Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämän suurin saavutus on hoikkuus - sukulaistäti ja kommentit

Vierailija
24.02.2024 |

Mikä ihme ihmistä voi vaivata? Suvussani on nainen, noin 65, jonka elämän suurin saavutus on hoikkuus. Hyvä hönelle, hän onkin oikein hoikka ja varmasti mahtuu rippileninkiinsä. Teoriassa hän on ihan normaali ikäpolvensa edustaja, ei paljon kouluja käynyt, mutta ollut kuitenkin ihan mukavissa toimistohommissa. Ongelma on vain siinä, että hön kuvittelee, että muutkin arvioivat kaikkea samalla skaalalla. Ja se näkyy. 

Hän kommentoi jatkuvasti muiden pyöristymistä tai hoikistumista. Häät, hautajaiset, ristiäiset. Hänelle on sanottu asiasta, mutta ei mene jakeluun. Onko se Aune lihonut? Olisiko Jaakko vähän laihtunut? 

Lähiaikoina yhdessä tilaisuudessa mitta tuli täyteen. Siskontyttöni väitöstilaisuudessa hän ei onnitellut tohtoria, vaan kysyi muka leikillään, että onko karttunut muutakin kuin tietoa he heh. Siskoni mies heitti naisen ulos tilaisuudesta. Ja ennen kuin joku alkaa pitää täällä kehopositiiviset sitä tätä röh röh -pilkkaansa, sukumme lihavin olen minä ja minä olen kokoa 40-42. Siskontyttö on normaalija aivan upea sisäisesti ja ulkoisesti. 

Mikä tuota ihmistä voi vaivata? 

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nämä 40-luvulla syntyneet naiset ovat laihuuden ihannoijia, elivät nuoruutensa 60-luvulla. 

Vierailija
102/102 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni (syntynyt 1945) on tuollainen. Punnitsee itsensä joka aamu, painon pitää pysyä 50 kilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme