*~* HAAHUT viikko 3 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (55)
Jos sallitte, käyn täälläkin vielä kurkkimassa, en ihan totaalisesti uskalla vielä tuonne odotuspuolelle siirtyä...
Katri: Mulla on edelleen peukut sulle pystyssä. Varmasti saadaan plussia vielä tälle kuulle, uskon vakaasti, että yksi niistä on sinun... :)
(.): Ällöoloa hieman ilmassa, lähinnä pitkin päivää. Ruokahalu on aivan mahdoton! Ehkä osittain siksi, että vielä olen pahan olon saanut pysymään kurissa, kun olen syönyt usein. Hirvittää vaan, kuinka monta kiloa tulee lihottua. Väsymys on myös kova, oon nukahtanut jo kahtena iltana peräkkäin olohuoneen nojatuoliin istualteen. ;)
Tänään tein vielä uuden r-testin. (Eka siis pe-iltana). Viiva oli paljon vahvempi ja tuli heti. Sekin valaa muhun luottamusta, että tämä raskaus kestää loppuun asti.
Ole täällä ihan vapaasti niin kauan kuin haluat. Monet meistä on alussa pyörinyt vähän molemmilla, mutta sitten kun siltä tuntuu että uskaltaa mennä exien puolelle, niin sitten siirtyy. Mutta ei täältä sua pois ajeta. =)
Kiva kun jaksat uskoa mun plussaamiseen. Itse olen välillä samaa mieltä, mutta sitten välillä en taas usko siihen pätkääkään. No, nyt tulevana viikonloppuna testailen...
Nyt aamiaiselle...
Taas on maanantai ja alkaa arkinen aherrus. Ihanan kipakka pakkasilma tuolla ulkona. Päiväkotimatkalla vaan poika oli kumossa useamman kerran, kun oli eilinen loskamoska jäätynyt kävelyteille. Inhaa.
Kyllä varmaan saadaan vielä plussatuulia tässä kuussa, *katselee Katria hymyillen* On vielä mahdollisuus monella saada syysvauva. bdbdbdbd!!!!!
ON: Mietiskelen tässä joko sitä uskaltas alottaa petipuuhat vaikka ei olekaan kaavinnasta kulunut ihan 2 viikkoa. Jälkivuoto on ollu loppu jo useamman päivän. Hmmmmmmmm.... Ehkä vielä odotellaan varmuudeksi ettei vaan mitään tulehduksia iske. Olis vaan niin kiva jo päästä tositoimiin tän vauva asian kanssa.
No nyt kahville ja sitten koulutielle...
-Nannu-
Täällä taas, viime viikolla kamala tauti kiusasi ja loppuviikosta olikin jo töissä ja kotona sellasta hulabaloota, etten ehtinyt kirjottelemaan...
Täällä olikin ihania uutisia, vaavaliimaa ja enkeleitä suojelemaan Tuutikselle !!
Tervetuloa uusille palstailijoille ja pahoittelut, että olette osaksenne surua saaneet !!
Katrin plussaa odotellaan, mutta niin se vaan on, että hyvää kannattaa odottaa !!
Täällä olikin muitakin piinailijoita ja oikein paljon plussasäteitä kaikille !!
omaa (.) sen verran että kp 27/ 29-36 mennään ja oletan että piinaviikko alkoi, yhtään en tiedä kuinka pitkäks kierto venyy? kun clomit söin silloin alkukierrosta mutta terot jätin niiden kamalien sivuvaikutuksien vuoksi pois.
Oireita ei oo lukuunottamatta jatkuvaa vilutusta mutta sen luulen olevan enemmän seurausta tästä kamalasta taudista( korvatulehdus ja
poski-sekä otsaonteloiden tulehdus ) ja tulihan se neiti hiivakin mua kiusaamaan kiitos lääkekuurin mutta sekin on nyt häädetty pois kiitos apteekin troppien kun ei kotikonstit enään auttaneet..
Nyt on pakko joutua tekemään töitäkin mutta palailen myöhemmin !!
Isotikru
Huomenta!
Kylla muntkin varmaan sitten voi tuonne exiin laittaa kun Tuutupiikin uskalsi hetimiten..
eli plussannut 9.1 ja LA 16.9.
-levinia rv 5+1 -
Katrille tsemppia edelleen!!
Mukavata uutta viikkoa kaikille :)
Visakoivu muistaaksenui kyseli oviksesta ja menkoista ja sellaisesta. Mulla oli eka kierto tyhjennyksen jälkeen sellanen, että ei tullut ovista ollenkaan ja menkat alkoi tuhrulla :( Puolivälissä tuhruja tuli runsaampi vuoto ja tuhrut jatkui, yhteensä jonkinlaista vuotelua oli siis ekojen " menkkojen" aikana 3viikkoa. Lääkäri sanoi, että aivan täysin normaalia keskenmenon jälkeen ja vuoto jatkuu oviksen puuttumisen ja sitä kautta keltarauhastasapainon vuoksi. Eli keltarauhashormoni oli tullut peliin vähän turhan myöhässä (ovis puuttui) ja siksi vuoto jatkui ja jatkui vähäisenä. Seuraavassa kierrossa olikin sitten jo ovis havaittavissa ja menkat tuli normaalisti, paitsi niitä hitsin tuhruja on siis edelleen pari päivää ennen menkkojen alkua. Tämäkin kertoo keltarauhashormonin epätasapainosta, sanoi gyneni.
Pitkä selostus, toivottavasti ymmärsit pointtini :D
Katri: Häntä pystyyn, plussa tulee sieltä vielä ;) ja muillekin kovasti tsempityksiä!
En ehdi tänään nyt enempiä, täytyy rientää...Omaa napaa sen verran, että kp25/35 menossa, eikä siitä sen enempää :) Tätiä odotellaan, hanskat lyöty naulaan :(
Huomiseen...-V-
Kiitos kun kommentoit pian,ei auta kun odotella mitäs tapahtuu.Pitää harrastella tasaseen tahtiin kun näyttää että tuhruttelukin on loppunut....saa nähä sitte.
ja tervetuloa joukkoomme.
Katri jaksaa pitää meitä jännityksessä, oma piinailu unohtuu vallan kun odottelee katrin plussaamista!
Omassa navassa ei mitään uutta. Ovis oli ja meni. nyt kp18/28-30
Pientä nipistelyä tuntuu aina välillä alavatsalla, mistä sitten johtuneekin. ensiviikon lopulle pitää odotella ennen kuin tietää kuinka tässä kierrossa käy.
Muiden plussa uutisia odotellessa.
Eli ensiksi paljon onnea plussanneille Tuutupiille ja levinialle ,meniköhän oikein kun olen niin huono muistamaan nimimerkkejä.
Täällä on sit kunnon piinapäivät menossa kp 19/25, ovis oli ilmeisesti jo kp 9 silloin oli oireet eli elelään jo dpo 10. Masun nippailuja,väsymystä,rintojen kipuilua,alaselkä kipee ja olin tuntevinani eilen jopa sellaisen repimiskivun kun nousin äkkiä tuolilta ylös ja pahimpana oireena on tämä tunne et se plussa nyt tulee joka ei lähde millään pois,ARG.
Lauantaina meinasin jo testailla silloin kp 24/25 dpo 15 joten pitäis jo nähdä jos näkemistä on.
Tässä kierrossa on olleet apuna kreippimehu,vitamiinit ja oviksen jälkeen terolutit ja punkku.
Pikkuisen jännityksellä odotan tuota testipäivää. Kaikille piinailijoille myös paljon peukkuja
Unohdin toivottaa uudet tervetulleeksi, ja pahoittelut kokemastanne :(
Tari:lle peukutuksia kovasti ;)
-V kp25/35-
...siis esikoisensa keskenmenossa menettäneitä? monesko yrityskerta kullakin menossa? meillä lähtee toinen yk ehkä ensviikon puolessavälissä. mitenkä tuntuu että joka paikka on pullollaan odottajia ja vauvoja...? ja että toisilla se onnistuu kuin nappia painamalla...? lievää katkeruutta äänessä...tuntuu kuin elämään ei enää muuta mahdu kuin vauvankaipuuta! olisi kiva saada jotain muuta ajateltavaa,mutta minkäs teet! lohduttaa ajatella että onhan meitä täällä saman kokeneita, joilla on sama kaipuu....
Pompin riemusta,menkat alkoi,kierto taas toimii ja päästään jälleen tosi toimiin,ne keltarauhashormooneissa on kuulemma maapähkinä oljyä,soijaa jne. pitäsköhän alkaa popsimaan niitä????? auttaskohan pysymään kohtu vahvempana kun ja jos alkoi pääsee taas sinne asti????? Jaaha ompas pähkäilyä,soitin apteekkin ja kysyin mistä ne luget jne.on tehty????Kaikkesa näköjään tekis että vauvan sais pysymään kyydissä....Hullu mikä hullu...
Jaksuja kaikille. Mutta kun on tasanen kierto niin ei kait sillon ole hormooneissa vikaa???
visakoivu: Onnea menkoista ja sitä myöten myös onnea tuleviin yrityksiin! bdbdbdbd
fairytales: Kyselit onko muita km:ssa esikoisensa menettäneitä... No, mä olen yks sellanen. Yritykset aloitettiin 2/03 ja ekan kerran raskauduin -05. Neljä km:a nyt takana, joista viimeisin 11/06. Aina km:n tullessa on pyöriny mielessä jaksaako tätä enää, mutta sitten kun on kivut ohi, niin vauvakuume taas nousee ja vielä siis sinnitellään
ON: Tilanne ennallaan eli menkkoja ei vieläkään... Jännäks vetää...
Tänään palstailu kanssa vähempää, koska menoa tiedossa. Aamupäivästä lähtö ja vasta illalla takaisin.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!!
olen niin kovin pahoillani puolestanne! Lämpimiä ajatuksia, jaksamista ja voimia sinulle ja miehellesi toivon.
Kyselit vastaavan kokeneita, en ole esikoistani menettänyt, mutta minun ja nykyisen mieheni ensimmäisen yhteisen vauvan menetimme 10/06 rv 20+2. Rakenneultrassa todettiin todella paha sydänvika, toivoa lähes nolla. Niinpä päädyimme raskauden keskeytykseen. Se oli kamalaa aikaa. Meillä on lapsia minun 7 ja 10v ja miehen 7 ja 9v. Siinä mielessä tilanne toinen kuin teillä. Lapsista oli toki voimaa tässä surussa, mutta suru on surtava joka tapauksessa - oli lapsia tai ei.
Odotimme yhdet kuukautiset, ja ensimmäisestä yrityksestä sitten uudelleen tärppäsi... eli nyt viikkoja varovaiset 7+4. Pieni pelko on koko ajan mukana, mutta koitamme olla luottavaisilla mielin ja turhia murehtimatta. Haluan toivottaa sinulle ja miehellesi parempaa huomista, minua ainakin auttoi selviämisessä myös vauvakuume, joka melko pian Enkelimme synnytyksen jälkeen nosti päätään.
Voimia, halauksia, olet ajatuksissani :)
Sofia
...mutta ei vielä. Kovasti kuulostaa lupaavalta ja tosin paljon plussapeukkuja siihen testiin!!!!!
FAIRYTAILS: pahoitteluni keskenmenosta. Ja kovasti tärppionnea!
Kuten muille myös!
Oma napa. Oireita on, välillä lievempinä välillä voimakkaampina. Ja silloin kun ovat lievempinä, niin alan taas miettimään, että onkohan kaikki hyvin...Vaan luottamus on kova :-) Minusta ei varmaan täältä pääse eroon kulumallakaan, vaikka lyhyen ajan täällä vietin, niin olitte kultaakin kalliimpia kanssasisaret!!!
-Ultsi 5+5-
Mulla oli tämä joulunen 5 peräkkäinen km,parin kolmen vuoden sisään,mulla ollut 2 alkuraskauden km ja 3 keskiraskauden.
Meillä on ennestään lapsia 3.
kiitos kauniista sanoista,melkein samoilla viikoilla oltiin, joten tiedät varmasti tunteen. meidän vauvalla oli ilmeisesti jotain keskushermostoon liittyvää rakennepoikkeamaa, tämän enemmän emme koskaan tule tietämään. olemme lohduttautuneet myös sillä, että meidän ei tarvinnut itse päättää keskeytyksestä, vaan luontoäiti korjasi " virheensä" ja vauva oli menehtynyt itsekseen...en varmasti olisi pystynyt keskeyttämään raskautta enää...Voin vain kuvitella kuinka raskasta teillä on ollut.
mulla ei tullut mitään oiretta vauvan kuolemasta, joka havaittiin siis rakenneultrakäynnillä. ei vuotoa,ei kipuja,ei mitään,kaiken piti olla hyvin,sukupuoli oli ainut asia mikä mietitytti...että kovaa ja korkealta pudottiin. eikä se synnytyskään ihan putkeen mennyt, kroppa vaan ei halunnut luopua vauvasta....
mutta niin vain jaksetaan uutta yrittää, on lääkärin mukaan tämän toistuminen yhtä todennäköistä kuin lottovoiton saaminen!
...hmm,pitäisköhän pistääkkin kestolotto vetämään...;)
Hei!
Tulin taas tännekin pyörähtämään. Tänään rv 7+3 ja 3h päästä olen sitten viisaampi - olen nimittäin menossa alkuraskauden ultraan. Jaiks. Mitään en ole uskaltanut tähän asti iloita enkä odottaa. Saas nähdä mitkä on tunnelmat illalla, on tulos mikä hyvänsä.
TUUTUPIIlle ja LEVINIAlle onnittelut!!!! Jippiii! Ja KATRI mä olen koko ajan uskonut että plussa sieltä on sinullekin tulossa :)
FAIRYTALES osanotot ja halit. Toivottavasti täältä löytyy monta hyvää esimerkkiä ja hengenheimolaista että kaikki on kuitenkin mahdollista
Kaikille plussaa!!! Ja hyvää vointia
t Joululahja
Niin se tammikuukin alkaa olla taas puolivälissä... Vieläköhän saatais lisää plussia tälle kuulle...?? ;)
fairytales: Vielä kertaalleen tähänkin pinoon pahoittelevat tervetulotoivotukset. Jaksuja teille! Esittelysi jo laitoinkin, kiitos siitä.
ON: Ei juuri ihmeitä. Palstailu on tällä viikolla varmaankin vähäisempää, kun miehelläkin on talviloma.
Pientä flunssantunnetta on nyt ollut jo jonkin aikaa, mutta ei vain tule ja toissa päivästä on taas alkanu olla päivittäin sellasta pientä nipistelyä alavatsalla. Pömppiskin on, eikä se mene pienemmäksi vaikka kuinka vetäisi vatsaa sisään.
Oikein mukavaa viikon alkua kaikille!!