Teinistäni on tullut nisti. Hän polttaa kannabista varmaan joka päivä. Mitä kirjoja kannattaisi pakottaa hänet lukemaan?
Joku sellainen kirja joissa selitetään hyvin kannabiksen haitat ja nistit kertovat miten se on tuhonnut heidän elämänsä.
Kommentit (124)
Vaikkapa Deborah Spungenin Nancy
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on haitallista kehittyvälle lapselle, äo jää alemmaksi.
Kaikki päihteet ovat haitallisia lapsille ja alkoholi on kaikkein haitallisin koska tuhoaa solumyrkkynä aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannabista polttava ole nisti.
Jokainen laittomia huumeita käyttävä on nisti.
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on pakko saada pää sekaisin huumeilla?
Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista. Niin hurjaa huumetta kannabis on. Aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on haitallista kehittyvälle lapselle, äo jää alemmaksi.
Kaikki päihteet ovat haitallisia lapsille ja alkoholi on kaikkein haitallisin koska tuhoaa solumyrkkynä aivoja.
Kannabista ei olla laillistamassa lapsille, mutta ei ole pätevä syy kieltää kannabista aikuisilta siitä syystä, että ammattirikolliset myyvät kaikkia päihteitä ja huumeita lapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Irti Huumeista ry:n entinen toiminnanjohtaja Jukka Riipinen väittää, että kannabis on maailman vaarallisin huume joka tappaa tuhansia.
Mitä mieltä olette? Laajan EU-raportin mukaan kannabis on vähähaittaisin päihde.
Jukan tunteva kirjoittaja kirjoitti täällä aiemmin, että Jukalla on hyvät ja tuottoisat bisnekset ns. huumevalistuksen saralla ja rahoittajana on veronmaksajat, Raha-automaattiyhdistys, Veikkaus ja erilaiset sosiaalirahastot. Siksi ei siis kirjoittele täällä.
Käsittääkseni Riipinen sai potkut Irti Huumeista ry:stä ja perusti heti oman huumevalistusjärjestönsä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman myöntäminen on eka askel noissa vieroitushoito ohjelmissa.
Kannabiksen polttelijat kieltävät ongelmansa aivan samalla tavalla kuin alkoholistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen polttelijat kieltävät ongelmansa aivan samalla tavalla kuin alkoholistit.
Käytän kannabista pari kertaa kuukaudessa. Ei ole mitään ongelmia. Tavallinen perheellinen olen. Joskus juon vähän oluttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdekäytössä vain kannabikselle laki aiheuttaa ongelmia. Kumpaakin voi viihdekäyttää ja molemmista voi tulla ongelmia. Kuitenkin jokin riski on hyväksytty koska päihtyminen ei sentään ole rikos. Siinä ei ole mitään järkeä kun vähemmän haitallisen käyttö on oikein käyttörikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irti Huumeista ry:n entinen toiminnanjohtaja Jukka Riipinen väittää, että kannabis on maailman vaarallisin huume joka tappaa tuhansia.
Mitä mieltä olette? Laajan EU-raportin mukaan kannabis on vähähaittaisin päihde.
Jukan tunteva kirjoittaja kirjoitti täällä aiemmin, että Jukalla on hyvät ja tuottoisat bisnekset ns. huumevalistuksen saralla ja rahoittajana on veronmaksajat, Raha-automaattiyhdistys, Veikkaus ja erilaiset sosiaalirahastot. Siksi ei siis kirjoittele täällä.
Käsittääkseni Riipinen sai potkut Irti Huumeista ry:stä ja perusti heti oman huumevalistusjärjestönsä.
Myös Irti Huumeista ry:n perustaja sai aikoinaan lähtöpassit perustamastaan huumevalistusjärjestöstä.
Minun huushollissani ei kukaan vetelisi kannabista. Olen emäntä talossani. Ilmoittaisin poliisille, jotka etsisivät myyjän vastuuseen ja sen jälkeen ostaja pakkohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta saa sätkäpaperia.
Ootsä viistoist?
Vierailija kirjoitti:
Minun huushollissani ei kukaan vetelisi kannabista. Olen emäntä talossani. Ilmoittaisin poliisille, jotka etsisivät myyjän vastuuseen ja sen jälkeen ostaja pakkohoitoon.
Pakkohoidon onnistumisprosentti päihdeongelmien hoitona ei ole kovinkaan suuri. Oli kyseessä mikä tahansa päihde tai huume.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen käytöstä pakkohoitoon? Nyt on melkoisen yliampuvaa hysteriaa. Jospa jätetään ne hoitopaikat niitä oikeasti tarvitseville. Niitäkin on enemmän kuin hoitoon pääsee.
Iiik kannabista on nähty. Panikoitukaa, juoskaa nyt ihan varmasti kuollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva skitsofreenikko ellei ole jo nyt
Miksi on pakko saada pää sekaisin huumeilla?