Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitetaan tulot

Vierailija
24.02.2024 |

Pitää itse ilmoittaa tulot, tehdäänkö tämä jotenkin etukäteen? Miten kun ei ole tietoa paljonko saa vuodessa. Arvioida? Entä jos arvioi liian ylä tai alakanttiin

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasket ne sun kaikki tuet yhteen mitä kuukaudessa saat ja sitten kerrot 12:lla.

No kyllä minä tiedän paljonko saan asumistukea, tt tukea ja työmarkkinatukea ja niitä ei minun tarvitse pähkäillä. Tämä kyselyiden tulot on nyt se mitä mietin. Mutta ilmoitan tuon viime vuoden tulon ja toivottavasti ei tule kamalasti maksuja siitä nyt jälkikäteen. Ja laitan tuloarvion vuodelle 2024 jotain 250e noista tuloista.

Ap

Jos sun veroprosentti on vaikkapa 20, niin veroa menee 44 euroa. Ei tuo ole mätkyinäkään paha.

Veroprosentti on 0,5. Tosin työmarkkinatuessa 20, mutta ei sitä kai sovelleta. Töissä kun kävin oli tuo 0,5 palkkaa varten.

Ap

Ei tule edes mätkyjä

Vierailija
62/64 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vähemmän ansaittu kun ap. Jääkö tosta kiinni jos ei ilmoita verottajalle viime vuoden tuloja?

Kun kuitenkin kyse niin pienestä summasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän vähemmän ansaittu kun ap. Jääkö tosta kiinni jos ei ilmoita verottajalle viime vuoden tuloja?

Kun kuitenkin kyse niin pienestä summasta.

Jos siirrät näistä kyselyistä saadut rahat tilille niin kyllä, silloin jäät kiinni. Pankilla on velvollisuus ilmoittaa ulkomaan tililtä tulevat siirrot eli tulot. Mutta jos pidät ne vaan paypalissa niin tuskinpa pääsevät jäljille.

Vierailija
64/64 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina miten aikuiset ihmiset voivat olla näinkin pihalla veroasioista