Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tuleminen ilman ovulaatiotestejä

Vierailija
24.02.2024 |

Kuinka hyvin eri laskurit arvioi ovulaatioajan? On tällä hetkellä taloudellisesta tiukkaa niin ei ole varaa testeihin. Menkat on vähän epäsäännölliset pillereiden lopettamisen jälkeen. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan, miksi pitää testata, jos aktiivisesti naiskentelee, niin terve ihminen raskautuu.

Vierailija
2/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laskuri olisi paras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selität? Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä.

Vierailija
4/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä sitä ennenmuinoin naiset tuli raskaaksi kun ei ollut ovulaatiotestejä...

Vierailija
5/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan seksiä harrastamalla tulee raskaaksi.

Vierailija
6/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä laskuri olisi paras?

Sulle suosittelen helmitaulua.

Vierailija
7/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaile lämpöjä ja tarkkaile liman koostumusta? Omalla kohdallani kuukautissovellus osuu yleensä melko oikeaan ovulaation arvioinnissa, mutta minulla onkin säännöllinen kierto.

Vierailija
8/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo kierron puolivälin niin silloin on ovulaatio. Kahdesti tullut raskaaksi ilman testejä.

Vierailija
9/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että ihmiset on onnistuneet lisääntymään paljon paremmin, kun mitään ovulaatiotestejä ei edes ollut. Mietipä sitä.

Vierailija
10/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseen menee kyllä aika paljon rahaa verrattuna ovulaatiotesteihin. 

Vierailija
11/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan seksiä harrastamalla tulee raskaaksi.

En viitsisi jatkuvasti suolihuuhtelua tehdä.  Mies ei halua panna jos en peppua pese puhtaaksi.

Vierailija
12/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuskatestit ovat edullisia. Kuinka teillä tulee olemaan varaa vauvaan, jos testien hankkiminenkin tekee tiukkaa?

Vierailija
13/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ovulaatiotestin tarkoitus välttää panemista niin paljon kuin mahdollista? Ettei vaan tulisi yhtään enempää seksiä kuin on ihan pakko?

Onko mykypariskunnille seksin harrastaminen vastenmielinen velvollisuus?

Vierailija
14/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseen menee kyllä aika paljon rahaa verrattuna ovulaatiotesteihin. 

Niinpä. Jos ei ole varaa muutaman euron tikkuun niin kannattaa jättää lapset tekemättä.

Vierailija
15/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että puuhailee 2-3 päivän välein. Oletetun oviksen aikaan tuo joka toinen päivä aika hyvä niin on varmasti tuoretta tavaraa odottelemassa oikeaa hetkeä.

Vierailija
16/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa aamulämpö aina ennen sängystä ylös nousemista. Tietystikään tuolla tavalla ei voi ennustaa milloin ovuloit, mutta lämpöjen noususta näkee milloin ovulaatio on mennyt. 

Toki myös kohdunkaulan limaa seuraamalla saa seurattua missä kohtaa kierto menee.

Vierailija
17/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo kierron puolivälin niin silloin on ovulaatio. Kahdesti tullut raskaaksi ilman testejä.

Tämä on huono neuvo. Oma kierto 32 päivää. Ovuloin kp 21. Säännöllisesti. 

Vierailija
18/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on AINA 14 vrk  ennen  kuukautisten alkua, ellei ole erityisen lyhyt kierto. 

Itse olen ihan  vauvan laskurilla arvioinut ovulaatioaikaa ja liman koostumusta seurannut. Toistaiseksi en ole tarvinnut ovistestejä, keskimmäiseen raskauteen niitä ostin kun kierto oli sekaisin, mutta raskauduin ennen kun ehdin niitä käyttää.

Itse käytän kuukautiskierron seuraamiseen kuukautiskalenteri-sovellusta, ennustaa ovulaation ok, mutta mielestäni itse tunnistan sen paremmin. Tarkka ovulaatiopäivä ei ole niin tähdellinen juttu tietää, seksiä pitäisi olla ennen ovulaatiota. Jos ajoittaa yhdyntää arvioiden ovulaation ympärille useita kertoja, raskauden todennäköisyys on suuri.

Kotitestit myi aiemmin  todella edullisia ovistestejä.

Vierailija
19/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio on AINA 14 vrk  ennen  kuukautisten alkua, ellei ole erityisen lyhyt kierto. 

Itse olen ihan  vauvan laskurilla arvioinut ovulaatioaikaa ja liman koostumusta seurannut. Toistaiseksi en ole tarvinnut ovistestejä, keskimmäiseen raskauteen niitä ostin kun kierto oli sekaisin, mutta raskauduin ennen kun ehdin niitä käyttää.

Itse käytän kuukautiskierron seuraamiseen kuukautiskalenteri-sovellusta, ennustaa ovulaation ok, mutta mielestäni itse tunnistan sen paremmin. Tarkka ovulaatiopäivä ei ole niin tähdellinen juttu tietää, seksiä pitäisi olla ennen ovulaatiota. Jos ajoittaa yhdyntää arvioiden ovulaation ympärille useita kertoja, raskauden todennäköisyys on suuri.

AINA on keskimäärin 10-16 päivää.

Vierailija
20/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AINA on keskimäärin 10-16 päivää.

Olin luennolla, missä naistentautien erikoislääkäri sanoi että AINA ellei ole hyvin lyhyt kierto 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi