Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut iksinkut,introvertit ja erakot teette tänään kun on uusivuosi?

Vierailija
31.12.2023 |

Itse en mitään erikoista, lenkillä kävin ja nyt katson tv ja illalla saunon. 

Ehkä jotain parempaa ruokaa teen illalla ja syön sitä, muuta erikoista ei ole.

Mitenkä sinä?

M33

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.

T:ikisinkkumies

Vierailija
2/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
4/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn alkuillasta veljen luona, ampuvat raketteja kun lapset on vielä hereillä. Sitten loppuillaksi kotiin, pikkuskumppa on jo kylmässä, juustoja löytyy herkutteluun ja tunnelmanluojaksi uusi ihana tuoksukynttilä. Olen aika vähään tyytyväinen.

Vierailija
5/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sushia ja syön ne ja juon vähän viiniä illalla. Oon eronnut juuri, yksin asun ja ei suunnitelmia

Vierailija
6/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin lattiat ja silitän lakanoita ja pyyhkeitä.

Vierailija
7/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kissan kans kotona

Vierailija
8/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen ja katson kun muut ampuivat raketteja.

Vierailija
9/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommeja ja raketteja, mitens niin??

Vierailija
10/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille iltasella ja sitten pelaan varmaan tietokoneella aamuyöhön. Pari lonkeroa siinä ohessa. 

Itse olen töissä sosiaalinen ja puhelias, monet varmaan luulevat että olen bilehile. Noh täysin päinvastoin. Nautin vapaa-ajalla yksinolosta. 

Vierailija
11/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pistin pyykkikoneen päälle ja vissiin vois imuroida. Illalla kaupassa käynti suunnitelmissa.

Vierailija
12/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelen itseäni ja katson animea

Vierailija
13/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa ison mallisen yleisen ilotulituksen klo:00:00

Suunnittelen millä keinolla rikastun ensivuonna ja alan kelvata alemman tason naisille. Nyt köyhähkönä en kelpaa edes niille. Viinaa tai kaljaa en enää juo. Rikastuminen vaatii terävää nuppia. m38

Vierailija
14/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada k ullin seisomaan.

Vierailija
15/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku kysyy meidänkin uudenvuodenaatosta :D Olisin suunnitellut jotain menoa, mutta nyt oon ihan vaan koiranhoitajana (ei oma koira). Tässä tää menee, en halua stressata enempää vaikka olis kiva ollut tehä jotain spessua :)

N31

Vierailija
16/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan kiva ilta tule. Lähden kohta kävelylenkille, palattuani lueskelen ja koluan tapani mukaan you tubesta esim dokumentteja. Leffoja olisi katsottavaksi. Ruoka ja juoma eivät takuulla lopu kesken. Joulukoristelut ja kynttilät erottavat tavallisesta viikonlopusta. Samoin kuohuviini.

Periaatteessa voisi lähteä jonnekin ihmisten ilmoille mutta kun ei YHTÄÄN viitsisi (enää). Minkäs teet. Enkä tunne oikeasti jääväni paitsi mistään tärkeästä. 

N50

Vierailija
17/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin kaikkina muinakin päivinä, mutta onhan tässä eräänlainen surumielisyyden sävy, kun kukaan ei enää edes muista, että olen olemassa.

Vierailija
18/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo meillä päin ainakin hämärtää ja minä se istun vain kannettavan valossa. Tarttisi ruveta niitä juhlavaloja, kynttilöitä ja valoköynnöksiä sytyttelemään. Saavatkin sitten palaa siihen asti, kun menee nukkumaan.

Illan mittaan sitten syön uuniruokaa ja juon kuohujuomaa, vähän herkuttelen. Ja katson tv-ohjelmia. Laitan runkoni oikoiseksi torkkupeiton alle ja katslen lumisia puita ikkunan takana ja välillä kuvaruutua. Illalla ja yöllä katselen raketteja.

Vierailija
19/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla myös lenkin ja piipahdin kauppaan. Sitten väsäsin tilatut salaatit, että mies voi viedä mennessään uuden vuoden vastaanottajaisiin.

Mä avaan ehkä viinipullon, olen palstalla ja kattelen telkkaria.

Nykyään voi hyvällä mielellä kieltäytyä uuden vuodenjuhlista, kun otettiin koira Se pelkää ja sen kanssa on jonkun jäätävä. Ei se kyllä pelkää. Se tuntuu olevan innoissaan. Loikkii ikkunalta toisella häntä heiluen.

Vierailija
20/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä todella kaikkea tuota, osin tahtomattani tosin koska sijainti on mallia perähikiä! :D katson junnu lätkää, ihailen joulukynttilöitä, sauna, bissee jne. Toivon että ensi vuosi toisi jo muutoksia ja vipinää! Ihanaa uuttavuotta kaikille teille kaltaisilleni! N36