 |

Kuinka hyvin eri laskurit arvioi ovulaatioajan? On tällä hetkellä taloudellisesta tiukkaa niin ei ole varaa testeihin. Menkat on vähän epäsäännölliset pillereiden lopettamisen jälkeen. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio on AINA 14 vrk  ennen  kuukautisten alkua, ellei ole erityisen lyhyt kierto. 

Itse olen ihan  vauvan laskurilla arvioinut ovulaatioaikaa ja liman koostumusta seurannut. Toistaiseksi en ole tarvinnut ovistestejä, keskimmäiseen raskauteen niitä ostin kun kierto oli sekaisin, mutta raskauduin ennen kun ehdin niitä käyttää.

Itse käytän kuukautiskierron seuraamiseen kuukautiskalenteri-sovellusta, ennustaa ovulaation ok, mutta mielestäni itse tunnistan sen paremmin. Tarkka ovulaatiopäivä ei ole niin tähdellinen juttu tietää, seksiä pitäisi olla ennen ovulaatiota. Jos ajoittaa yhdyntää arvioiden ovulaation ympärille useita kertoja, raskauden todennäköisyys on suuri.

Kotitestit myi aiemmin  todella edullisia ovistestejä.

AINA on keskimäärin 10-16 päivää.

Ja huomasitko että kyse ei ollut kiertopäivästä 14 vaan 14 vrk ennen kuukautisia

Vierailija
22/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio on AINA 14 vrk  ennen  kuukautisten alkua, ellei ole erityisen lyhyt kierto. 

Itse olen ihan  vauvan laskurilla arvioinut ovulaatioaikaa ja liman koostumusta seurannut. Toistaiseksi en ole tarvinnut ovistestejä, keskimmäiseen raskauteen niitä ostin kun kierto oli sekaisin, mutta raskauduin ennen kun ehdin niitä käyttää.

Itse käytän kuukautiskierron seuraamiseen kuukautiskalenteri-sovellusta, ennustaa ovulaation ok, mutta mielestäni itse tunnistan sen paremmin. Tarkka ovulaatiopäivä ei ole niin tähdellinen juttu tietää, seksiä pitäisi olla ennen ovulaatiota. Jos ajoittaa yhdyntää arvioiden ovulaation ympärille useita kertoja, raskauden todennäköisyys on suuri.

No hän on väärässä. Itsellä luteaalivaihe on AINA 10 päivää kierron pituudesta riippumatta. Joskus jos tullut pitkä kierto niin ovulaatio kp 50 ja menkat alkaa kp 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomasin. Ja keskimäärin luteaalivaihe on 10-16 päivää. Se vaihtelee eri ihmisillä. Kaikilla ei ole sama väitti sinun luennoitsijasi mitä tahansa. 

Vierailija
24/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin-kolmen päivän välein seksiä, sen jälkeen lepiä ettei tavara valu ulos. Siittiöt nyt elää kuitenki sen muutaman päivän niin aina ois joku veijari huudeilla kun h-hetki koittaa. Näin me tehtiin, mulla epäsäännölliset kuukautiset ja vuosia pillereiden käyttöä takana. Meni pari kiertoa raskautumiseen.

Vierailija
25/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja ihan ilman testejä ja laskureita, seksiä vähintään kerran viikossa.

Vierailija
26/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on tulla raskaaksi, niin en suosittele noin heikossa taloustilanteessa. Jos tarkoitus on käyttää tätä ehkäisykeinona, niin en suosittele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi