Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ylireagoisi. Pitkässä suhteessa kyllästyy ja humalassa voi käyttäytyä ihastuneesti. Luultavasti yksipuolista ihastumista, joka on kytenyt. Tunteita tulee ja menee. Jos arvostat miehessäsi sitä, että hän on tunteva olento, näin voi myös käydä, että ihastuminen kohdistuu hetken verran suhteen ulkopuoliseen. Se ei tarkoita pettämistä tai sitä, että tunne olisi molemminpuolinen. Tunne hiipuu sitten aikanaan.

No mutta kun ap ei ole pitkässä suhteessa! Hän ei edes tuntenut noita tyyppejä, näki ekaa kertaa ja heti käytös on tuollaista!

Ehkä heillä on aina juttu luistanut keskenään ja tämän takia miehen kaveri ei kiinnittänyt asiaan mitään erityistä huomiota, koska siinä ei ollut mitään erikoista. Jos tapaa pitkästä aikaa kaverin, josta pitää, niin mielellään sitä juttelee ja saattaa epähuomiossa huomioida muita liian vähän. Epäkohteliasta, mutta inhimillistä.

Vierailija
82/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihastunut tuohon naiseen ja jos mahdollista, niin vaihtaa sinut häneen. Sinä olet välikappaleena siinä, hän muka "seurustelee" ja teitä voi kutsua tuonne kylään. Ehkä se naisen mies ei oiken pidä sinun miehestä. Sano sille sinun miehelle, että lopettaa tuollaisen, että et ole mikään tyhmä. Sitten soitat sille naisen miehelle ja sanot, että oli hyvin epämiellyttävä ilta, kun hänen vaimo iski sinun miestä koko ajan. Että odotat anteeksipyyntöä siltä naiselta, jota miehesi iski. Hämmennä noille se soppa alkuun, mitä alkoivat kokkaamaan. 

Mä ainakin ymmärsin että miehet on keskenään kavereita. Eli tämä nainen, johon ap:n mies on ihastunut, on miehen kaverin tyttöystävä. Mistä sait päähäsi että vaimo? :D

Mut toi hämmentäminen on aina toimiva strategia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ukon jo illan aikana laittanut tenttiin minua ei siivuuteta ikinä.Vaikka olisi työ asia.

Vierailija
84/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, mikä tuossa nyt on liian vaikeaa? Kerrot, että kiinnitit asiaan huomiota ja koit jääväsi ulkopuoliseksi. Sitten näet, miten reagoi.

Turha tuota asiaa on yksin pohtia.

En ole ap, mutta samankaltaisessa tilanteessa mies vain aloitti riidan siitä, että yritän rajoittaa hänen ajan viettoaan ystäviensä kanssa. Eli käänsi asian niin, että vika on minussa ja olen vainoharhainen ja mustasukkainen. Jos tämmöistä ilmenee ap:n suhteessa niin kannattaa uskoa niihin omiin tuntemuksiin, sillä intuitio on yleensä oikeassa.

Ei kannatakaan syyttää miestä mistään, vaan kertoa miten itse koki tilanteen. Eli että koki olonsa ulkopuoliseksi ja koki että mies ei huomioinut tarpeeksi illan aikana. Fiksu kumppani toimii jatkossa siten, ettei ulkopuolisuuden tunnetta pääse syntymään.

Vierailija
85/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on normaalia. Pitää olla aika lapsellisen naivi jos ajattelee, että oma puoliso ei koko elämänsä aikana ihastu kuin vain itseen. Totta kai ihastuu, ihastut sinäkin. Se että ihastuminen loppuu, tarkoittaa yleensä sitten että ei muutenkaan hommat innosta. Se että ihastuuko puoliso sitten naapurin briteistä muuttaneeseen Theresaan, ystäväpariskunnan sporttiseen Miisaan tai työpaikan assistentti Mirellaan, on lopulta kovin yhdentekevää. Se että ihastuu ei tarkoita että tekisi hänen kanssaan jotain. Tietenkin jos tilanteen huomaa, ei siinäkään ole mitään pahaa sanoa se ääneen. Voihan se vähän hillitä kumppanin tuntoja. 

Vierailija
86/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on normaalia. Pitää olla aika lapsellisen naivi jos ajattelee, että oma puoliso ei koko elämänsä aikana ihastu kuin vain itseen. Totta kai ihastuu, ihastut sinäkin. Se että ihastuminen loppuu, tarkoittaa yleensä sitten että ei muutenkaan hommat innosta. Se että ihastuuko puoliso sitten naapurin briteistä muuttaneeseen Theresaan, ystäväpariskunnan sporttiseen Miisaan tai työpaikan assistentti Mirellaan, on lopulta kovin yhdentekevää. Se että ihastuu ei tarkoita että tekisi hänen kanssaan jotain. Tietenkin jos tilanteen huomaa, ei siinäkään ole mitään pahaa sanoa se ääneen. Voihan se vähän hillitä kumppanin tuntoja. 

Joo, pitkässä suhteessa on normaalia mutta jos jo parin vuoden suhteen jälkeen (kuten ap:lla) ollaan ihastuneita muihin, niin ei se kovin hyvää lupaa suhteelle. Mä en ekaan 10 vuoteen edes nähnyt muita kuin oman puolison.

Vierailija
87/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. En ole ihastunut kehenkään 20 vuoteen. Olen ilmeisesti erittäin hitaasti lämpiävä malli...

Vierailija
88/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks parhaista ystävistä on mies. Oltiin aikanaan ku paita ja peppu, kokoajan yhessä ja joskus meillä oli myös fwb suhde. Molemmat tapaili muitakin vaik käytännössä oltiin lähes joka yö yhessä, tehtiin melkein joka päivä ruokaa yhessä ja elettiin vähän ku seurusteleva pari muuten. Me ei koskaan ihastuttu toisiimme vaikka ystävyys oli heti tosi syvä. 

Nykyään molemmat asuu kumppaninsa kanssa ja nähdään aika harvoin, koska hänkin sai lapsen ja muutti kauemmas. Mut yhteisissä illanvietoissa ollaan usein tosi paljon yhessä, vaihdetaan kuulumisia, muistellaan, nauretaan yhessä ja kumppanit on vähän ehkä taka-alalla mutta se johtuu lähinnä siitä, että nähdään niin harvoin ja omaa kumppania näkee kokoajan. Ei se viesti ihastumisesta jos haluu olla ystävää lähellä.

En vaihtais omaa kumppaniani mistään hinnasta tähän ystävään eikä hänkään omaansa muhun, koska meidän suhde on aina ollut pohjimmiltaan vaan tosi

Kaivoit arkistoistasi kaikki trollauksen perussäännöt tähän viestiin. Noin kohdasta kohtaan trollihahmon kaltaista ihmistä ei voi olla olemassakaan.

Vierailija
89/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitkässä suhteessa on normaalia mutta jos jo parin vuoden suhteen jälkeen (kuten ap:lla) ollaan ihastuneita muihin, niin ei se kovin hyvää lupaa suhteelle. Mä en ekaan 10 vuoteen edes nähnyt muita kuin oman puolison.

No miehillä se on vähän eri asia. Kyllä mä ainakin kahden vuoden jälkeen tsekkailin muitakin. Ja mulla oli ihastus työkaveriin joskus kolmen vuoden seurustelun jälkeen. 14 vuotta ollaan oltu nyt yhdessä. Matkalle mahtuu muutama ihastuminen.

Vierailija
90/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin. Ensimmäisee  15 vuoteen en nähnyt kuin ihanan kiltin aviomieheni. Nyt pari vuotta olen  haikaillut muutamaa miestä jota en voi saada ja jotka ovat vastakohtia omalle miehelleni, härskeine juttuineen.

Ei alussa muut kiinnostaneet joten apn tilanne ei kovin valoisalta näytä. Tosin parempi että se tulee ilmi jo noin aikaisin, koska mitä myöhemmin sitä enemmän on mahdollista "tuhota" jos vieras houkuttaa.

Vierailija
91/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ajatellut että mies saattoi tehdä naista mustasukkaiseksi tahallaan?

Olen tähänkin törmännyt.

Ja kysyessä aikakin valehtelee, se on varmaa joten en ymmärrä noita ohjeita että puhukaa ja kysy. Ei noita asioita kerrota vaikka kuka kysyis.

Vierailija
92/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit myös kuvitella ainakin osan noista asioista.

Eli pelkäät tuota joten näit sen mitä eniten pelkäät vaikkei se välttämättä ole edes totuus.

Vaan vääristymä sinun päässäsi?

Mieli tekee tepposia.

Vierailija
93/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen juttu, että mies joka ei voi saada (helpolla) kaverinsa naista niin ottaa kenet saa ja sitten yrittää saada kaverinsa naisen itselleen. Helpostihan sitä vielä enemmän lähestyy toista, kun mukamas seurustelee, niin kukaan ei kummeksu, kun illan aikana lähestytään kaverin naista enemmänkin. Vedotaan sen jälkeen, että ei oo mitään tarkotusta, että hauskaa seuraa vaan. Mun naispuoleinen kaveri tehnyt tätä elämänsä aikana enemmänkin, että ottaa jonkun ihan kivan tapailu kaverin, mutta kohde on ihan toinen sit kuitenkin, jonka haluaa, mutta kohde saattanut just silloi vielä olla varattu

Vierailija
94/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin. Ensimmäisee  15 vuoteen en nähnyt kuin ihanan kiltin aviomieheni. Nyt pari vuotta olen  haikaillut muutamaa miestä jota en voi saada ja jotka ovat vastakohtia omalle miehelleni, härskeine juttuineen.

