Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mitään uutta?

Vieläkin sulattelen tätä asiaa, ei siis sinänsä mitään uutta. Tuolla joku oli kuvaillut hyvin kuinka ihastuneen miehen koko olemus pehmenee kun hän katselee tätä ihastuksensa kohdetta. Täsmälleen niin tapahtui kun tuo nainen oli kylässä, joten näyttää selvältä nyt tämä mieheni ihastuminen. Toisaalta jotkut ketjussa ovat antaneet toivoa, että mies voi olla parisuhteelleen omistautunut vaikka olisikin samalla ihastunut toiseen, varsinkin jos ihastuksen kohdetta näkee vain harvoin eikä esimerkiksi kohtaa vaikka työpaikalla päivittäin. Minusta ei vaikuta todennäköiseltä että mieheni tulisi pettämään minua tämän naisen kanssa, mutta tämä tilanne kyllä silti kirvelee kun olen itse rakastunut mieheeni ja toivoisin että hän tuntisi koko sydämestään samoin minua kohtaan. En vielä tiedä riittääkö minulle puolikas.

Älä eroa ennen kun olet keskustellut asiasta miehen kanssa, jos teillä on kaikki hyvin ja olet täysin tyytyväinen mieheen muuten. Mutta jos et ole, on kaikkea muutakin sellaista, mikä ei oikein sovi suunnitelmiin, niin sitten eroa, jolloin ei tarvitse puhua ihastuksestakaan mitään.

Vierailija
122/139 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihana tunne. Meillä on vähän samankaltainen tilanne kaveripariskunnan naisen kanssa. Kummatkin olemme ihastuneita toisiimme ja kummatkin tietävät sen, vaikka kumpikaan ei ole sanonut sitä ääneen.

Aina illanistujaisissa hän tervehtii ja hyvästelee minut lämpimällä halauksella. Muille miehille antaa vain tosi pikaisen halin. Silmät säihkyvät, kun hän näkee minut. Jos ollaan vaikka ravintolaillallisella isommalla porukalla, hän luo minuun pitkiä katseita ja suu vääntyy pieneen hymyyn, kun katseemme kohtaavat. Jos ollaan porukalla mökillä ja olen tekemässä jotain askaretta, hän tulee monesti kysymään tarvitsenko apua.

Ei tässä silti mitään tapahdu, kummatkin ollaan parisuhteessa. Me vain pidämme toisistamme ja viihdymme toistemme seurassa.

Kuvaile miten tämä nainen eroaa vaimostasi? Onko hän kauniimpi? Miksi olet häneen ihastunut? Rakastatko vaimoasi? Onko naisen mies komeampi kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihana tunne. Meillä on vähän samankaltainen tilanne kaveripariskunnan naisen kanssa. Kummatkin olemme ihastuneita toisiimme ja kummatkin tietävät sen, vaikka kumpikaan ei ole sanonut sitä ääneen.

Aina illanistujaisissa hän tervehtii ja hyvästelee minut lämpimällä halauksella. Muille miehille antaa vain tosi pikaisen halin. Silmät säihkyvät, kun hän näkee minut. Jos ollaan vaikka ravintolaillallisella isommalla porukalla, hän luo minuun pitkiä katseita ja suu vääntyy pieneen hymyyn, kun katseemme kohtaavat. Jos ollaan porukalla mökillä ja olen tekemässä jotain askaretta, hän tulee monesti kysymään tarvitsenko apua.

Ei tässä silti mitään tapahdu, kummatkin ollaan parisuhteessa. Me vain pidämme toisistamme ja viihdymme toistemme seurassa.

Kuvaile miten tämä nainen eroaa vaimostasi? Onko hän kauniimpi? Miksi olet häneen ihastunut? Rakastatko vaimo

Tietysti on kauniimpi.

Vierailija
124/139 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että patoat sisääsi nyt kaikkea tästä nousevis tunteita ja ajatuksia, myös sellaisia jotka vain suurenevat miettiessäsi asiaa. 

