Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko "no contact" eron jälkeen? Kokemusta?

Vierailija
21.02.2024 |

Onko kukaan käyttänyt "no contact" eron jälkeen?

Toimiiko se oikeesti vai onko tämä jotain kusetusta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä "no contact"? Että ei olla mitenkään yhteydessä vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat sillä saavuttaa? Toivottavasti et eksääsi takaisin.

Vierailija
4/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi eron jälkeem pitäisi olla tekemisissä jos ei ole yhteistä omaisuutta tai lapsia.

Vierailija
5/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se ainakin jossain vaiheessa. En ole ollut minkäänlaisissa  tekemisissä exän kanssa vuosikausiin vaikka yhdessä oltiin 20 vuotta.

Vierailija
6/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli englannin kielisten sivujen mukaan "no contact" on se, että ollaan 30 päivää tai enemmän kokonaan puhumatta eksälle eron jälkeen.

Vierailija
7/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on no contact exän kaa. Erosta puol vuotta

Vierailija
8/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, linjat poikki ja kaikki yhteydet.

Vierailija
9/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli englannin kielisten sivujen mukaan "no contact" on se, että ollaan 30 päivää tai enemmän kokonaan puhumatta eksälle eron jälkeen.

Siis mitä? Eiköhän voi olla ihan suoraan koko loppuelämän, jos ei ole yhteisiä lapsia tai vielä joku yhteisen omaisuuden/asunnon realisointi kesken.

Vierailija
10/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen asiaa sille eksälle pitäisi olla koskaan?

Vierailija
11/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlishin käyttö ei toimi koskaan.

Vierailija
12/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki tuon vaikka meillä kaksi lasta, sinne meni lapset ja lapsilta isä.

Vierailija
13/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha ok. No joo en ole eksän kanssa montaa sanaa vaihtanut eron jälkeen, jossain tyttären turnauksessa oli ensimmäisenä vuonna pakko. Muuten on kommunikointi ollut käytännössä "tällainen lasku, maksatko puolet" -tyylistä. Lapsi oli erotesessa sen verran vanha, että hoiti itse yhteydenpidon isäänsä.

Vierailija
14/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä onko tämä joku juttu Amerikassa, kun tuntuu että kaikkien deitti sivustojen ohjeet eron jälkeen on juuri tuo "no contact"... mukamas sanovat, että "no contact" avulla pääset nopeammin yli eksästäs tai jotain?

Vierailija
15/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin jopa että toipuminen alkoi kunnolla vasta sitten kun tajusin lopettaa yhteydenpidon kokonaan. Alkuun oli tietenkin vaikea kun on tottunut että se toinen on siinä ja on tottunut hänelle kertomaan kaiken mutta eronneena se yhteydenpito tuntui lähinnä avaavan haavat joka kerta uudelleen enkä päässyt eteenpäin. Oli minun päätös lopettaa yhteydenpito, ex olisi halunnut jatkaa "ystävinä" mutta kunnioitti lopulta minun päätöstä. Eroon ei sinällään liittynyt draamaa tai pettämistä ja se oli yhteinen päätös.

Vierailija
16/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin jopa että toipuminen alkoi kunnolla vasta sitten kun tajusin lopettaa yhteydenpidon kokonaan. Alkuun oli tietenkin vaikea kun on tottunut että se toinen on siinä ja on tottunut hänelle kertomaan kaiken mutta eronneena se yhteydenpito tuntui lähinnä avaavan haavat joka kerta uudelleen enkä päässyt eteenpäin. Oli minun päätös lopettaa yhteydenpito, ex olisi halunnut jatkaa "ystävinä" mutta kunnioitti lopulta minun päätöstä. Eroon ei sinällään liittynyt draamaa tai pettämistä ja se oli yhteinen päätös.

Kuinka kauan pidit eksääsi yhteyttä eron jälkeen? 

Vierailija
17/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen asiaa sille eksälle pitäisi olla koskaan?

Miksi just naiset on näin dramaattisia? Varmaan Puuttinkin saa enemmän rakkautta mitä heidän exät.

Vierailija
18/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan pidit eksääsi yhteyttä eron jälkeen? 

n. 2kk oltiin yhteydessä ja tästä 1kk mietin totaalista yhteydenpidon lopettamista ennen kuin lopulta tein päätöksen.

Vierailija
20/29 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

No contact exään > E-kontakti tulille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi