Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit treffit takana. Tarvitsen vertaistukea!

Vierailija
23.02.2024 |

Tapailin pari kertaa yhtä miestä. Tunsin itse kemiaa (pitkästä aikaa, olen tapaillut useita miehiä ja nyt pitkästä aikaa tuntui heti että kolahti), juttu luisti tosi hyvin, oli rentoa, hauskaa ja helppoa olla. Myös fyysistä vetovoimaa ja flirttiä.

Mies sanoo silti ettei hänestä vaan tunnu siltä että tästä voisi tulla jotain, ei osannut itsekään sanoa mikä asia tarkalleen mättää. Mikä se asia voi olla? Miten voi kokemukset erota noin paljon? Että toinen on tosi kiinnostunut ja toinen ei?

Menee usko ihmisten väliseen kemiaan ja siihen, mitä itse tunnen/koen. En käsitä.

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.

Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.

Parit treffit. Oikeasti. 

Mäntti.

Vierailija
42/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.

Mitä itse valitat, ihmisiä elää sodan keskellä Euroopassakin ja joku kuolee nälkään joka neljäs sekunti, vaihtaisivat osia kanssasi milloin vain.

Väsynyttä vertailla huolenaiheita ja mitätöidä toisen tuntemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sp:lta meni ns. jalat alta, niin mies oli varmaan komea/korkeatasoinen. Ap on tavis eikä sen taso riitä tuollaiseen mieheen. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä eikä tuossa ole mitään mysteeriä.

Vierailija
44/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ihmisten empatiakyvyn kaikonneen kun lukee näitä kommentteja. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että pakit tuntuu TODELLA pahalta jos itse on ollut hullaantunut.

Ap:lle sanoisin vain, että luota siihen, että kyseinen henkilö ei jostain syystä ollut kuitenkaan sinua varten, vaikka kemiaa olisi tuntunut. Voi olla, että olisitte olleet seksuaalisesti yhteensopivia, mutta jotkut muut jutut olisivat mättäneet pahasti.

Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. 

Oletko sä se "realisti ", joka trollaa ja spämmää kaikkiin ketjuihin? Mikä sinua vaivaa?

Oletko ap? Vaikutat hankalalta ja takertuvalta ihmiseltä. 

Vierailija
45/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on se tavallisin tarina että vain toinen tuntee kemiaa ja on kiinnostunut. Kiinnostukset kohtaa lopulta tosi harvoin. Se ei vaan nyt osunut vieläkään kohdallesi. 

Plenty of fish. 

Vierailija
46/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. "

No kylläpä te nyt olettekin sitten viisaista viisaimpia.

Lähinnä kylmiltä ja kolkoilta nuo teidät kommentit kuulostavat, ei lämpimiltä ja eteen päin kannustavilta.

Miksi meillä olisi velvollisuus kannustaa sinua eteenpäin? Helvetti miten vaativa diiva.. Miehen vaisto oli oikeassa ja väisti selvästi luodin. 

Vierailija
47/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on vain sellaisia että heillä juttu luistaa vaikka kaupan kassan kanssa tai kenen tahansa ja on pilkettä silmäkulmassa ja pientä flirtin poikasta vähän joka toisen kanssa, mutta se on vain heidän perus luonnetta ja olemustaan. Valitettavasti siitä saattaa hämääntyä että toinen kokisi kemiaa tai muuta erityistä kiinnostusta. Ei näille vaan voi mitään. Tsemppiä! 

Vierailija
48/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jum*lauta, oletko sä ihan oikeasti noin idiootti? Voisiko olla, että eri ihmiset tuntevat asioita erilaisella intensiteetillä?

Se että sinä pystyt sivuuttamaan helposti pakit ja harmituksen, ei tarkoita sitä, että joku muu kykenee samaan.

Vierailija
49/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa on myös olla takertumatta kun toinen ei sitä halua.

Vierailija
50/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.

Ei kannata treffailla jos menee ihan hajalle kaksien treffien takia. T. Eri 

Kyllä pakit saa tuntua pahalta, jos on itse ehtinyt tykästyä, vaikka olisi vain kahdet treffit alla. 

Mikä tämä juttu on, että pahaa mieltä ei saisi tuntea? Tuo on ap:lla hetkellinen, ihan oikeutettu tuntemus, joka menee kyllä nopeasti ohi ja ap sen kyllä kestää. Uusia miehiä tulee aina.

Vierailija
51/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry eteenpäin. Turha miettiä yhtä random ihmistä ja sen tuntemuksia. 

Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?

ap

Miehellä ei selvästikään ollut sama tunne että kaikki menee hyvin ja juttu luistaa.

Vierailija
52/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ihmisten empatiakyvyn kaikonneen kun lukee näitä kommentteja. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että pakit tuntuu TODELLA pahalta jos itse on ollut hullaantunut.

Ap:lle sanoisin vain, että luota siihen, että kyseinen henkilö ei jostain syystä ollut kuitenkaan sinua varten, vaikka kemiaa olisi tuntunut. Voi olla, että olisitte olleet seksuaalisesti yhteensopivia, mutta jotkut muut jutut olisivat mättäneet pahasti.

Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. 

Oletko sä se "realisti ", joka trollaa ja spämmää kaikkiin ketjuihin? Mikä sinua vaivaa?

Oletko ap? Vaikutat hankalalta ja takertuvalta ihmiseltä. 

En ole, ja mikä kysymyksessäni tai ap:ssä on hankalaa ja takertuvaa?

Vierailija
53/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi meillä olisi velvollisuus kannustaa sinua eteenpäin? Helvetti miten vaativa diiva.. Miehen vaisto oli oikeassa ja väisti selvästi luodin."

Jos sinä koet, ettei sinun tarvitse kannustaa toista eteen päin, älä kommentoi ollenkaan. Ap ei varmaan oleta, että ihmisillä on VELVOLLISUUS lohduttaa häntä.

Vierailija
54/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pakit saa tuntua pahalta, jos on itse ehtinyt tykästyä, vaikka olisi vain kahdet treffit alla. 

Mikä tämä juttu on, että pahaa mieltä ei saisi tuntea? Tuo on ap:lla hetkellinen, ihan oikeutettu tuntemus, joka menee kyllä nopeasti ohi ja ap sen kyllä kestää. Uusia miehiä tulee aina.

En tiedä kestääkö. Ap on päivittänyt tätä tapailutilannetta palstalle jo viikon verran. Heti alussa, kun hän kuvaili miehen sanomisia, porukka varoitti ettei mies taida olla kovin kiinnostunut. Ap suuttui siitäkin. Vaikka oikeassa oltiin. 

Vierailija
55/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. "

No kylläpä te nyt olettekin sitten viisaista viisaimpia.

Lähinnä kylmiltä ja kolkoilta nuo teidät kommentit kuulostavat, ei lämpimiltä ja eteen päin kannustavilta.

Miksi meillä olisi velvollisuus kannustaa sinua eteenpäin? Helvetti miten vaativa diiva.. Miehen vaisto oli oikeassa ja väisti selvästi luodin. 

Vaihda jo ketjua, kiitos. 

Vierailija
56/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi meillä olisi velvollisuus kannustaa sinua eteenpäin? Helvetti miten vaativa diiva.. Miehen vaisto oli oikeassa ja väisti selvästi luodin."

Jos sinä koet, ettei sinun tarvitse kannustaa toista eteen päin, älä kommentoi ollenkaan. Ap ei varmaan oleta, että ihmisillä on VELVOLLISUUS lohduttaa häntä.

Jokainen saa kommentoida ihan mitä haluaa.

Vierailija
57/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masiksen tunteminen Tinder-pakkien jälkeen on ihmisoikeus!

Vierailija
58/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#54, kyseessä saattaa olla ihan eri henkilö. 

Vierailija
59/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Dramaattinen kirjoitustyyli on samanlainen. 

Vierailija
60/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla myös ihan sama henkilö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi