Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylireagoisi. Pitkässä suhteessa kyllästyy ja humalassa voi käyttäytyä ihastuneesti. Luultavasti yksipuolista ihastumista, joka on kytenyt. Tunteita tulee ja menee. Jos arvostat miehessäsi sitä, että hän on tunteva olento, näin voi myös käydä, että ihastuminen kohdistuu hetken verran suhteen ulkopuoliseen. Se ei tarkoita pettämistä tai sitä, että tunne olisi molemminpuolinen. Tunne hiipuu sitten aikanaan.

Vierailija
22/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tunteen, ihan pask aa se oli. Mut kesti vaan tuon yhen illan. Onko miehesi ihastuja-tyyppiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, se on näköjään sianjättöaika...

Vierailija
24/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, mikä tuossa nyt on liian vaikeaa? Kerrot, että kiinnitit asiaan huomiota ja koit jääväsi ulkopuoliseksi. Sitten näet, miten reagoi.

Turha tuota asiaa on yksin pohtia.

Samaa suosittelisin. Ei välttämättä ole kyse ihastumisesta, voivat ehkä olla hyviä ystäviä ja oli vain kiva nähdä pitkästä aikaa tai jotain sellaista.

Ei ole kuitenkaan ok, et olitte viettämässä iltaa ja hän jättää sinut huomioimatta, eikä huomannut sun ulkopuolisuuden tunteita. Mun kuuluu joku vastuu huolehtia toisen viihtymisestä siinä vaiheessa, kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa.

Vierailija
25/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylireagoisi. Pitkässä suhteessa kyllästyy ja humalassa voi käyttäytyä ihastuneesti. Luultavasti yksipuolista ihastumista, joka on kytenyt. Tunteita tulee ja menee. Jos arvostat miehessäsi sitä, että hän on tunteva olento, näin voi myös käydä, että ihastuminen kohdistuu hetken verran suhteen ulkopuoliseen. Se ei tarkoita pettämistä tai sitä, että tunne olisi molemminpuolinen. Tunne hiipuu sitten aikanaan.

Kuka on ollut pitkässä suhteessa?

Vierailija
26/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitVierailija kirjoitti:

en tiedä, mutta jos hän olisikin ollut vähän ihastunut, niin mitä sitten? Hän on sinun kanssa ja rakastaa sinua, ei sellaista pienet ihastumiset häiritse, ihan normaalia on pitkissä parisuhteissa vällillä vähän ihastuakin johonkin toiseen, joka ihan todelliseen henkilöön tai vaikka näyttelijään. 

Jos ei tuollaiseen kiinnitä sen enempää huomiota, niin menee aikanaan ohi eikä haittaa millään tavalla parisuhdetta. Ellei sitten ole kyse sellaisesta ihmisestä, joka tosissaan hakee toista tai uutta suhdetta, mutta jotenkin tässä tapauksessa ei siltä vaikuta, sellaisia tapaillaan yleensä sen puolison selän takana.

Eihän ap ole ollut pitkässä parisuhteessa...

Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden nyt. Ehkä juuri sen aikaa siis että alkuhuuma on haihtunut.

Vierailija
27/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille tulee pitkissä suhteissa ihastuksia. Moni antaa niiden ihastusten mennä ohi itsekseen, vaikka siinä saattaakin kestää. Miehesi on ehkä viemässä tuota jo vähän liian pitkälle, jos tavallaan antautuu sille ihastukselle. Kannattaa puhua sen miehen kanssa ihan suoraan.

Vierailija
28/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kiinnitin huomiota siihen, että jätti oman naisensa sijalle 2. Itse en uskaltaisi tuota tehdä.

Et "uskaltaisi"? Karmivaa...

Vierailija
29/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Eli pahat aavistukseni osuivat kai sitten oikeaan Onkohan tässä mitään toivoa enää? Olen kaikesta huolimatta rakastunut mieheeni. Pitäisikö minun kysyä häneltä asiasta suoraan? Vai kutsua tuo pariskunta kylään ja katsoa tarkkaan miten mieheni käyttäytyy?

Ap

No, ehdota miehelle, että mitä jos kutsuisitte tuon pariskunnan teille, kun "vaikuttivat niin mukavilta" tms.? 

Juuri näin. Ei tuossa vielä erota kannata, ei välttämättä puhuakaan (koska mies loukkaantuu, oli syytä tai ei). Seuraa tilannetta ja ole itse niin normaali kuin pystyt. Jos tilanne on aina sama, että sinut ohitetaan, niin sitten on syytä keskustella.

Miten sen toisen pariskunnan mies reagoi tilanteeseen?

Tämä isäntäpariskunnan mies ei minusta kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Hän keskittyi muihin vieraisiin melko tasapuolisesti, joten en tiedä huomasiko hän.

Ap

Vierailija
30/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ollut pitkässä suhteessa?

Jokainen määrittelee sen itse.

Vierailija
31/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi annetaan viestiä, ettei tuollainen mitään haittaa. Kahden vuoden suhde ja jo nyt käyttäydytään törkeästi. Mies osoittaa mikä on miehiään, joten ei missään nimessä kannata jatkaa. Ihan sama onko kyse ihastumisesta vai mistä, noin ei vain käyttäydytä omaa puolisoa kohtaan. Hän vähät välitti miltä sinusta tuntuu ja nolasi sinut muiden edessä.

