Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinistäni on tullut nisti. Hän polttaa kannabista varmaan joka päivä. Mitä kirjoja kannattaisi pakottaa hänet lukemaan?

Vierailija
22.02.2024 |

Joku sellainen kirja joissa selitetään hyvin kannabiksen haitat ja nistit kertovat miten se on tuhonnut heidän elämänsä.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen teinin joku huumekauppias koukuttaa koviin huumeisiin, niin ei enää raha riitä kannabikseen. Ammattirikollisilla on paljon keinoja saada ihmiset kokeilemaan koviakin huumeita, joita myyvät kannabiksen ohessa.

Vierailija
42/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Herer: Keisarilla ei ole vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä alkaa pyöriä kukan ympärillä ja siihen menee paljon rahaa. Paljon alkoholia kalliimpaa. 

Itse kasvatettuna kannabis maksaa 1 - 2 euroa päivässä, jos käyttää joka päivä ja niin paljon kuin lääkekäyttäjät. Eli maksaa vähemmän kun kuppi kahvia kahvilassa. Ei kauhean kallista ole kannabis.

Vierailija
44/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä alkaa pyöriä kukan ympärillä ja siihen menee paljon rahaa. Paljon alkoholia kalliimpaa. 

Tähän ei pidä edes paikkaansa. Mistä te kiihkovastustajat saatte tietonne?

Paljonko teiltä nisteiltä menee päivittäin rahaa kannabikseen?

Vierailija
45/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannabista polttava ole nisti.

Älä nisti valehtele

En minäkään ole nisti vaikka polttelen. Luultavasti oon sun pomo.

Vierailija
46/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kasvatettuna kannabis maksaa 1 - 2 euroa päivässä, jos käyttää joka päivä ja niin paljon kuin lääkekäyttäjät. Eli maksaa vähemmän kun kuppi kahvia kahvilassa. Ei kauhean kallista ole kannabis.

Toki myös itse keitetty pontikka tulee äärimmäisen halvaksi. Hyvä argumentti alkoholistille?

Vierailija
47/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nisti valehtele

Mutta et sinäkään ole teini, jonka tulisi ensin luotsata itsensä aikuisten maailmaan ja sitten vasta miettiä näitä hullu-ruohoja.

Vierailija
48/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari euroa. En tosin käytä joka päivä.

Vierailija
49/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm.. Jos jaan rahan käytön yhdelle päivälle niin alle euro menee. Kasvattelen itse. En polta päivittäin tai edes kuukausittain mutta säännöllisen epäsäännöllisesti. 

Vierailija
50/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki myös itse keitetty pontikka tulee äärimmäisen halvaksi. Hyvä argumentti alkoholistille?

Eli kannabis on itse kasvatettuna hyvin halpaa.

Vierailija
51/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nisti valehtele

Mutta et sinäkään ole teini, jonka tulisi ensin luotsata itsensä aikuisten maailmaan ja sitten vasta miettiä näitä hullu-ruohoja.

Ei ole hyvä puhua aiheesta josta et selvästi tiedä mitään. 

Vierailija
52/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös murha on itse suoritettuna hyvin halpaa. Olet sinäkin yksi järjen jättiläinen 😅👌🏻

Vierailija
53/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nisti valehtele

Ei ole hyvä puhua aiheesta josta et selvästi tiedä mitään. 

Tässä sedältä suositus: Älä testaa lottoamista.

Vierailija
54/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös murha on itse suoritettuna hyvin halpaa. Olet sinäkin yksi järjen jättiläinen 😅👌🏻

Kysyit mitä kannabis maksaa ja se sinulle kerrottiin. Eli kannabis ei paljon maksa kun sitä kasvattaa itse.

Vierailija
55/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huumevalistajan lapsiinsa kohdistama perheväkivalta maksoi kerrallaan vain viinapullon hinnan, mutta niitä meni vuosien aikana satoja.

Vierailija
56/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa menee kauaa aikaa kun tulee kovemmat huumeet mukaan.. 

Vierailija
57/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se on taas kiihkoilijoiden vaikea pysyä asiassa. Kysytään mitä kannabiksen käyttö maksaa. Siihen vastataan asiallisesti että euron pari päivässä kun itse kasvattelee. 

Siihen kiihkoilija että "MURHAKIN ON HALPAA! ONKO JÄRKEÄ?"

hohhoijaa taas

Vierailija
58/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin kovemmat päihteet eli alkoholin ja tupakan kannabiksen ansiosta.

Vierailija
59/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin muistaa, että suurin osa kannabiksen käyttäjistä ei koskaan kokeile muitakin laittomia päihteitä, vaikka niitä samalta myyjältä usein saakin. Monella on ns. järki mukana asioissa, ja ymmärtävät eri aineiden väliset vaarallisuuserot, mutta siitä ei voi kuitenkaan kiittää huumevalistusta.

Vierailija
60/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään hyvää kirjasuositusta. Sivukaupalla vaan pelkkää jankkaamista ja provoilua. 

Olen hyvin pettynyt palstaan.

Ap