Ehdotin aiemmin, että kysyisit asiaa ihan kasuaalisti mieheltä. Pointti ei ollut varsinaisesti siinä, että mitä mies siihen vastaisi. Vaan miten hän reagoi. Kysymällä ikäänkuin kertoisit hänelle, että olet huomannut jotain, ja samalla antaisit hänelle tilaisuuden korjata asian. Jos hän on sinun kanssasi tosissaan, hän tajuaa toimineensa tyhmästi ja tajuaa muuttaa toimintaansa. Se olisi ikäänkuin, että herätys mies, valitseppa nyt mitä teet seuraavaksi. Mutta tätä et ehkä voi enää tehdä, koska asia on paisunut suuremmaksi mielessäsi.

Jos patoat kaiken sisällesi, tuon vierailun jälkeen varmasti räjäytät kaiken ulos. Sitten on huutoa ja itkua ja tulehtuneet välit. Itse näkisin tämmöisen vierailujuonen punomisen vähän lapsellisena tapana yrittää ratkaista asia. En näe, että siitä helposti voisi seurata muuta kuin syyttelyä ja riitaa. Mielummin sitten puhuisi asiasta suoraan.

Ihastumisia kuitenkin joskus tulee vastaan, vaikka parisuhteessa olisikin. Siinä on sitten sillä ihastuneella ihmisellä valinnan paikka, että mitä tekee. Monesti siinä tajuaa, että paras keskittyä siihen puolisoonsa ja antaa ihastuksen laimeta. Tai jos valitsee toisin, niin sitten on niin, ei toista voi kahlita.

Vierailija
125/139 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että patoat sisääsi nyt kaikkea tästä nousevis tunteita ja ajatuksia, myös sellaisia jotka vain suurenevat miettiessäsi asiaa. 

Ehdotin aiemmin, että kysyisit asiaa ihan kasuaalisti mieheltä. Pointti ei ollut varsinaisesti siinä, että mitä mies siihen vastaisi. Vaan miten hän reagoi. Kysymällä ikäänkuin kertoisit hänelle, että olet huomannut jotain, ja samalla antaisit hänelle tilaisuuden korjata asian. Jos hän on sinun kanssasi tosissaan, hän tajuaa toimineensa tyhmästi ja tajuaa muuttaa toimintaansa. Se olisi ikäänkuin, että herätys mies, valitseppa nyt mitä teet seuraavaksi. Mutta tätä et ehkä voi enää tehdä, koska asia on paisunut suuremmaksi mielessäsi.

Jos patoat kaiken sisällesi, tuon vierailun jälkeen varmasti räjäytät kaiken ulos. Sitten on huutoa ja itkua ja tulehtuneet välit. Itse näkisin tämmöisen vierailujuonen punomisen vähän lapsellisena tapana yrittää ratkaista asia. En näe, e

Johan se vierailu tehtiin, et lukenut koko ketjua. Eikä siitä mitään seurannut, miehen käytös oli miedompaa, kun ei ollut humalassa.

Ap ei vaikuta henkilöltä, joka räjähtelisi ja huutaisi eikä siitä mitään apua kyllä olisikaan. 

Vierailija
126/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile miten tämä nainen eroaa vaimostasi? Onko hän kauniimpi? Miksi olet häneen ihastunut? Rakastatko vaimo

Tietysti rakastan puolisoani, eihän tässä siitä ole kysymys.

Eroavat toki ulkonäöltään. Hän on vaalea, puolisoni brunetti. Ihastuksellani on valloittava hymy ja vähän ilkikurinen katse. Puolisoni elekieli on hillitympi. Kummatkin on mielestäni kauniita omalla tavallaan, vaikea sanoa kumpi on kauniimpi.

Eniten hänessä vetoaa kuitenkin se, että tulemme niin hyvin juttuun ja huumori on samantyyppistä. Hän nauraa jutuilleni ja kun häntä kiusoittelee hyväntahtoisesti, hän kuittaa heti takaisin. Hän on yksinkertaisesti hauskaa ja rentoa seuraa.

Omasta mielestäni olen kaveriani komeampi, mutta miehenä tietysti jäävi arvioimaan. Sinkkuaikoina minulla oli enemmän vientiä kuin kaverilla, luultavasti ulkonäön takia. Mutta vaikeahan sitä on sanoa mikä naisiin vetoaa.

Vierailija
127/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile miten tämä nainen eroaa vaimostasi? Onko hän kauni

Kiitos vastauksesta. Oletko pitempi ja raamikkaampi kuin kaverisi? Pettäisitkö vaimoasi jos et varmuudella jäisi kiinni ja tuo toinen nainen suostuisi?

Vierailija
128/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille miehelläsi välttämättä ole suhdetta vaan pelkkää pientä ihastusta sitä naista kohtaan, mutta oman kumppanin jättäminen taka-alalle ja toisen vieressä istuminen varsinkin uudessa suhteessa on kyllä huono merkki.

Vierailija
129/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette olleet yhdessä miehesi kanssa?

Jos pitkään, ehkä hän oli humalassa, ja vain ihastunut naisen ulkonäköön ja persoonaan. Pitkässä suhteessa noita tulee, osa miehistä käyttäytyy juuri noin, kumppaninsa täysin unohtaen illan aikana.

Jos suhteenne on kestänyt vasta lyhyen ajan, miettisin kahdesti haluaisinko jatkaa. Koska tuollainen käytös ei ole aikuisen miehen käytöstä. Tunne-elämältään kypsä kumppani ottaa huomioon puolisonsa tunteet.

Olenkohan jotenkin liian idealisti kun tuntuu todella surulliselta, että jonkun mielestä puolison unohtava käytös on enemmän ok, _jos on ollut pitkään yhdessä_ . Ja tällaisesta pitäisi viheltää peli poikki vain silloin, jos on lyhyt suhde kyseessä.

Oma puolisoni piti joskus pitkän pohdinnan siitä, miten toisen kunnioittamisen ja vaalimisen pitäisi korkeintaan kasvaa ajan kuluessa, ei ainakaan vähetä. Eivätkä ole jääneet pelkiksi sanoiksi. Ihan tavallinen hyvä suomalainen mies on, niitäkin on. 

Ei ikinä jättäisi yksin istumaan kun lirkuttelee toiselle. En kyllä minäkään. Olin varma että tää on taas näitä, mutta ei hyvä ap, uutta putkeen vaan. 

Vierailija
130/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkään, ehkä hän oli humalassa, ja vain ihastunut naisen ulkonäköön ja persoonaan. Pitkässä suhteessa noita tulee, osa miehistä käyttäytyy juuri noin, kumppaninsa täysin unohtaen illan aikana.

Jos suhteenne on kestänyt vasta lyhyen ajan, miettisin kahdesti haluaisinko jatkaa. Koska tuollainen käytös ei ole aikuisen miehen käytöstä. Tunne-elämältään kypsä kumppani ottaa huomioon puolisonsa tunteet.

Olenkohan jotenkin liian idealisti kun tuntuu todella surulliselta, että jonkun mielestä puolison unohtava käytös on enemmän ok, _jos on ollut pitkään yhdessä_ . Ja tällaisesta pitäisi viheltää peli poikki vain silloin, jos on lyhyt suhde kyseessä.

Oma puolisoni piti joskus pitkän pohdinnan siitä, miten toisen kunnioittamisen ja vaalimisen pitäisi korkeintaan kasvaa ajan kuluessa, ei ainakaan vä

Samaa mieltä. En ymmärrä ollenkaan tuollaisen vähättelyä. Oli suhde vanha tai uusi.

Vierailija
131/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sut niiiiiiin tunnistaa.... Eikä ees hyvässä mielessä. 

Vierailija
132/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP keksinyt hyvän jutun omasta mielestään. 

Juttu on pelkkää satua.

Vierailija
133/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa siltä, että patoat sisääsi nyt kaikkea tästä nousevis tunteita ja ajatuksia, myös sellaisia jotka vain suurenevat miettiessäsi asiaa. 

Ehdotin aiemmin, että kysyisit asiaa ihan kasuaalisti mieheltä. Pointti ei ollut varsinaisesti siinä, että mitä mies siihen vastaisi. Vaan miten hän reagoi. Kysymällä ikäänkuin kertoisit hänelle, että olet huomannut jotain, ja samalla antaisit hänelle tilaisuuden korjata asian. Jos hän on sinun kanssasi tosissaan, hän tajuaa toimineensa tyhmästi ja tajuaa muuttaa toimintaansa. Se olisi ikäänkuin, että herätys mies, valitseppa nyt mitä teet seuraavaksi. Mutta tätä et ehkä voi enää tehdä, koska asia on paisunut suuremmaksi mielessäsi."

Itse olen eri mieltä. Se, millaisia tunteita tämä nainen miehessäsi aiheuttaa, ei varsinaisesti kuulu sinulle. Turha teidän on ruveta pelaamaan psykologista shakkia keskustelun muodossa siitä aiheesta, mitä miehen sisällä tapahtuu. Se tekee koko tilanteesta aiempaa ristiriitaisemman, epäselvemmän ja kielletymmän. Tuntemuksille sinänsä ei kukaan voi, ja ihastuksen tunteet kuuluvat elämään. Voi myös olla, että mikäli kysyt mieheltä ja tämä joutuu ihastuksensa kiistämään, tulee tuosta vaarallisesta tunteesta entistä makeampi.

Sinuna kuitenkin ottaisin esiin miehen käytöksen. Sanoisin, että minulle ei kuulu, mitä sinä tunnet tätä naista kohtaan, se kuuluu sinun yksityisyytesi piiriin. Mutta odotan, ettet nolaa minua ja meitä pariskuntana käyttäytymällä tätä naista kohtaan niin kuin olisit tähän ihastunut minun katsellessa vieressä. Todennäköisesti vaikka mies kysyisi, että miten niin, mitä tarkoitat, ei tämän yritykset saada sinut kuvailemaan tilannetta (jossa hän itse on käyttäytynyt todella nolosti) tule olemaan järin pontevia. Ja voihan sen hänelle kertoakin, jos todella tahtoo kuulla.

Voin vakuuttaa, että tuollainen lähestymistapa vie sen hunajan niistä katseista ja vierekkäin oloista, ja jos miehellä on yhtään järkeä päässä, hänen arvostuksensa sinua kohtaan kasvaa.

Vierailija
134/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

127: Olen pidempi kuin kaverini ja omasta mielestäni kasvoista komeampi. Ei kaverikaan ruma ole. Olemme molemmat urheilullisia ja harrastamme samaa lajia, joten kroppa on molemmilla samassa kondiksessa.

En pettäisi. Jos tulisi tarve vaihtaa, päättäisin ensin nykyisen parisuhteeni ja kokeilisin vasta sitten toista. Enkä yrittäisi iskeä varattua.

Vierailija
135/139 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

127: Olen pidempi kuin kaverini ja omasta mielestäni kasvoista komeampi. Ei kaverikaan ruma ole. Olemme molemmat urheilullisia ja harrastamme samaa lajia, joten kroppa on molemmilla samassa kondiksessa.

En pettäisi. Jos tulisi tarve vaihtaa, päättäisin ensin nykyisen parisuhteeni ja kokeilisin vasta sitten toista. Enkä yrittäisi iskeä varattua.

Kiitos vastauksesta.

Vierailija
136/139 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
137/139 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma puolisoni piti joskus pitkän pohdinnan siitä, miten toisen kunnioittamisen ja vaalimisen pitäisi korkeintaan kasvaa ajan kuluessa, ei ainakaan vä

Ei se ok ole, mutta jokainen tekee virheitä. Jos mies olisi vuosikausia ollut hyvä ja huomioiva puoliso, niin ei sille kannata heti yhdestä mokasta antaa monoa.

Tuskin itsekään onnistut olemaan parisuhteessa 20 vuotta loukkaamatta puolisoasi kertaakaan.

Jos sen sijaan mies heti suhteen alussa käyttäytyy tökerösti, se todennäköisemmin johtuu vain siitä että mies on törppö.

Vierailija
138/139 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen kautta neuvo, että jos tuntuu ettet ole miehesi iso rakkaus tai hän ei kohtele sinua samalla tavalla kuin tuota kaverin vaimoa niin kannattaa miettiä riittääkö se sinulle ja mitä tapahtuu kun sellainen iso rakkaus paukahtaa kuvioihin. Itselleni kävin vähän tällä tavoin ja mies lähti sen ison ihastuksen perässä.

Vierailija
139/139 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kannata tehdä suurempaa draamaa. Et voi kieltää miestäsi ihastumasta. Näitä sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän