Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit treffit takana. Tarvitsen vertaistukea!

Vierailija
23.02.2024 |

Tapailin pari kertaa yhtä miestä. Tunsin itse kemiaa (pitkästä aikaa, olen tapaillut useita miehiä ja nyt pitkästä aikaa tuntui heti että kolahti), juttu luisti tosi hyvin, oli rentoa, hauskaa ja helppoa olla. Myös fyysistä vetovoimaa ja flirttiä.

Mies sanoo silti ettei hänestä vaan tunnu siltä että tästä voisi tulla jotain, ei osannut itsekään sanoa mikä asia tarkalleen mättää. Mikä se asia voi olla? Miten voi kokemukset erota noin paljon? Että toinen on tosi kiinnostunut ja toinen ei?

Menee usko ihmisten väliseen kemiaan ja siihen, mitä itse tunnen/koen. En käsitä.

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry eteenpäin. Turha miettiä yhtä random ihmistä ja sen tuntemuksia. 

Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?

ap

Voi olla kyse jostain ihan pikkujutusta tai ehkä miehellä on päässään mielikuva täydellisestä kumppanista, ja sinä et vaan istunut siihen muottiin vaikka miten oli kemiaa. Oli mikä oli, kunnioita toisen päätöstä. 

Vierailija
22/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet nauretaan ap:n kaltaisille takertujille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ihmisten empatiakyvyn kaikonneen kun lukee näitä kommentteja. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että pakit tuntuu TODELLA pahalta jos itse on ollut hullaantunut.

Ap:lle sanoisin vain, että luota siihen, että kyseinen henkilö ei jostain syystä ollut kuitenkaan sinua varten, vaikka kemiaa olisi tuntunut. Voi olla, että olisitte olleet seksuaalisesti yhteensopivia, mutta jotkut muut jutut olisivat mättäneet pahasti.

Vierailija
24/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?

ap

No, sille on voinut tulla sellainen olo ettei ehkä sitten kuitenkaan ja haluaa jatkaa etsimistä. Tai sitten on jatkanut treffailua muiden kanssa samaan aikaan vaikkei ole siitä erikseen puhunut. Ja sitten on tullut vastaan joku, joka kolahtaa enemmän. Sellaista se on. Kannattaa vaan hyväksyä ettei hän ollut sinua varten ja jatkaa eteenpäin vaikka kirpaisee.

Ps. jos sama tyyppi palaa asiaan myöhemmin ihan muina miehinä, että haluaisi nyt kovasti taas tavata tms. niin älä mene lankaan. On saanut rukkaset ja yrittää siitä syystä. 

Vierailija
25/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Se on aina syynä jos juttu muuten luistaa.

Tämähän se. Lattea seksi voi myös olla syynä, ap varmaan meni sänkyyn tyypin kanssa, eikä sekään sytyttänyt tarpeeksi.

Vierailija
26/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.

Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.

Vierailija
27/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna minä arvaan, annoit pimpparaa toisella tapaamiskerralla ja sen jälkeen loppui jätkällä mielenkiinto 😆

Olisi se sitten loppunut muutenkin.

Vierailija
28/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ihmisten empatiakyvyn kaikonneen kun lukee näitä kommentteja. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että pakit tuntuu TODELLA pahalta jos itse on ollut hullaantunut.

Ap:lle sanoisin vain, että luota siihen, että kyseinen henkilö ei jostain syystä ollut kuitenkaan sinua varten, vaikka kemiaa olisi tuntunut. Voi olla, että olisitte olleet seksuaalisesti yhteensopivia, mutta jotkut muut jutut olisivat mättäneet pahasti.

Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. 

Vierailija
29/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen äskettäin käynyt läpi vastaavan jutun.

Emme ehtineet tavata kuin kahdesti, ja olin virittäytynyt ainakin vielä yksiin treffeihin. Miehen työn ja sairastelun takia homma jäi vaiheeseen ja hiipui pois.

Aluksi en ollut kovinkaan kiinnostunut, toisin kuin mies, ja olisin voinut jatkaa kaverinakin.

Kun ketään ei voi pakottaa niin ei voi mitään. Harmitti tietysti. Nyt katselen taas ympärilleni, ja yhden miehen kanssa olen tavannutkin. 

Vierailija
30/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö oli alta riman tai jutut sellaisia että oma turvallisuus alkoi pelottamaan. Mikään muu ei selitä sitä että mies lähtee saamatta.

Vierailija
31/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet nauretaan ap:n kaltaisille takertujille. 

Ja valitatte jos ette kelpaa heille. 

Vierailija
32/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.

Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.

Ei kannata treffailla jos menee ihan hajalle kaksien treffien takia. T. Eri 

Vierailija
33/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen etsii aina parempaa. Siitä se on kiinni ja ei halunnut se mies tutustua pidempään. Ihmiset on vaan todella nirsoja eikä ne tyydy tavikseen.

Vierailija
34/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parit treffit. Oikeasti. 

Vierailija
35/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu luisti,mutta miten luisti seksi?

Vierailija
36/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. 

Oletko sä se "realisti ", joka trollaa ja spämmää kaikkiin ketjuihin? Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
37/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. "

No kylläpä te nyt olettekin sitten viisaista viisaimpia.

Lähinnä kylmiltä ja kolkoilta nuo teidät kommentit kuulostavat, ei lämpimiltä ja eteen päin kannustavilta.

Vierailija
38/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit varmaan liikaa kun tunsit kemiaa mitä toinen ei edes tuntenut, toiset lämpenee hitaasti jos lämpenee. Malta jatkossa mielesi ja anna suhteen edetä rauhassa, hyvää jatkoa sinulle. 

Vierailija
39/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata treffailla jos menee ihan hajalle kaksien treffien takia. T. Eri 

Tuo on se vaihe, jossa liitytään tai liuetaan pois. Ja tuossa vaiheessa pakit haavoittavat eniten. 

Koskaan ei tiedä, kuinka monta tapaamista on tulossa.

Vierailija
40/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä se "realisti ", joka trollaa ja spämmää kaikkiin ketjuihin? Mikä sinua vaivaa?

En tiedä mistä "realistista" puhut, mutta en trollaa tai spämmää. Kahdet treffit. Mieti nyt itsekin. Oisko vähän ylireagointia, kun kaksien treffien takia menee usko ihmiskuntaan? Saa toki harmittaa, mutta sit vaan eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi