Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut että mies saattoi tehdä naista mustasukkaiseksi tahallaan?

Olen tähänkin törmännyt.

Ja kysyessä aikakin valehtelee, se on varmaa joten en ymmärrä noita ohjeita että puhukaa ja kysy. Ei noita asioita kerrota vaikka kuka kysyis.

Jos lähtöoletus on, että kumppani valehtelee, niin kannattaa lopettaa suhde ja pysyä sinkkuna.

Kyllä terveessä parisuhteessa lähtökohta on, että kummatkin puhuvat totta ja luottavat toisiinsa. Ei suhde muuten toimi.

Olet hieman lapsellinen. Koska kaikki ihmiset valehtelevat jo vauvasta alkaen joten tuo mielikuvitelmasi on erittäin lapsellinen.

Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä valkoisen valheen ja valehtelun eroa.

Jos vaimo kysyy, onko hänen perseensä liian suuri, tietysti vastaan että se on juuri sopivan seksikäs, vaikka kummatkin tiedämme että se on vähän levinnyt. Turha kylvää epäsopua merkityksettömällä asialla.

Jos taas vaimo sanoo, että taidat olla vähän ihastunut Maijuun, niin tietenkään en lähde kiistämään asiaa, koska vaimo on selkeästi asian jo huomannut. Vastaan vain että Maiju on oikein mukava ja viehättävä nainen. Olisi järjetöntä kylvää epäluottamusta valehtelemalla tällaisesta asiasta.

Vierailija
102/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut että mies saattoi tehdä naista mustasukkaiseksi tahallaan?

Olen tähänkin törmännyt.

Ja kysyessä aikakin valehtelee, se on varmaa joten en ymmärrä noita ohjeita että puhukaa ja kysy. Ei noita asioita kerrota vaikka kuka kysyis.

Jos lähtöoletus on, että kumppani valehtelee, niin kannattaa lopettaa suhde ja pysyä sinkkuna.

Kyllä terveessä parisuhteessa lähtökohta on, että kummatkin puhuvat totta ja luottavat toisiinsa. Ei suhde muuten toimi.

Olet hieman lapsellinen. Koska kaikki ihmiset valehtelevat jo vauvasta alkaen joten tuo mielikuvitelmasi on erittäin lapsellinen.

Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä valkoisen valheen ja valehtelun eroa.

Jos va

He hee, haluaisinpa nähdä vaimosi reaktion kun rehellisesti tunnustat, että Maiju on viehättävä ja mukava ihminen, vai miten selitys menikään. 

Faktahan oikeassa elämässä on, että jos joku varattu on ihastunut toiseen ihmiseen niin sitä ei missään nimessä ala tunnustamaan. Varsinkin jos aikoo vielä kokeilla saako ihastukselleen vastakaikua tai orastava suhde on molemminpuoleinen. Myös jos haluaa pitää ihastusta oman elämänsä piristeenä tms.myös ylernsä ihminen haluaa viimeiseen saakka välttää konflikteja ja epämieluisia tunnustuksia oman kumppaninsa kanssa. Ainakin siihen saakka kun ei ole vielä selvillä ihastuksen etenemisestä ja mihin saakka haluaa sen jatkuvan jne. 

Ainoastaan silloin jos ihastus ei ole mitenkään merkityksellinen tai se on jo hiipumassa voi tunnustaa. Toisaalta silloinkaan ei kannata, koska ei halua asiaa vatvoa ja selitellä. Ihminen on sellainen, että yleensä valitsee sen itselleen helpomman vaihtoehdon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähänkin törmännyt.

Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä va

He hee, haluaisinpa nähdä vaimosi reaktion kun rehellisesti tunnustat, että Maiju on viehättävä ja mukava ihminen, vai miten selitys menikään. 

Faktahan oikeassa elämässä on, että jos joku varattu on ihastunut toiseen ihmiseen niin sitä ei missään nimessä ala tunnustamaan. Varsinkin jos aikoo vielä kokeilla saako ihastukselleen vastakaikua tai orastava suhde on molemminpuoleinen. Myös jos haluaa pitää ihastusta oman elämänsä piristeenä tms.myös ylernsä ihminen haluaa viimeiseen saakka välttää konflikteja ja epämieluisia tunnustuksia oman kumppaninsa kanssa. Ainakin siihen saakka kun ei ole vielä selvillä ihastuksen etenemisestä ja mihin saakka haluaa sen jatkuvan jne. 

Ainoastaan silloin jos ihastus ei ole mitenkään merkityksellinen tai se on jo hiipumassa voi tunnustaa. Toisaalta silloinkaan ei kannata, koska ei halua asiaa vatvoa ja selitellä. Ihminen on sellainen, että yleensä valitsee sen itselleen helpomman vaihtoehdon. 

Tai sitten voi rakastaa puolisoaan sen verran, että haluaa selvittää asiat hänen kanssaan ja saada suhteen toimimaan, sen sijaan että pitää puolisoa löyhässä hirressä samalla kun odottelee mihin toiseen kohdistuva ihastus etenee. Yleensä ihastus toiseen kuitenkin kertoo jostain ongelmista omassa suhteessa, ja on ihan hyvä ajatus käsitellä niitä rehellisesti puolison kanssa.

Vierailija
104/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä vaimolle myöntänytkin että Maiju on mukava ja viehättävä. Ei vaimo siihen kummemmin reagoinut, kun hän tiesi jo asian. Oli aistinut että käytökseni hieman muuttui Maijun seurassa, vaikka tietysti parhaani mukaan yritin ihastusta peitellä. Meillä on hyvä suhde ja voidaan suoraan keskustella kaikista asioista. Paskamyrsky olisi varmasti noussut, jos olisin yrittänyt kieltää asian.

Vierailija
105/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähänkin törmännyt.

Jos se oli hänen tarkoituksensa, niin kyllä onnistui. En vain keksi miksi mies haluaisi tehdä näin, mutta kaipa tuo mahdollisuus on olemassa. Olisipa kyllä helpotus jos siitä olisi kyse.

Olemme nyt kutsuneet tämän toisen pariskunnan kyläilemään. Mies oli aluksi vastahakoisen tuntuinen, mutta myöntyi sitten kuitenkin.

Ap

Vierailija
106/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä ap sitten tilanne, kun kyläily on ohi!

Vierailija
107/139 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
108/139 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on normaalia. Pitää olla aika lapsellisen naivi jos ajattelee, että oma puoliso ei koko elämänsä aikana ihastu kuin vain itseen. Totta kai ihastuu, ihastut sinäkin. Se että ihastuminen loppuu, tarkoittaa yleensä sitten että ei muutenkaan hommat innosta. Se että ihastuuko puoliso sitten naapurin briteistä muuttaneeseen Theresaan, ystäväpariskunnan sporttiseen Miisaan tai työpaikan assistentti Mirellaan, on lopulta kovin yhdentekevää. Se että ihastuu ei tarkoita että tekisi hänen kanssaan jotain. Tietenkin jos tilanteen huomaa, ei siinäkään ole mitään pahaa sanoa se ääneen. Voihan se vähän hillitä kumppanin tuntoja. 

Aloituksessahan ei ole ensinnäkään kyse vain ihastuksesta, vaan siitä, että ap:n mies käyttäytyi huonosti ap:ta kohtaan. Se on erittäin huono merkki. Jos avioliitossa ihastuu toiseen, niin sen ei anna näkyä, jos puolisosta välittää. Itse en ole ihastunut eikä mieskään ole, en ainakaan ole sitä huomannut. Ja olemme olleeet 35 vuotta yhdessä. 

Vierailija
109/139 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään uutta ap

Vierailija
110/139 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään uutta ap

Tämä pariskunta oli nyt sitten meillä kylässä, ja en oikein tiedä mitä ajatella. Ainakin mieheni käytös oli erilaista kuin siinä taannoisessa illanvietossa. Toki olosuhteetkin olivat nyt erilaiset. Alkoholia ei ollut tällä kertaa tarjolla, ja tunnelma oli ehkä siitäkin syystä jokseenkin varovainen. Juttu luisti tasapuolisesti, eikä mieheni uppoutunut keskusteluihin tämän naisen kanssa samalla tavalla kuin viimeksi, jolloin hän tuntui ihan unohtavan koko ympäröivän maailman. Hänen katseessaan ei ollut sellaista, no jaa, sanotaanko vaikka nälkää kuin viime kerralla kuvittelin nähneeni. Mutta. Panin merkille, että hän katsoi naista hyvin hellästi, sillä tavalla suojelunhaluisesti kuin nainen olisi ollut pieni avuton kissanpentu. Ja hänen äänensävyssään oli sitä samaa hellyyttä, kun hän osoitti sanansa suoraan tälle naiselle.

En tosiaan tiedä mitä ajatella. Olen edelleen vähän huolissani.

Ap

Vierailija
111/139 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä nyt yrittänyt miettiä miten suhtautua tilanteeseen. Vaisto sanoo, että jotain tässä on kuitenkin meneillään. Pitäisikö vain luottaa mieheeni, että hän osaa käyttäytyä kunnolla jatkossa? En usko että voin sinänsä estää häntä tapaamasta tätä pariskuntaa, näyttäisin pelkästään säälittävältä jos yrittäisin kieltää. Mutta mitä tapahtuu sitten, kun mukana on taas enemmän porukkaa ja alkoholi laskee estoja?

Ap

Vierailija
112/139 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat tuolla katsella. Miehen katse pehmenee ja koko olemus, kun hän näkee naisen, jota rakastaa tai johon on ihastunut. Miehesi on tuohon naiseen ihastunut, mutta nainen ei ole häneen. Miehesi ei siis koskaan tule saamaan tätä naista, mutta hän saattaa olla kaukorakkauksiin taipuvainen ja sellaisille tulet jäämään aina toiseksi.

Itse en jatkaisi suhdetta, mutta en anna sinulle sellaista neuvoa.

Vierailija
113/139 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten rakastuin, mutta jäin liittooni ja saimme korjattua sen. Silti, joka kerta tavatessani ihastuksen kohteen, katseemme muuttuvat. Jopa hänen veljensä suhtautuu samantapaisesti. Meidän liittoihimme asia ei vaikuta. 

Vierailija
114/139 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihana tunne. Meillä on vähän samankaltainen tilanne kaveripariskunnan naisen kanssa. Kummatkin olemme ihastuneita toisiimme ja kummatkin tietävät sen, vaikka kumpikaan ei ole sanonut sitä ääneen.

Aina illanistujaisissa hän tervehtii ja hyvästelee minut lämpimällä halauksella. Muille miehille antaa vain tosi pikaisen halin. Silmät säihkyvät, kun hän näkee minut. Jos ollaan vaikka ravintolaillallisella isommalla porukalla, hän luo minuun pitkiä katseita ja suu vääntyy pieneen hymyyn, kun katseemme kohtaavat. Jos ollaan porukalla mökillä ja olen tekemässä jotain askaretta, hän tulee monesti kysymään tarvitsenko apua.

Ei tässä silti mitään tapahdu, kummatkin ollaan parisuhteessa. Me vain pidämme toisistamme ja viihdymme toistemme seurassa.

Vierailija
115/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan keskustellut asiasta miehesi kanssa? Nyt tietty on jo myöhäistä, kun olet mennyt juonimaan ja kutsunut kaveripariskunnan teille testataksesi miestäsi.

Vierailija
116/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mitään uutta?

Vierailija
117/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mitään uutta?

Vieläkin sulattelen tätä asiaa, ei siis sinänsä mitään uutta. Tuolla joku oli kuvaillut hyvin kuinka ihastuneen miehen koko olemus pehmenee kun hän katselee tätä ihastuksensa kohdetta. Täsmälleen niin tapahtui kun tuo nainen oli kylässä, joten näyttää selvältä nyt tämä mieheni ihastuminen. Toisaalta jotkut ketjussa ovat antaneet toivoa, että mies voi olla parisuhteelleen omistautunut vaikka olisikin samalla ihastunut toiseen, varsinkin jos ihastuksen kohdetta näkee vain harvoin eikä esimerkiksi kohtaa vaikka työpaikalla päivittäin. Minusta ei vaikuta todennäköiseltä että mieheni tulisi pettämään minua tämän naisen kanssa, mutta tämä tilanne kyllä silti kirvelee kun olen itse rakastunut mieheeni ja toivoisin että hän tuntisi koko sydämestään samoin minua kohtaan. En vielä tiedä riittääkö minulle puolikas.

Ap

Vierailija
118/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään.

Ja silti kaikissa vastauksissa kysellään oletteko olleet pitkään yhdessä. . .

Vierailija
119/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän aloituksen miehelleni. Hänen vastaus oli, että kyllä ap:n mies on ihastunut tähän toiseen naiseen.

Vierailija
120/139 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihana tunne. Meillä on vähän samankaltainen tilanne kaveripariskunnan naisen kanssa. Kummatkin olemme ihastuneita toisiimme ja kummatkin tietävät sen, vaikka kumpikaan ei ole sanonut sitä ääneen.

Aina illanistujaisissa hän tervehtii ja hyvästelee minut lämpimällä halauksella. Muille miehille antaa vain tosi pikaisen halin. Silmät säihkyvät, kun hän näkee minut. Jos ollaan vaikka ravintolaillallisella isommalla porukalla, hän luo minuun pitkiä katseita ja suu vääntyy pieneen hymyyn, kun katseemme kohtaavat. Jos ollaan porukalla mökillä ja olen tekemässä jotain askaretta, hän tulee monesti kysymään tarvitsenko apua.

Ei tässä silti mitään tapahdu, kummatkin ollaan parisuhteessa. Me vain pidämme toisistamme ja viihdymme toistemme seurassa.

mä olen taipuvainen bromanceen. Voisin kuvitella että kohde voisi olla nainenkin, mutta ei vain ole koskaan ollut. Mitään seksuaalista asiassa ei kuitenkaan ole. Vaimoni on iki-ihastunut veljeni poikaan, ja poika häneen, sekä yhden kaverini vaimoon. Ei riemulla rajaa kun näkevät 😁

jotkut persoonat vain sopii yhteen tietyllä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän