Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinistäni on tullut nisti. Hän polttaa kannabista varmaan joka päivä. Mitä kirjoja kannattaisi pakottaa hänet lukemaan?

Vierailija
22.02.2024 |

Joku sellainen kirja joissa selitetään hyvin kannabiksen haitat ja nistit kertovat miten se on tuhonnut heidän elämänsä.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tommi Kinnusen romaanit. Hänestä tulee hetkessä sukkia kutova mummo. 

Vierailija
22/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa häntä lukemaan yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama, vaikka vetäis suppona perseeseen, niin nosti on nisti.

Vierailija
24/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulostaa materiaalia vähän, ehkä on opasvihkonen tai kirja. Irti huumeista ry varmaan omaa jotain materiaalia? Kannabis ei ole tupakka, liikaa ei saa vedellä ja se vaikuttaa aivoihin jollain tavalla. Onko alkoholia otettu samaan aikaan? Teini on liian nuori. Ehkä osa selviää jotenkin siitä. Mutta mistä se aine on peräisi ja kuka sitä myy? Mitä laatua se on, onko synteettinen vai luomu. Onko takavarikoitu pahimmat. Mikä osa kasvista se on? Onko somella osuutta asiaan, onko vääriä kontakteja. Kerrasta poikki tuskin saa, kannattaisi vähentää tai rajata käyttöä. Onhan aikuisillakin vaikeaa, osa aikuisista lääkitsee itseään, voin kuvitella teinien tekevän samaa. Suomen sää on jo aika hankala ja olosuhteet.

Vierailija
25/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tunti turpaan ja vartti harpilla naamaan. Vaihtoehdoiksi tälle annat lenkkikengät, C.S.Peirceä, Tolstoita ja Calculus Fennicuksen.

Otan osaa kuitenkin. Harvoin noista hamppu-hoopoista enää ihmistä kasvaa.

Vierailija
26/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muuttunut passiiviseksi pössyttelijäksi niin tapaa käydä. 

Vierailija
27/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse poika juokse. Ja katsottavaksi Trainspotting.

Vierailija
28/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttäjistä tulee passiivisia. Eivät itse myönnä ongelmaa. 

Vierailija
29/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen pösäyttelijät verolle! Haluan tienata laillisesti.

Vierailija
30/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olen ihan tavallinen putkimies, joka käytti aiemmin runsaasti alkoholia ja poltin tupakkaa pari askia päivässä yli 20 vuoden ajan. Pääsin kummastakin laillisesta tappohuumeesta eroon ja nyt käytän satunnaisesti kannabista ja voin psyykkisesti ja fyysisesti paljon paremmin.

Vierailija
31/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vierailuille johonkin, missä hoidetaan elämänsä huumeilla pilanneita. Minulle teininä tehosi; tosin olin siellä ihan vaan muuten käymässä kun siskoni silloisen poikaystävän äiti oli paikassa töissä. 

Vierailija
32/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alaikäinen niin tee itse lasu, sitä kautta voidaan pakottaa hoitoon! 

Vierailija
33/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen pösäyttelijät verolle! Haluan tienata laillisesti.

En muuten aio maksaa SENTTIÄKÄÄN yrtti-verottajalle! Pidän puskat piilossa kuten tähänkin asti ja 420errydayyyyyy.

Vierailija
34/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:n perustaja on vuosikymmeniä syyttänyt poikansa ongelmista pelkästään kannabista, mutta nyt onkin paljastunut, että poika olikin useiden eri aineiden sekakäyttäjä, joka sekakäytön takia sairastui skitsofreniaan. Hyvä että asia on selvinnyt yli 40 vuoden valehtelun jälkeen.

Irti Huumeista ry:n perustaja vietti helppoa elämää muutaman vuosikymmenen kun ajeli ympäri Suomea vero- ja lahjoitusvaroilla ja "huumevalisti".

Irti Huumeista ry:n perustajan itsekeksimä rasvateoria on siitä kätevä, että hänen ei ole koskaan tarvinnut todistaa, että hänen päästään vetämänsä teoria pitäisi paikkansa, mutta muiden olisi pitänyt kyetä todistamaan se vääräksi. Teoriaa on siis Suomessa levitetty kuin jotain uskontoa vero- ja lahjoitusvaroilla vuosikymmeniä ikäänkuin tieteellisenä faktana, vaikka kyseessä ei ole mikään tiedemaailmassa faktaksi todistettu teoria, eikä sitä edes tunneta missään muualla maailmassa.

Vierailija
35/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkaa pyöriä kukan ympärillä ja siihen menee paljon rahaa. Paljon alkoholia kalliimpaa. 

Vierailija
36/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olen ihan tavallinen putkimies, joka käytti aiemmin runsaasti alkoholia ja poltin tupakkaa pari askia päivässä yli 20 vuoden ajan. Pääsin kummastakin laillisesta tappohuumeesta eroon ja nyt käytän satunnaisesti kannabista ja voin psyykkisesti ja fyysisesti paljon paremmin.

Hyvä sinulle. Et kuitenkaan ole sohvan pohjalla makaava teini, jolle höpöheinä on ensimmäinen pahe. Suuri ero näissä.

Vierailija
37/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi idea mutta mitäs jos pakottasit sen oleen polttamatta? Tai lukekaa sitte yhdessä eutanasiaopas.

Vierailija
38/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. Järvinen: PC-käyttäjän käsikirja

Vierailija
39/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannabista polttava ole nisti.

Älä nisti valehtele

Vierailija
40/124 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä alkaa pyöriä kukan ympärillä ja siihen menee paljon rahaa. Paljon alkoholia kalliimpaa. 

Tähän ei pidä edes paikkaansa. Mistä te kiihkovastustajat saatte tietonne?