Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselit vierestä kun miehesi halusi panolle toisen naisen kanssa. Olisit vienyt miehesi kotiin heti. En ole koskaan istunut toisen naisen viereen juhlissa tai muuten vaan istun aina oman naiseni viereen. Ihme käytöstä tuo miehesi. epäilemättä haluaa pettää.

No on tuokin nyt outoa, että ei kenenkään muun kuin oman naisen viereen voisi istua. Tai en tiedä minkälaisia juhlia teillä on, mutta meillä ne on ainakin kaveriporukoiden välisiä ja todellakin kaikki juttelee ja istuu kenen kaverin viereen sattuukaan. Eikä tilanteissa ole mitään epäilyttävää. Ap:lle sanoisin, että jos tilanne mietityttää niin ota asia puheeksi.

Vierailija
62/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen tapaus meidän suhteen alkupuolella. Epäilin että mies on ihastunut kaverinsa naiseen kun käyttäytyi juuri noin kun olimme heidän luonaan. Noh ajattelin että ehkä hän sitten on vähän ihastunut, mukava nainenhan hän on. Oli tai ei niin ohi se meni, ei me heitä usein nähty. Tuosta on nyt 13v aikaa, yhdessä olen mieheni kanssa edelleen.

Minulla taas on ystävä, jonka miehellä oli ihastuksia avioliiton alusta asti. Ystävä tiesi ihastuksista ja antoi niiden olla odottaen, että ne menevät ohi. Ja meniväthän ne, mutta olivat kuitenkin osoitus siitä, ettei mies ollut sitoutunut suhteeseen alussakaan. Hänellä oli ollut suhde jokaiseen ihastukseen, joka siihen oli suostunut eli oli krooninen pettäjä.

Siis nuo sivusuhteet selvisivät vasta eron jälkeen, niistä ystävä ei tiennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSS

Vierailija
64/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selkeästi ihastunut, koska käyttäytyy kuin idiootti. Mutta samasta syystä en usko että heillä on suhdetta. Homma on korkeintaan flirttivaiheessa, ehkä jo vaihdettu numeroita ja pari viestiä. Jos mitään enempää olisi tapahtunut, miehesi ei kulkisi naisen perässä kuin koiranpentu, vaan hän olisi varovainen (ellei tietty ole aivan imbesilli tai häikäilemätön). Seuraavaan askeleeseen ei kyllä ole pitkä matka. 

Nimim. kokemusta on

Vierailija
65/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen."

:D

Vierailija
66/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen."

:D

Ihastunut mies käyttäytyy kuin innokas ja hyvin koulutettu palveluskoira, katsekontaktia myöten seuraa häntä heiluen.

Vierailija
67/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselit vierestä kun miehesi halusi panolle toisen naisen kanssa. Olisit vienyt miehesi kotiin heti. En ole koskaan istunut toisen naisen viereen juhlissa tai muuten vaan istun aina oman naiseni viereen. Ihme käytöstä tuo miehesi. epäilemättä haluaa pettää.

No on tuokin nyt outoa, että ei kenenkään muun kuin oman naisen viereen voisi istua. Tai en tiedä minkälaisia juhlia teillä on, mutta meillä ne on ainakin kaveriporukoiden välisiä ja todellakin kaikki juttelee ja istuu kenen kaverin viereen sattuukaan. Eikä tilanteissa ole mitään epäilyttävää. Ap:lle sanoisin, että jos tilanne mietityttää niin ota asia puheeksi.

Tällaisia naisia on, jotka selittävät ihan kaiken parhain päin. He uskovat kun mies sanoo joutuneensa menemään kaverille yöksi ja ihastumisetkin ovat täysin normaaleja. Niinpä heitä kohdellaan kuin roskaa.

Vierailija
68/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt lukematta ensimmäistä sivua pidemmälle.

Miksi alun vastauksissa on kommetteja ap:n pitkästä suhteesta ja siitä, kuinka pitkissä suhteissa ihastumisia tulee? 

Ap:han sanoo jo tokassa lauseessa näin:

"En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. "

Vierailija
69/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylireagoisi. Pitkässä suhteessa kyllästyy ja humalassa voi käyttäytyä ihastuneesti. Luultavasti yksipuolista ihastumista, joka on kytenyt. Tunteita tulee ja menee. Jos arvostat miehessäsi sitä, että hän on tunteva olento, näin voi myös käydä, että ihastuminen kohdistuu hetken verran suhteen ulkopuoliseen. Se ei tarkoita pettämistä tai sitä, että tunne olisi molemminpuolinen. Tunne hiipuu sitten aikanaan.

No mutta kun ap ei ole pitkässä suhteessa! Hän ei edes tuntenut noita tyyppejä, näki ekaa kertaa ja heti käytös on tuollaista!

Vierailija
70/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jekku ja  ota  selvää, kyllä  keinot  keksit   :)

Vierailija
71/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi annetaan viestiä, ettei tuollainen mitään haittaa. Kahden vuoden suhde ja jo nyt käyttäydytään törkeästi. Mies osoittaa mikä on miehiään, joten ei missään nimessä kannata jatkaa. Ihan sama onko kyse ihastumisesta vai mistä, noin ei vain käyttäydytä omaa puolisoa kohtaan. Hän vähät välitti miltä sinusta tuntuu ja nolasi sinut muiden edessä.