Anna tuollaisen mennä. Mitä enemän skeidaa siedät, sitä enemmän sitä sinulle tarjoillaan. Näin se menee, usko minua. Olen nhnyt sen niin monta kertaa liian kilttien ystävien parisuhteissa. Mutta kun alusta asti on tarkka tällaisista, ei ensinnäkään edes tule iskeneeksi kättänsä skeidaan. Jostain syystä olen sen tajunnut jo teininä, mutta tullut tietoiseksi vasta, kun olen seurannut näitä suhteita, jossa jo alusta asti käyttäydytään törkeästi.

Se ei riitä hyvään suhteeseen, että vain sinä rakastat ja kunnioitat. Sen pitää olla molemminpuolista. Älä milloinkaan jatka miehen kanssa, joka ei  kunnioita sinua sanoin ja teoin.

Vierailija
32/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsut pariskunnan kylään, niin miehesi ei välttämättä käyttäydy samalla tavalla kuin isommassa porukassa. Eli et välttämättä saa mitään selville. Voihan sitä kokeilla tietenkin.

Itse ehkä kysyisin suoraan asiasta. Heittäisin vaan yllättäen kysymyksen, että oletko muuten ihastunut siihen ja siihen? Mies varmaan kieltäisi asian, mutta reaktio varmaan kertoisi paljon. Ja kysyisin asiaa ihan kasuaalisti ilman syyttelyä tai muuta draamaa. Jos mies on älykäs ja arvostaa sinua, hän tajuaa kyllä käyttäytyneensä tyhmästi ja tekee korjausliikkeen.

Vierailija
33/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Eli pahat aavistukseni osuivat kai sitten oikeaan Onkohan tässä mitään toivoa enää? Olen kaikesta huolimatta rakastunut mieheeni. Pitäisikö minun kysyä häneltä asiasta suoraan? Vai kutsua tuo pariskunta kylään ja katsoa tarkkaan miten mieheni käyttäytyy?

Ap

Toivoa on. Mene pimpinkiristykseen ja kauneusleikkauksiin. Ime miehesi munaa aina ja kysymättä. Anna peppaseksiä.

Minä ainakin jäisin tuommoisen naisen luokse.

M32

Vierailija
34/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panevat joko nyt tai ovat tehneet niin joskus aikaisemmin. Onko tuo nainen sinua kauniimpi? Ehkä hän antaa taivaallista suuseksiä?

Vierailija
35/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kolmenkimppaa.

Vierailija
36/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä suoraan. Parisuhteet olisi paljon helpompia, kun ihmiset puhuisivat. 

Vierailija
37/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselit vierestä kun miehesi halusi panolle toisen naisen kanssa. Olisit vienyt miehesi kotiin heti. En ole koskaan istunut toisen naisen viereen juhlissa tai muuten vaan istun aina oman naiseni viereen. Ihme käytöstä tuo miehesi. epäilemättä haluaa pettää.

Vierailija
38/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi annetaan viestiä, ettei tuollainen mitään haittaa. Kahden vuoden suhde ja jo nyt käyttäydytään törkeästi. Mies osoittaa mikä on miehiään, joten ei missään nimessä kannata jatkaa. Ihan sama onko kyse ihastumisesta vai mistä, noin ei vain käyttäydytä omaa puolisoa kohtaan. Hän vähät välitti miltä sinusta tuntuu ja nolasi sinut muiden edessä.

Anna tuollaisen mennä. Mitä enemän skeidaa siedät, sitä enemmän sitä sinulle tarjoillaan. Näin se menee, usko minua. Olen nhnyt sen niin monta kertaa liian kilttien ystävien parisuhteissa. Mutta kun alusta asti on tarkka tällaisista, ei ensinnäkään edes tule iskeneeksi kättänsä skeidaan. Jostain syystä olen sen tajunnut jo teininä, mutta tullut tietoiseksi vasta, kun olen seurannut näitä suhteita, jossa jo alusta asti käyttäydytään törkeästi.

Se ei riitä hyvään suhteeseen, että vain sinä rakastat ja kunnioitat. Sen pitää olla molemminpuolista. Älä mi

Vaikea tehdä pidemmälle meneviä päätelmiä, kun ei ole ollut illanvietossa mukana. Suuremmalla porukalla, ehkä hieman humalassa tilanteet menevät miten menevät. Jos naisella on ollut kumminkin juttuseuraa ja omat keskustelut käynnissä, niin mies voi elää uskossa, että ilta sujui kivasti ja molemmilla oli hauskaa.

Aloittaisin keskustelun nimenomaan ulkopuolisuuden tunteesta ja, että olisin kaivannut parempaa yhteyttä mieheen. Ei kaikki miehet välttämättä tajua näitä, mutta voivat olla kehityskelpoisia kuitenkin.

Jotenkin siirtäisin keskustelun naiseen ja kuuntelisin sävyjä miten hänestä puhuu ja ehkä kepeästi heittäisin ihastumiskysymyksen, jos olisi luontevaa. Syyttämistä tai kuulustelua kannattaa joo välttää, tosiaan todennäköisesti aiheuttaisi puolustusreaktion.

Vierailija
39/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselit vierestä kun miehesi halusi panolle toisen naisen kanssa. Olisit vienyt miehesi kotiin heti. En ole koskaan istunut toisen naisen viereen juhlissa tai muuten vaan istun aina oman naiseni viereen. Ihme käytöstä tuo miehesi. epäilemättä haluaa pettää.

Sä taidat olla aika lyhyessä hihnassa?

Vierailija
40/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on huomattavasti parempi ja kiinteempi kroppa ku sulla, niin todennäköisesti hän kiinnostaa sinua enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan