*~* HAAHUT viikko 3 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (55)
Pahoitteluni fairytales77 ja tervetuloa Haahuihin. Myös minulla on takana esikoisten menetys, kaksoset rv 20+1 marraskuussa 2005. Yrityskiertoja ehti synnytyksen jälkeen kertyä 7 (mukana yksi tosi varhainen keskenmeno), ja vihdoin sitten lokakuussa 2006 tärppäsi.
Haluankin toivottaa teille jaksamista ja kärsivällisyyttä. Ainakin minulla oli hirmuinen suru menetyksestä ja samalla kova vauvakuume ja todella kärsivällisyys koetuksella ovulaatio- ja raskaustestailujen kanssa. Kyllä se plussa sieltä raskaustestiin ilmaantuu!! ;) *lämmin halaus*
Plussanneille hirmuisesti onnea ja piinaileville plussapeukkuja! bdbdbd
Ja vielä Sofialle, olipa hienoa lukea sinunkin plussanneen! Onnea, onnea!
Itsellä menossa rv 16+5. Kaikki ainakin toistaiseksi hyvin, mutta ennen rakenneultraa en uskalla lopullisesti " tuulettaa." Yksi tulokas kuitenkin tällä kertaa, ja np-ultrassa näkyikin varsinainen vauhtiveikko!
Paljon terveisiä kaikille!
Koala
Menen heti omaan napaan: Mä en oikein enää ymmärrä omia tuntemuksiani, ja että missä mennään. Tuntuu, että vatsa on taas hiukan kasvanut, vaikka olen ollut laihiksella, ja vatsassa on ihme tuntemuksia, kolottaa ja vasemmalta puolelta jotenkin aristaa, esim. istuessa tuntuu hiukan ilkeältä, ja muutenkin vatsa tuntuu jotenkin " painavammalta" , myös selkää on vähän särkenyt. Ajatukset menee kokoajan siihen suuntaan, että jospa ihan oikeasti olen uudelleen raskaana. Mutta sitten järki sanoo, että ei se periaatteessa voi olla mahdollista, mutta silti! Ja ärsyttää kun tuo vuotokaan ei ole kunnolla loppunut. Pientä tuhruvuotoa, tai oikeastaan sellaista limaista ruskeaa vuotoa tulee vieläkin. Niin, ja viime yönä vessassa käydessä pönttöön tuli oikein kunnolla veristä vuotoa ja iso hyytymäklöntti. Sekin pistää miettimään, että onko kaikki ihan kohdallaan. Aion kyllä soittaa ensi viikolle sen jälkitarkastuksen, jos siellä sitten saisi selvyyden näihin kaikkiin tuntemuksiin.
Tuli taas oikein purkauduttua:( Ärsyttää vaan tällänen tietämättömyys ja odottelu. Niin, ja sori etten kommentoinut kenenkään jutusteluihin:(
koala:kiitos viestistä, toivoa siis on! kaikkea hyvää sinulle, nauti raskaudestasi!
joku kyseli raskausoireista; minun tapauksessa niitä ei ollut. testasin plussan jotain viikolla 6+?, ja olin täysin ymmyrkäisenä että mitenkäs ässä näin on käynyt. koko raskausaika oli todella upeaa, varsinkin mieliala oli taivaissa! sitäkin kaipailen kun kaikki asiat vaan välillä kiukuttaa/surettaa...!!
Iiks, mua jännittää Joululahjan puolesta -toivottavasti ultra meni hyvin!
Pikaisesti taas kaikille plussaonnea ihan miljoonasti!!!!
-Ultsi + Lahja 5+6-
Heips
hyvin pikaisesti työkiireen keskeltä: eilen ultrassa (rv 7+3) näkyi rv 7+5 vastaava sikiö, jolla sydän löi niin että minäkin erotin :) En tietty vieläkään uskalla odottaa oikein mitään mutta eipä ollut ainakaan tuulimuna niin kuin jo ehdin epäillä.
Plussatuulia kaikille!
t Joululahja, ainakin hetkisen onnellinen
Ihanaa, Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja kaikkea hyvää jatkoonkin ja että pikkuinen pysyy kyydissä edelleen. =)
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu!
Jatkan kuumeilua, mutta olen lopettanut piinailun. Ja palstatauko tekee hyvää, saa muutakin ajateltavaa. Tosin, olen myös ollut erittäin kiireinen, eli senkin vuoksi olen hiljaisella tuulella ollut.
Hyvää vointia odottajille ja kaikkea hyvää odotuksen odottajille!!
vm69
Tässä sitä nyt sitten ollaan kuin tulisilla hiilillä, ilmeisesti aika pitkään. Nimittäin en usko että keskenmenopelkoni rajoittuu edes ensimmäiseen 12 viikkoon. Mutta kaipa se siitä, pikku hiljaa, jos kaikki meneekin vaikka hyvin.
Minäkin olen varmaan aika hiljainen kaikilla palstoilla lähiaikoina, kun en pääse nettiin muuten kuin töistä ja niitä on just nyt (ja seuraavat viikot) lähinnä enemmän kuin mitä ehtii muutenkaan tehdä.
Kaikille oikein hyvää vointia jälleen kerran!!
t Joululahja
En muista olenko onnitellut, muistaakseni joululahjaa, ihanista ultrakuulumisista eli ONNEA :D Uskon ja toivon, että kaikki menee nyt hienosti. Nautihan olostasi täysin siemauksin.
VM: Kovasti voimia sinulle, tiedän että itsensä kanssa eläminen on välillä todella hankalaa, kun ainoa ajatus päässä on raskaus ja vauva. Elämä voittaa taas jossain vaiheessa kuitenkin, haleja!
Katrin testitulos jänskättää täälläkin, vaikka plussaa täällä edelleen vahvasti veikataan ;) Ovatko Katri oireesi muuttuneet viime aikoina?
ON: Kp28/35, tätiä odotellaan kylään ensi torstaina, tuhrut toivottavasti jäävät unholaan tässä kierrossa, mutta ne ilmaantuvat jo ensi viikon alussa, jos ovat ilmaantuakseen. Ikinä ei ole näin hitaasti mennyt aika...odotan jo typerän tädin saapumista, koska sitten alkaa taas uusi kierto ja tutkimukset ovat lähempänä :( Eihän se kivaa ole tutkimuksiin joutua, mutta selviääpä sitten toivottavasti jotakin.
Eipä muuta tällä erää! Jospa nuo sateet karkottaisivat tädit ja lentokeli olisi suotuisa haikaroille ;) Jälleen kerran toivossa on hyvä elää...
-V-
Toivotaan tosiaan, että haikarat toisivat nyytit kaikille sitä toivoville.
vm69
Villiina: Juu, toivotaan että haikaralla riittää kiirettä... ;)
Oireista sitten, niin aika vaihtelevaa on. Tänään oli aamulla hieman huono olo, mutta en oksentanut ja alavatsalla oli painon tunnetta. Nenän limakalvot on kyllä kuivat... on ollu jo vähän pidemmänkin aikaa... verta tulee tosi herkästi. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Eilen oli sitten oirerikkaampi päivä. Silloin tuntui välillä nipistelyjä, sitten muutama kipeämpi vihlaisu ja painon tunnetta silloinkin. Niin ja tota rintojen vihlontaa on päivittäin, jos ei muuten, niin ainakin suihkusta tullessa kun meidän kylppäri on aikas viileä... ja lattia taas suorastaan kylmä.
Vähän siis sellasta vuoristorataa nää oireet. Sekin on uutta... mutta katsotaan kuin käy. Testauspäiväkin sitten lähestyy... huomisesta ylihuomenna on se päivä. ;)
Mitäs muille kuuluu??
Ajatella Koala - olet jo noin pitkällä! Ihanaa, toivon sulle kaikkea hyvää odotukseen! Toivottavasti pian saat olla turvallisin mielin pikkuisen suhteen. Lämmöllä sinua muistelen, olit myös yksi " pelastusrenkaani" lokakuussa =) *halaus*
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!! levinia -ihanaaa!!!
Hieman tulen teille kertomaan väliaikatietoja :)
Tänään töissä ultralla katsottiin ja pikkuisella sydän sykki :' ) Pikkuinen oli, vastasi viikkoja 6+, vaikka kuukautisten mukaan mennään viikolla 7+6. Mutta ei haittaa, pää asia, että jotain oikeasti matkassa on! Voi sentään, olo aivan ihmeellinen... Nyt hieman helpotti kun näki sykkeen, mutta erittäin varovaisesti ja hissun kissun edetään. Ei olla asiasta kerrottukkaan kenellekkään. Hui.
Katrille pidän peukkuja tulevaa testausta varten! Voikaa kaikki oikein hyvin, ja plussia teille kaikille toivon!
Rakkaudella Sofia
Ihania kuulumisia sinulla. Oikein paljon onnea!! =)
Miten olet muuten voinut?
Kaikkea hyvää teille ja myös pikkuiselle masuasukille!!
Minä vielä odottelen että menkat loppuis,pääsis taas kunolla haaveilemaan....tämä maailman meno kyllä joskus mietitytää,mihin menee?
Ekaksi kysymys: Onko teillä kaikilla ollut raskausoireena vihlontakivut alavatsalla (esimerkiksi äkkinäisten liikkeiden yhteydessä)??
Rupesin vaan miettimään, että itselläni oli sellaisia siinä tuulimunaraskaudessa, vaikka siinä kohtu ei edes kasva (kai?!) niin voimakkaasti kuin normaalissa raskaudessa...Sitä vaan mielessäni ihmettelen. Liikaa taas pähkäilen asioita :`(, myönnettäköön...
ON: Tänään kp29/35, aika menee turkasen hitaasti odotellessa tätiä kylään. Aina parempi, jos ei tulisi ollenkaan, mutta kylläpä tuo sitkeää laatua tuntuis olevan TAAS tässä kierrossa...Omaan napaan ei sen kummempia, masa taitaa tulla rajuna ensi viikolla....
Ihanaa viikonloppua kaikille :) -Villiina-
Sofia: Ihana kuulla sinustakin! Ja oikein isot onnittelut ultra" löydösten" johdosta! Mahtavaa, että pikkuisella oli kaikki hyvin!
Villiinako se kyseli vihlovista kivuista. Esikon kanssa oli sellaista, tuulimunassa ei, nyt taas on ollut. Toivon sen olevan hyvä merkki tämän raskauden kannalta...
Tänään jo parempi mieli (on ollut vähän apea olotila, kun pelottaa, että tuulimuna uusii...), johtuu varmaan osin siitä, että olo on pahempi... *virn*. Yököttää ja mahaa kolottaa. Maha on ihan mielettömän turvonnut. Mies tuli eilen kotiin parin pvän koulutusreissulta ja katsoi mun mahaa ja sanoi " Toihan on valtava!" . Jeps.
Ollaan menossa viikonlopuksi kaveriperheelle kylään, saa nähdä pystynkö pitämään tiineyden salassa... En toisaalta vielä haluaisi kertoa. Mutta tällä turvotuksella vaikea salata plus varmaan ihmettelevät, kun meikäläinen, vanha punaviinisieppo, ei juokaan edes saunasiideriä.
Mutta siis, hyvät viikonloput kaikille!
Tuutis rv 4+5
noh kohtahan se varmaan on täällä ; -) oikein paljon plussa-onnea !!
Mä en ole palstaillut muutamaan päivään kun tädin tulo sai mieleni niin maahan ja täällä mennään kp 3/30 ja tänään pitäisi alkaa clomien popsiminen. Ajattelin nyt kokeilla ja ottaa ne vasta illalla mitenköhän se vaikuttanee ?? Purkissakin lukee vaan että kp 3-7 päivinä.. ja mietin aloitanko terotkin sitten myöhemmin mutta kun niisssä on niitä inhoja sivuoireita !!
Nyt vielä muutaman päivän popsin noita antibioottejakin tuohon korva-ja poskiontelontulehdukseen. jo toinen lääkekuuri samaan vaivaan menossa, mutta nyt tuntuu että pikkuhiljaa helpottaa.
Ihania ultrakuulumisia Sofiall ja Joululahjalla , mukavaa kun pistäydyitte täälläkin puolella moikkaamassa.
Plussasädetystä kaikille piinailijoille, onnea ovisbongareille ja kaikille jaksuhaleja !!
Isotikru
Vitsit mikä rautahermo tuo nainen on, Katri siis :) Mä olisin kanssa tehnyt jo miljoonatsiljoonaa testiä...
ON: Menossa kp30/34-35, luulen, että kierto on päivän lyhyempi, koska oviskin oli niin aikaisin. Se jääpi nähtäväksi :(
Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua! -Villiina-
En oikeasti tajua miten voi ihmisen mielikuvitus saada paljon aikaan...
ON: Tänään kp31/34-35. Oviksesta pari päivää eteenpäin alkoi paha olo, josta on tullut jokapäiväistä. " Hammaspesuyökötys" alkoi myös, samoin vilu. Hajut öllöttää ja rinnat ihan sikakipeet. Varsinkin nännit kipeät, välillä helpottaa, mutta välillä esim. suihkussa käynti tuskaa, viimeksi eilen. Normaali ovis tissikipu ei todellakaan ole tällainen, eikä se varsinkaan pahene. Repäisykipuja on myös ollut (siksi niistä kyselin :) ), mutta ei niin paljon kuin edellisessä tuulimunaraskaudessa. Valkovuotoa on myös ollut ja hirvittävää itkuherkkyyttä. Tästä kaikesta, fiksuna ihmisenä, päättelin raskauden kenties alkaneen. Toki alkavan flunssas piikkiin yritin laittaa osan oireista...Mulla oli varastossa vilja-testi, jolla voi testata jo 2-3päivää ennen menkkojen alkua. Aamulla sitten, jälleen fiksuna ihmisenä, päätin testata. Mietin, että jos ei näillä oireilla jo testissä näy raskaus, niin ei sitten milloinkaan. Arvaatte varmaan tuloksen.....NEGA!
Nyt sitten itkun, ja aamuöllötyksen, kera täällä kirjoitan ja soimaan itseäni jälleen kuvitelluista oireista. Tuulimuna varmaan pilasi elimistöni kokonaan, en pysty enää raskautumaan. Tuhruja ei näy, se sentään positiivista. Rintojen arkuuden aiheuttaa ilmeisesti keltarauhashormoni. Luulen, että minulla se on niin sekaisin, että aiheutti nämä rintaoireet. Pahan olon voi laittaa alkavan mahataudin piikkiin, koska myös maha on ollut löysällä. Ja jälleen lähden kolkuttelemaan gynen oville, huoh :(
Että sellasta, täällä ollaan ihan hajalla. Voimia ja jaksuja muille! -V-
Ihan pää tyhjä, luin kaikki viestit, mutta en enää yhtään muista mitä piti vastata...:(
Kysymys: Missä vaiheessa teillä on raskauksissanne alkaneet ekat oireet/tuntemukset?
ON: Ei mitään uuttaa taaskaan. Maaliskuussa mennään tutkimuksiin ja sitä odotellessa. Ovis oli siis viime viikolla ja nyt kaksi päivää ollut huono olo. Ei ole tullut oksennusta, mutta jatkuva ällötys päällä jostain syystä :( Nälkäkin on koko ajan, väsy ja itkettää kaikki. Outoja tuntemuksia alavatsalla, sellaisia repäisykipuja tuli eilen ja sunnuntaina vihlo kummasti oikeaa puolta. Ei vissiin keltarauhanen vieläkään ole tasoittunut eli tuhruja odotellessa :( Rasittaa kun se gyne ei sitä keltarauhashormonia voinut määrätä :( Nyt aivan turhaa yritystä monta kiertoa -toivoa, pettymystä ja kyyneliä :( Inhottavaa kun on kerran jo ollut raskaana, niin tietää odottaa niitä tiettyjä oireita, eikä niitä näy kyllä mailla eikä halmeilla, eli vesiperä vedettiin taas...
Masa siis iskemässä jälleen...ARGH!! Peukutuksia muille :) -V kp26/35-