Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?
Kommentit (251)
Eipä mua haittaisi, luen itse jonkin verran esoteerista kirjallisuutta. Evola ja Vadim Zeland ovat suosikkejani ja tällä hetkellä luen Denning & Philipsin kirjaa Planetary Magick.
Ei sitä kaikkea tarvii niin vakavasti ottaa.
Tykkään molemmista, olen sinkku, etsin naista jonka kanssa lukea tarot-kortteja
Joo, siis jos olisin sitä sorttia että haluaisin seurustella. Viime syksynä päätin antaa horoskooppini viedä ja olen ottanut sieltä neuvot. Elämässä on jokainen asia järjestynyt, elämäni on muuttunut ja tulotkin on kasvaneet useita kymmeniä prosentteja. Ihan kiva kokeilu. Mikä parasta on ollut tuollainen tsemppari ja eteen päin työntäjä silloinkin kun itse suunnilleen parkui että mä en osaa enkä uskalla ja ihan turhaahan se oli vinkua, nyt se mitä ennen pelkäsin on minulle arkea eikä mitään erikoista. Jatkan näin. Tämä on niin stressivapaatakin.
Eikös se ole sama asia kuin mikä tahansa tulkitseminen?
Se on sama, kuin olisi uskovainen
Vierailija kirjoitti:
siis uskooko joku oikeasti noihin?????????????
Ne ovat kortteja. Uskotko niihin?
Intuitiivinen tulkintahan tapahtuu mielessä, eikö totta?
Kristittynä en. Tuo on uskonnon harjoittamista, taikauskoa, ja tietenkin se on uskovaisen mielestä väärin.
Jos se pystyy ennustamaan, että koska tähdet on oikeassa asennossa minun menestymiselle niin mikä ettei.
Hyvä kysymys.
Sekä tarotien, että horoskooppien harrastus kertoo kyllä tietyntyyppisestä magiaan/esoteriaan suuntautumisesta, joka on ristiriidassa oman, luonnontieteisiin pohjautuvan maailmankatsomukseni kanssa.
Riippuu vähän siitä, kuinka syvällä ja kokonaisvaltaisesti hän on noiden juttujen paukoissa ja kuinka niistä pystyy keskustelemaan.
T: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Intuitiivinen tulkintahan tapahtuu mielessä, eikö totta?
Kun tulkitset intuitiivisesti niin joko luet kortteja ns. mielelläsi tai odotat mitä mieleesi nousee ja saatat käyttää korttien tulkintoja hyväksesi ja se on aivan sama asia kuin opas joka puhuu mielessäsi samat asiat.
Kuhan ei usko niihin! Sarkastisesti tai pilkaten voi suhtautua.
Ainoastaan jos henkilö olisi Ralph Fiennes. Häneltä hyväksyisin vaikka mitkä hörhöjenkin hommat.
Omen heteronainen. Voisin seurustella miehen kanssa, joka lukee horoskooppeja ja pelaa korteilla. Jos hän uskoisi niihin, maailmankatsomuksemme olisi liian erilainen.
Olisi unelma. Luen itse korteista ja haluan miehen, joka on kiinnostunut myös henkisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kristittynä en. Tuo on uskonnon harjoittamista, taikauskoa, ja tietenkin se on uskovaisen mielestä väärin.
Harhaoppisuutta :) sanoisi keskiaikainen katollinen inkvisitio.
Henkiset asiat tarkoittavat minulle kaikkea mikä liittyy elämään. Haluaisin miehen jonka kanssa voi keskustella kaikesta ja pohtia kaikkia asioita myös hyvin syvällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskonnot on taikauskoa. Sinäkin uskot harhaiseen hölynpölyyn joka ei ole totta millään tavalla.
No en todellakaan.