Toimiiko "no contact" eron jälkeen? Kokemusta?
Onko kukaan käyttänyt "no contact" eron jälkeen?
Toimiiko se oikeesti vai onko tämä jotain kusetusta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen asiaa sille eksälle pitäisi olla koskaan?
Miksi just naiset on näin dramaattisia? Varmaan Puuttinkin saa enemmän rakkautta mitä heidän exät.
Et vastannut kysymykseen: mitä asiaa?
Mitäs sitten, jos onkin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puhumisia eksän kanssa? Pitääkö silloinkin olla kuin toista ei olisi ikinä ollutkaan?
Pääsee nopeammin ylitse, jos siis oikeasti käyttää sitä No Contact tekniikkaa.
No contact ei tarkoita pelkästään sitä, ettet suorasti puhu hänelle, vaan myös sitä, ettet tarkista hänen sosiaalista mediaa tai tiedä yhtään, mitä hän tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos onkin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puhumisia eksän kanssa? Pitääkö silloinkin olla kuin toista ei olisi ikinä ollutkaan?
Kai osaat ajatella omilla aivoillasi niin, että teet niin kuin koet parhaaksi itsellesi? Jos haluat eksäsi kanssa olla yhteydessä, niin ole, silloin no contact ei ole sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? :D :D Onko tää lausahdus sellaisen tyypin suusta, jolla on 101 eksää? :D Suhtautumisesi kuulostaa niin kylmältä, että Siperiakin kalpenee.
En tiedä toimiiko, mut julmalta tää tuntuu. En usko että sopii kaikissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin aika monta kertaa panemassa.
Se, ettei suhteesta tullut mitään, ei tarkoita sitä että tarttis riidoissa olla.
M43
Niin tosiaan riippuu, että mihin toimii? Ylipääsemiseen jne. yleensä joo parhaiten. Niin ja mahdollisesti väkivaltaisiin ja narskuihin.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut haluavat pitää elämässä.
Olen ollut vaimoni kanssa 26 vuotta, eli yli puolet elämästäni. Jos meille ero tulisi, niin todellakin oltaisiin tekemisissä vaikkemme yhdessä enää olisikaan. Kamala ajatus että toinen ihminen pitäisi leikata elämästä kokonaan pois, tai elää vihassa ja katkeruudesta häntä kohtaan. M45
Kyllä toimi kun kylmästi vaan estin somessa ja puhelimessa. Eipä ole missään tullut vastaan tai tarvinut ulinaa kuunnella.
Jos ei ole yhteisiä lapsia. Tai toisella on jo uusi kumppani. Napanuora poikki. Pääsee nopeammin yli.
Blokkasin exän kun oli takana jo yksi kerta kun palattiin yrittämään enkä halunnut että aivoni taas pehmenevät. Jossain vaiheessa kuitenkin jostain syystä poistin blokin ja ei kauaakaan mennyt kun exä otti yhteyttä. No jonkun aikaa koetettin kaveerata mutta ei se vaan oikein toiminut ja ikäänkuin passiivisuudellani kylmetin välit niin että hän tympääntyi yrittämään pitää välejä.
Oli niin härski ero, ettei tulisi mieleenkään olla tekemisissä. Onneksi lapset olivat tuolloin jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toimi kun kylmästi vaan estin somessa ja puhelimessa. Eipä ole missään tullut vastaan tai tarvinut ulinaa kuunnella.
Oletpa aikanaan valinnut seurasi sitten väärin kun noin pieleen on valinta mennyt.
Mitä sillä toimimisella nyt sitten tarkoitetaan. Itselläni on kaksi merkittävää eroa takana. Eka ex on lasteni isä joten hänen kanssaan ollaan tietysti jatkuvasti yhteyksissä. Toisen kanssa ei sitten ole ollut mitään yhteyksiä eron jälkeen. On se jotenkin outoa. Hän oli kuitenkin mulle tärkeä monta vuotta. En mä häntä kaipaa ja olen pitkään ollut uudessa parisuhteessakin, mutta kieltämättä välillä silti mietin että mitähän hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä toimimisella nyt sitten tarkoitetaan. Itselläni on kaksi merkittävää eroa takana. Eka ex on lasteni isä joten hänen kanssaan ollaan tietysti jatkuvasti yhteyksissä. Toisen kanssa ei sitten ole ollut mitään yhteyksiä eron jälkeen. On se jotenkin outoa. Hän oli kuitenkin mulle tärkeä monta vuotta. En mä häntä kaipaa ja olen pitkään ollut uudessa parisuhteessakin, mutta kieltämättä välillä silti mietin että mitähän hänelle kuuluu.
Mikset itse ole ollut yhteydessä? Hän ehkä miettii samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa aikanaan valinnut seurasi sitten väärin kun noin pieleen on valinta mennyt.
Kuten monikin ketjussa, silti minä jotenkin pistin silmään syystä että?