Ei alussa muut kiinnostaneet joten apn tilanne ei kovin valoisalta näytä. Tosin parempi että se tulee ilmi jo noin aikaisin, koska mitä myöhemmin sitä enemmän on mahdollista "tuhota" jos vieras houkuttaa.

No kuten sanottu niin miehet on miehiä ja miehet kyllä näkee muutkin

Vierailija
95/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut että mies saattoi tehdä naista mustasukkaiseksi tahallaan?

Olen tähänkin törmännyt.

Ja kysyessä aikakin valehtelee, se on varmaa joten en ymmärrä noita ohjeita että puhukaa ja kysy. Ei noita asioita kerrota vaikka kuka kysyis.

Jos lähtöoletus on, että kumppani valehtelee, niin kannattaa lopettaa suhde ja pysyä sinkkuna.

Kyllä terveessä parisuhteessa lähtökohta on, että kummatkin puhuvat totta ja luottavat toisiinsa. Ei suhde muuten toimi.

Vierailija
96/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselit vierestä kun miehesi halusi panolle toisen naisen kanssa. Olisit vienyt miehesi kotiin heti. En ole koskaan istunut toisen naisen viereen juhlissa tai muuten vaan istun aina oman naiseni viereen. Ihme käytöstä tuo miehesi. epäilemättä haluaa pettää.

Ei kai nyt sentään. Ei se, että kumppani istuu henkilön vieressä, kuka on vastakkaista sukupuolta niin tee hänestä pettäjää.

Se, että kyse on täällä puolison jättämisestä 2. sijalle huomiossa suhteessa ja heidän välillään on selvää kemiaa niin se käytös herättää kysymyksiä, että missä mennään.

Vierailija
97/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitkässä suhteessa on normaalia mutta jos jo parin vuoden suhteen jälkeen (kuten ap:lla) ollaan ihastuneita muihin, niin ei se kovin hyvää lupaa suhteelle. Mä en ekaan 10 vuoteen edes nä

No miehillä se on vähän eri asia. Kyllä mä ainakin kahden vuoden jälkeen tsekkailin muitakin. Ja mulla oli ihastus työkaveriin joskus kolmen vuoden seurustelun jälkeen. 14 vuotta ollaan oltu nyt yhdessä. Matkalle mahtuu muutama ihastuminen.

Kun nyt noin yleistit oman kokemuksesi kaikkiin miehiin, niin pakko miehenä kysyä että olitko rakastunut kumppaniisi jos kerran kahden vuoden jälkeen jo tsekkailit muitakin? Koetko tyytyneesi häneen nyt ihastusten jälkeen? Itse olen ollut suuren rakkauden kanssa 12 vuotta, enkä ole ihastunut kehenkään toiseen tänä aikana. Hyvännäköisen ihmisen huomaan, mutta ei kiinnostusta muuhun sen enempää.

Vierailija
98/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette olleet yhdessä miehesi kanssa?

Jos pitkään, ehkä hän oli humalassa, ja vain ihastunut naisen ulkonäköön ja persoonaan. Pitkässä suhteessa noita tulee, osa miehistä käyttäytyy juuri noin, kumppaninsa täysin unohtaen illan aikana.

Jos suhteenne on kestänyt vasta lyhyen ajan, miettisin kahdesti haluaisinko jatkaa. Koska tuollainen käytös ei ole aikuisen miehen käytöstä. Tunne-elämältään kypsä kumppani ottaa huomioon puolisonsa tunteet.

Fiksu, arvostava , rakastunut mies ei koskaan jätä naistaan huomiotta olipa humalassa tai ei. Hän ei myöskään edes pitkässä suhteessa toimi em.  tavoin. Ei koskaan.

Jos toimii, hän ei arvosta, kunnioita,välitä, rakkaimmastaan. 

Vierailija
99/139 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat panneet jo.

Tämä. Se tyttö vaikuttaa helpolta.

Vierailija
100/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähänkin törmännyt.

Jos lähtöoletus on, että kumppani valehtelee, niin kannattaa lopettaa suhde ja pysyä sinkkuna.

Kyllä terveessä parisuhteessa lähtökohta on, että kummatkin puhuvat totta ja luottavat toisiinsa. Ei suhde muuten toimi.

Olet hieman lapsellinen. Koska kaikki ihmiset valehtelevat jo vauvasta alkaen joten tuo mielikuvitelmasi on erittäin lapsellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi