*~* HAAHUT viikko 3 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (55)
*halaus*
Toivon niin, että tämä kestää!
Katri: ONNEA!! Ja nyt tämä menee loppuun asti, mitään muuta ei hyväksytä, eihän. Halit ja onnenrutistukset sulle!!
Eihän noista sun oireistasi muuta tulosta voinut odottaakaan!!
Villiina! vauvakuume saa fiksunkin ihmisen käyttäytymään joskus vähemmän fiksusti. Kyllä noita oireita on täälläkin, tässä kierrossa vaan päätin, että lopetan piinamisen, eli siis vaan odotan alkaako menkat ensi viikolla vai ei. (melkein olen onnistunutkin)
En mä usko, että sun kropassasi mikään on " mennyt pilalle" . Ihan varmasti sinäkin vielä nyytin syliisi saat. Ja kyllähän tuo Katrinkin plussa antoi itseään odottaa...
Hyvää sunnuntaita kaikille!!
vm69
Sofia ja vm: Kiitos teille. Pikku hiljaa sitä alkaa taas uskoa, että todellakin raskaana ollaan. Pelkohan tässä tietysti pyörii koko ajan kuinka kauan tätäkin taas kestää, mutta pikku hiljaa varovaisesti eteenpäin...
Et arvaa kuinka antaa toivoa tuo sinun plussauksesi :) Ja nythän plussa on kestomallia, joka kestää tuonne syksylle ;) Tässä kierrossa en enää omaan plussaani usko, mutta jatkossa, ehkä kymmenen vuoden päästä, plaah :(
Ja kiitos teille lohdutuksen sanoista, tähän kiertoon on vaan usko mennyt :( Mulla meni överiksi TAAS tässä kierrossa tämä piinailu...ehkä seuraavassa osaan ottaa lunkimmin.
Niin, unohdin tuohon edelliseen laittaa niitä oireita vielä eli nälätys, janotus ja väsytys ovat myös päällä, niin ja mahan turvotus :/ Lämpöihin en jotenkin oikeen usko, kun en ole niitä ennenkään mittaillut, mutta nousussa ovat...sitä ne kai kuitenkin menkkoihin asti ovatkin. Noh, se niistä.
Mukavampaa sunnuntaita teille muille :) Tätiä odotellessa: Villiina
KATRI: Onnea, onnea, voi kuinka ihanaa! Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin ja meneehän se. Paljon suojelusta sinulle ja pienelle vauvanalulle.
VILLIINA: Voihan harmitus ja pahoittelut negasta. Mutta älä vielä lannistu, kaikki on vielä mahdollista. Plussia sinnepäin :)
VM: hyvä, että olet saanut mieltä vähän rauhoittumaan tämän vauvaprojektin suhteen. Itse olen tehnyt samoin. En laskeskele kiertoa ja palstailunkin olet jättänyt vähemmälle. Tulee sitten kun on tullakseen. Itse asiassa mulla ei ole mitään tietoa, koska menkat pitäis alkaa, no joskus helmikuussa..Töissäkin on niin kiire, ettei ole asiaa ehtinyt miettimään.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
mietinkin just, että sullahan on taas kierto siinä vaiheessa... En halua yhtään lietsoa piinailua, mutta kerron kumminkin, että jännitän puolestasi=) Kun niin sullekkin toivon sitä yhtä asiaa. Kuten kaikille Haahuille!
Tämä on muuten yhtä vuoristorataa tämä oleminen... :( Vaikka viime viikolla selkeän sykkeen ultrassa näin, on silti epävarma olo, ja suuri pelko siitä, että jokin pieleen menee. Täysin uusi tunne mulle, kun raskaudet aina hyvin ja huoletta menneet, Enkelimmekin raskaus sujui noin fyysiseti oikein hyvin. Nyt on niin ristiriitaisia tunteita, että välillä tuntuu ettei pää kestä! Yritän ottaa mahdollisimman rauhallisesti, sopeutua siihen, että tulee mitä on tullakseen. Mutta pelko seuraa näköjään mukana. Kahden viikon päästä taas lääkäri, jolloin ultrataan. En tiedä, miten sinne asti selviän. Mullahan ei ole oikeestaan mitään raskausoireita. Sen takia pyysin viime to gyneä katsomaan, että onko ketään edes kyydissä. Ei pahaa oloa, ei turvotusta ei yhtikäs mitään! Hullua, ettei osaa edes hyvästä olosta nauttia!
No, näillä eväillä on jatkettava. Tulen taas piipahtamaan jossain vaiheessa :)
Katrille vielä paljon haleja ja onnea, Suojelusenkelin toivon matkaanne varjelevan :)
Love u all,
Sofia
antakaapas mielipiteenne, mikä on SE parhain pupuilupäivä!?
ovistestit on käytössä ja viime kierrossa onnistuin oviksen bongaamaan, tuo mies vaan meinas ottaa suorituspaineita kun ihan tekemällä tehdään... niimpä tässä kierrossa olen testaillut ihan miehen tietämättä ja parin päivän päästä pitäis testin näyttää kahta viivaa, niin kertokaapas millon yritän tuon miehen kaataa tuonne vällyjen väliin?
ja KATRIlle: ONNEA JA RUTISTUSHALAUS!
ja vauvantekoiloa kaikille, jospa tämä olisi se kierto kun....
ja enkeleitä suojelemaan seuraavat 9 kk !!
Tätä plussaa kannatti odottaa !! ja ne epäonnistumisethan jätettiin sinne viime vuoden puolelle niinkuin yhdessä sovittiin !!
Nyt lenkille tuiskuun koirulin kanssa kun on niin tylsää...
Isotikru
tietää tuhrujen alkua viimeistään huomiselle...:( Jäisi edes tuhrut pois tästä kierrosta, niin olisi jotain mistä iloita. (*rypee ankarassa itsesäälissä*)
Kävin hakemassa kaverin eilisten bileiden jäljiltä ja vein kotiin. Oksu oli tulla autossa. Täytyy varmaan hakeutua johonkin tutkimuksiin, ei paha olo koko aikaa voi olla ihan normaalia. Kun ei ole siihen edes sitä " oikeaa" syytä...
Kivaa sunnuntain jatkoa ja kiitos vielä kaikille lohdutuksesta, olette ihania :)
Voi jestas, kannattihan tänne tulla kurkkimaan :-) Vaikka oltiinhan me kaikki ihan varmoja että plussaat! Nyt vaan ämpärillinen vauvaliimaa, kasoittain tarrasukkia ja enkeleitä masuasukille! Sullahan on niin komeat kp:t, että menit lentämällä ohi munkin viikkojen :-) Aiotko ultraan mennä? Sen edellisen testin on täytynyt olla virheellinen, koska luulisi, että plussa olisi näkynyt jo silloin pari viikkoa sitten -onhan sulla niin kauan ollut oireita!
KAIKILLE plussatuulia ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SOFIA: kiva, että kävit kirjoittelemassa! Pelko persiissä sitä varmaan itse kukin on, mutta jotenkin olen nyt sinut tämän asian kanssa ja levollisin mielin mennään! Itse olen tullut siihen tulokseen, että jaksaisin odotella sinne np-ultraan saakka...
Oma napa: jotenkin on raskautunut olo :-) Rinnat on kasvaneet (mieskin sen on huomannut!, vatsa turvonnut, väsyttää ja ällö-olo vaivaa...Musta on ihanaa!!!!!!!!! Varovaisin mielin tässä mennään, onhan nuo viikot vielä niin vähäiset, mutta luottavainen olen :-)
Terkkuja myös muille odottajille!
-Ultsi + Lahja 6+3-
Kiitos kaikille onnitteluista! =)
Ultsi: Joo, niinpä taisi tosiaan käydä, että menin sunkin viikkojen ohi. Ite olen vähän sekaisin enkä osaa sanoa miten noi viikot nyt laskis. Mullahan kun ei oo mikään tasainen 28 päivän kierto, vaan ne on aina heitelly siinä 30-37 välillä, joskin useimmiten on ollu 32-35 päivää. Oys:in sivujen raskauskiekon mukaan, jos laitan menkkojen alkamispäiväks sen km-vuodon ekan päivän ja kierroksi 30 pv, niin tulis viikot 7+6 tänään, mutta jos oliskin 35 päivän mukaan, niin sitten olis 7+1. Eli päälle 7:n kuiteskin.
Tuttuja oireita sullakin Ultsi. Toivottavasti tämä on sullekin se kestävä raskaus. Niinkuin meille kaikille tää nykyinen raskaus tai sitten tuleville plussaajille. ;)
Moikkista taasen
Olen taustaillut ja piinaillut ja oireillut ;) jonkin aikaa nyt omissa oloissani. Koko ajan olen kyllä kuulumisia seuraillut.
Ensinnäkin KATRILLE ONNEA ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa tonneittain!!! Ihanaa! Nyt sitten tietty peukutetaan, että asukki pysyy täydet 9 kuukautta aloillaan ja kuten jo muutkin sanoivat niin pysyyhän se.
Onnea kaikille muillekin plussasta, en varmasti ole onnitellut teitä vielä.
Villiinalle hurjasti voimia ja halauksia. Älä luovuta vielä, täti kun ei kuitenkaan vielä ole saapunut kyläilemään.
Omaan napaan... Testin tein tänään... Auttakaa! Predictorin testissä oli ihan haalean haalea pallo. minusta siinä oli vähän punertavaa väriäkin. Mutta sanokaa nyt rakkaat että onko se plussa vai vain pallon paikka??? Kyllä nyt vaivaa.... kp 29/28-mitä lie
Kiitos onnitteluista! =)
Sitten tuohon sun testiin... Eikös sitä sanota, että jos on väriä vaikka vähänkin, niin kyllä sitä raskaana on. Mä kyllä sanoisin, että ONNEA plussasta jne.!! =)
Tuntuu haikealta lukea kun niin moni on plussaillu, minä siis en. Ehkä aika ei ole vielä kypsä. Ja enkä edes oikein tiedä, mitä haluaisin. Uuusi raskaus pelottaa ihan kamalasti, viime raskaudessa kun päästiin muka jo turvalliselle puolelle. Mies vihjailee, mutta minä hannaílen... Sekavaa! Kuinka olette päässeet yli, vai täytyykö mennä meiningillä " Jos et veikkaa, et voi voittaa..!"
*taas tänne tiensä löytänyt Menier*
Villiina: Jaksuja sulle paljon. Toivottavasti gyneltä löytyy sitten apua ja toivotaan, että kuitenkin olisit raskaana, mutta testissä ei vain vielä näkynyt... Ja jos olisitkin, niin eiköhän gyne sen sitten huomaa...
ON: Tänään tein sitten testin Apteekin omalla... Melkein heti alkoi punaista näkyä molemmissa ikkunoissa, vaikka jäikin tosi hailakaksi siinä testi-ikkunassa. Ja sen 3 minsan jälkeen näkyi siinä vieläkin. Eli kait tässä sitten raskaana taas ollaan... Toisaalta sitä jo arvelinkin kaikkien näiden oireiden kanssa... kuten tekin. Kiitos teille tuesta ja uskostanne plussaan. Niin siinä sitten kävikin... Nyt sitten taas varovaisesti eteenpäin...
Hyvää sunnuntaita kaikille!