Anna tuollaisen mennä. Mitä enemän skeidaa siedät, sitä enemmän sitä sinulle tarjoillaan. Näin se menee, usko minua. Olen nhnyt sen niin monta kertaa liian kilttien ystävien parisuhteissa. Mutta kun alusta asti on tarkka tällaisista, ei ensinnäkään edes tule iskeneeksi kättänsä skeidaan. Jostain syystä olen sen tajunnut jo teininä, mutta tullut tietoiseksi vasta, kun olen seurannut näitä suhteita, jossa jo alusta asti käyttäydytään törkeästi.

Se ei riitä hyvään suhteeseen, että vain sinä rakastat ja kunnioitat. Sen pitää olla molemminpuolista. Älä milloinkaan jatka miehen kanssa, joka ei  kunnioita sinua sanoin ja teoin.

Aamen.

Vierailija
72/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sua kohtaan tommonen käyttäytyminen. Tulee mieleen oman mieheni käytös kännipäissään kun meni kehuskelemaan toisen naisen ulkonäköä minun kuullen, ikävältä tuntui. Mutta nainen oli tuntematon eikä sen koommin nähty enää ja onneksi mieheni oma-aloitteisesti pyysi anteeksi kun huomasi että muutuin surulliseksi tilanteen takia. Sinuna ottaisin asian puheeksi ehdottomasti. 

Vierailija
73/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino yrittää estää tuleva pettäminen on ryhtyä tämän ihastuksen ystäväksi. Miehesi on jo niin syvällä ihastuksissaan, että hakeutuu kyllä naisen seuraan, vaikka yrittäisit pitää etäällä, mutta jos naisesta tulee ystäväsi, katastrofi on vielä vältettävissä.

Vierailija
74/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihastunut tuohon naiseen ja jos mahdollista, niin vaihtaa sinut häneen. Sinä olet välikappaleena siinä, hän muka "seurustelee" ja teitä voi kutsua tuonne kylään. Ehkä se naisen mies ei oiken pidä sinun miehestä. Sano sille sinun miehelle, että lopettaa tuollaisen, että et ole mikään tyhmä. Sitten soitat sille naisen miehelle ja sanot, että oli hyvin epämiellyttävä ilta, kun hänen vaimo iski sinun miestä koko ajan. Että odotat anteeksipyyntöä siltä naiselta, jota miehesi iski. Hämmennä noille se soppa alkuun, mitä alkoivat kokkaamaan. 

Vierailija
75/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Eli pahat aavistukseni osuivat kai sitten oikeaan Onkohan tässä mitään toivoa enää? Olen kaikesta huolimatta rakastunut mieheeni. Pitäisikö minun kysyä häneltä asiasta suoraan? Vai kutsua tuo pariskunta kylään ja katsoa tarkkaan miten mieheni käyttäytyy?

Ap

No, ehdota miehelle, että mitä jos kutsuisitte tuon pariskunnan teille, kun "vaikuttivat niin mukavilta" tms.? 

Ja ehdottomasti koko porukka sekasaunaan !!

Vierailija
76/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihastunut tuohon naiseen ja jos mahdollista, niin vaihtaa sinut häneen. Sinä olet välikappaleena siinä, hän muka "seurustelee" ja teitä voi kutsua tuonne kylään. Ehkä se naisen mies ei oiken pidä sinun miehestä. Sano sille sinun miehelle, että lopettaa tuollaisen, että et ole mikään tyhmä. Sitten soitat sille naisen miehelle ja sanot, että oli hyvin epämiellyttävä ilta, kun hänen vaimo iski sinun miestä koko ajan. Että odotat anteeksipyyntöä siltä naiselta, jota miehesi iski. Hämmennä noille se soppa alkuun, mitä alkoivat kokkaamaan. 

Olihan taas outo neuvo. Ei se nainen mitään sille voi, että ap:n mies on tollo, päinvastoin yritti parhaansa mukaan luovia tilanteessa, huomioida ap:ta jne.

Vierailija
77/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä keissi. Miehesi haluaa toisen naisen.

Vierailija
78/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi suoraan että koit olosi ulkopuoliseksi ja että jatkossa toivoisit miehesi huomioivan sinut paremmin. Siinähän sen näet, että välittääkö miehesi sinusta. Jos välittää niin huomioi jatkossa paremmin.

Olen myös sitä mieltä kuin osa kommentoijista, että mitä merkitystä sillä on vaikka he olisivatkin ihastuneita. Eihän sille mitään mahda jos ihastuu. Vain käytöstään voi hallita.

Vierailija
79/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastukaa toiisiinne uudestaan. Anna miehellesi tilaa, se vahvistaa parisuhdetta. 

Vierailija
80/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastukaa toiisiinne uudestaan. Anna miehellesi tilaa, se vahvistaa parisuhdetta. 

Rakkaus kuolee vuosiien myötä. Ainoastaan itserakkaus on ikuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän