Paino jumittanut nyt kaksi viikkoa 100kg vaikka käyn kuntosalilla 4 x viikossa
Lasken päivittäiset kalorit ja ne ovat olleet 1300-1600kcal luokkaa. Proteiinia yritän syödä ainakin 90g päivittäin. Hiilareita tulee kasviksista (parsakaali, porkkana, paprika) ja maitotuotteista maitorahka, juusto, leivästä (ruis-tai kaura).
Kuntosalilla teen juoksumatolla reipasta kävelyä ylävastuksella 3-4 alkuun 15 min ja treenin lopuksi 15-20min.
Treenaan ylä- ja alavartaloa eri päivinä. Salilla menee 1-1,5 tuntia kerralla. Käytän mielestäni ihan kohtuullisia painojakin. Selkää 25kg, käsivarsia riippuen liikkeestä 6-9kg.
Peppua ja reisiä treenaan 7,5kg-18kg painoilla riippuen liikkeestä.
Mä en jaksa oikeesti tätä läskiä isoa vartaloani.
Mitat 178cm ja 100kg. Olen nainen ja ikää 30 vuotta. Auttakaa:(
Kommentit (143)
Näin olen itse laihtunut samoista lukemista, mutta miehenä.
Olen kävellyt tai hölkännyt vuoden ajan 2-3 lenkkiä päivässä. Joka päivä vähintään yksi 1-1.5 tunnin lenkki ja muut 40-60 minuuttia. Välillä vaikeissakin maastoissa.
Syön paljon vähemmän kuin aikaisemmin.
En seuraa painoa mitenkään, enkä edes ajattele sitä.
Siirryin raskaista painonheiluttelusta nyt enemmän kävelyyn. Olen viime päivinä kävellyt vähintään 10 000 askelta, eilen kävelin Helsingin keskustasta kotiin, joka oli vähän päälle 12 000 askelta, joka puhelimen mukaan näytti 7,9 km.
Käyn edelleen salilla, mutta suurimmaksi osaksi kävelen siellä reippaasti juoksumatolla. Kaloreita yritän laskea päivälle 1400-1600kcal.
Vaaka näytti tänään 99,5 kg jee :) Toivottavasti tämä nyt toimisi!
Ap
Ruokavalionmuutos ei ole kivaa niinkuin ei ole venyttelykään.
Oikea venyttely siis.