Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama
Ja kuinkahan kauan teillä kestää älytä, että olette homoseksuaaleja? Naisia ei kiinnosta perversiot ja häiriintynyt kaiken-kanssa-parittelu. Mies parittelee peräaukon, piirakan ja sukan kanssa. Herätkää jo ja järjestäkää nämä perverssit suhteet toistenne kanssa
No kyllä mä naisena haluaisin tietää, mitä mieltymyksiä miehellä on.
Lähes kaikki seksuaalisuus on ok, kunhan ketään ei käytetä hyväksi, mutta mä en jaksais jos mies kuljettelis jotain seksinukkea mukanaan "ku tää on jotenkin kivaa vaihtelua panna tätä välillä".
Enkä mä olis oikea kumppani sellaiselle joka tykkää mun mielestä oudoista tai jopa huvittavista asioista.
Mikä on lievä? Jos huohotat ja kuolaat jotain vaatetta, ehkä sen sitten voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama
Tuo on totta, naiset ei uskalla ja sairaimmat miehet vain keskustelee vaikka esittäen naista.
No mielellään jo bioon tai viimeistään keskustelussa ennen ensimmäistä tapaamista esille. Ei kyllä kiinnosta yhtään tuhlata aikaa ihmiseen jolla on jotain tuollaisia outouksia. Kokemusta on valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lievä? Jos huohotat ja kuolaat jotain vaatetta, ehkä sen sitten voi sanoa.
En huohota tai kuolaa. Eikä se toimi jos toinen ei kiinnosta henkisesti tai alasti.
tottakai, miten muuten hengenheimolaiset löytää toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Mitäpä jos kertoisit viestissä ennen ensitapaamista?
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Eri
En kyllä hakenut keskustelua tekopyhien ihmisten kanssa, joiden mielestä seksi on lasten tekemistä. Suomessa alastomuus on normaalia ja sen maustaminen vaatii joskus jotain. Minihame joka nykäistään ylös ja se ei kiihota ketään, ei naisia tai miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Mä tiedän tän lahnasta haaveilevan hemmon. Päivän eka antoisa nauru!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Eri
En takuulla kerro ekassa viesissä ja et tajua edes mistä aloituksen tein. Eikö "kinkyt" rakasta puolisoaan?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hakenut keskustelua tekopyhien ihmisten kanssa, joiden mielestä seksi on lasten tekemistä. Suomessa alastomuus on normaalia ja sen maustaminen vaatii joskus jotain. Minihame joka nykäistään ylös ja se ei kiihota ketään, ei naisia tai miehiä?
Turha ottaa lämpöä, Vauva on täynnä mm. l e s t o j a, ja suhtautuminen seksuaaliseen erilaisuuteen sen mukaista.
Mikäli haluat toteuttaa mielihalujasi kumppanin kanssa, kannattaa kertoa asiasta mahdollisimman alkuvaiheessa. Usko pois.
Onnea deittailuun!
Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.
Aina hauskaa kun ei seksuaaliset ihmiset kommentoi seksuaalisten ihmisten väärää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
En ta
Et takuulla kerro?
Miksi kysyt edes, jos olet jo päättänyt miten toimit? Ennen ensitapaamista on muuten eri asia kuin ensimmäisessä viestissä.
Tunnen useita kinkypiireissä toisensa tavanneita pareja, jotka rakastavat toisiaan. Kuulun seksuaalivähemmistöön ja sitä kautta tunnen monenlaisia ihmisiä.
Ilmeisesti sinulle oma ns. juttusi on vielä kova pala, kun kiivastut noin kovin ihan asiallisesta ehdotuksesta, joka vastaa suoraan siihen kysymykseen, jonka esitit?
Sama
Ei kannata. Työhaastattelussa voi mainita asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkahan kauan teillä kestää älytä, että olette homoseksuaaleja? Naisia ei kiinnosta perversiot ja häiriintynyt kaiken-kanssa-parittelu. Mies parittelee peräaukon, piirakan ja sukan kanssa. Herätkää jo ja järjestäkää nämä perverssit suhteet toistenne kanssa
Jos kuuman suihkun jälkeen nuolen vaimon peräreikää tai vaimo nuolee minun peräreikää. Kuinka kauan sinulla kestää tajuta että olemme heteroita ja sinun kauhistelu naurattaa meitä?