Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eutanasia on saatava hyväksytyksi

Vierailija
20.02.2024 |

Pääsee vanhana pois kärsimästä.  Maailma muuttuu mahdottomaksi ja itsekkyys lisääntyy.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea luotto "maailman parhaaseen terveydenhoitoon", kun ihmiset tekee ennemmin itsemurhan, kuin elää niin vanhaksi että joutuu suomalaisten hoitajien kynsiiin....

Väite siitä, että Suomessa on maailman paras terveydenhuolto on silkkaa paskapuhetta.

Suomi on monellä mittarilla mitattuna todellinen terveydenhuollon kehitysmaa, juurikin täysin rittäämättömän kivunlievityksen suhteen, josta myös ketjussa käsitelty eutanasian puute on räikein esimerkki.

Uskovaiset ja  osa hoitohenkilökuntaa uskoo vakaasti kivun kasvattavaan ja ihmistä jalostavaan vaikutukseen. Kunnes itse kohtaavat kivun.

Vierailija
42/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea luotto "maailman parhaaseen terveydenhoitoon", kun ihmiset tekee ennemmin itsemurhan, kuin elää niin vanhaksi että joutuu suomalaisten hoitajien kynsiiin....

Väite siitä, että Suomessa on maailman paras terveydenhuolto on silkkaa paskapuhetta.

Suomi on monellä mittarilla mitattuna todellinen terveydenhuollon kehitysmaa, juurikin täysin rittäämättömän kivunlievityksen suhteen, josta myös ketjussa käsitelty eutanasian puute on räikein esimerkki.

Uskovaiset ja  osa hoitohenkilökuntaa uskoo vakaasti kivun kasvattavaan ja ihmistä jalostavaan vaikutukseen. Kunnes itse kohtaavat kivun.

Eli uskovaisten vika tämäkin. Selevä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette uskikset ja muut hörhöt halua ITSELLENNE eutanasiaa, fine. Suokaa kuitenkin muille siihen oikeus

Vierailija
44/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan eutanasiaa jos perikunnalle annetaan valtakirja antaa suostumis vanhuksen puolesta, jos tämä ei esimerkiksi itse ymmärrä omaa parastaan.

Vierailija
45/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenekäs vika sitten ellei uskovaisten?

Vierailija
46/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin ketju meni uskossa olevien haukkumiseen? Mä uskon Jumalaan mutta se ei vaikuta mitenkään mun käsitykseen eutanasiasta. Eutanasia ei mielestäni ole väärin kun siihen lähtee lähimmäisenrakkaudesta käsin - halutaan lievittää kärsimystä. 

Miettikää kuitenkin eutanasiaa suorittavia työntekijöitä. Miltä tuntuisi tappaa toinen? Mielestäni olisi parempi vaihtoehto että jokainen päättää päivänsä halutessaan, siihen ei tarvitse vastuuttaa terveydenhuoltoa. 

Uskikset, siihen on syy miksi teillä on normaalia alhaisempi äo. Eutanasia EI OLE tappamista

Vierailija
47/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenekäs vika sitten ellei uskovaisten?

Suomalaisten ateistien. Eli siis valtaväestön. Elämmehän demokratiassa.

Vierailija
48/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin ketju meni uskossa olevien haukkumiseen? Mä uskon Jumalaan mutta se ei vaikuta mitenkään mun käsitykseen eutanasiasta. Eutanasia ei mielestäni ole väärin kun siihen lähtee lähimmäisenrakkaudesta käsin - halutaan lievittää kärsimystä. 

Miettikää kuitenkin eutanasiaa suorittavia työntekijöitä. Miltä tuntuisi tappaa toinen? Mielestäni olisi parempi vaihtoehto että jokainen päättää päivänsä halutessaan, siihen ei tarvitse vastuuttaa terveydenhuoltoa. 

Uskikset, siihen on syy miksi teillä on normaalia alhaisempi äo. Eutanasia EI OLE tappamista

Turha niille on mitään selittää, kun eivät ymmärrä. Pitävät varmaan muistotilaisuuksia paperiin ruikituille siittiöille

Vierailija
49/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastotietoa eutanoinnista ympäri maailman, Suomi johtaa, torilla tavataan:

Vierailija
50/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin este eutanasian toteutumiselle, tuolle suurimmalle inhimilliselle laupeudenteolle lähemmäistään kohtaan, ovat uskovaiset.

Nuo julmat, epäinhimilliset ja sadistiset villi-ihmiset.

Juuri nämä syyt ovat saaneet minut tekemään täydellisen pesäeron niin uskovaisiin kuin kirkkoon. En halua olla, enkä myöskään ole, missään tekemisissä heidän kanssaan. En edes halua kuulla heistä mitään.

Vierailija
51/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ehkä ole mikään uskis enkä hörhö enkä vastusta kenenkään eutanasiaa, jokainen saa päättää itse. Onko tuo fiksun ihmisen merkki että luokittelee ihmisen tietynlaiseksi pelkästään sen vuoksi että maailmankatsomus on eri kuin teillä? 

Vierailija
52/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se onnistu näiden reaalimaailmasta irtaantuneiden uskonhörhöjen takia, kun ei aborttikaan kun kun se räkä klimpin poisto on murha.

Vierailija
53/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannatan. Näin heikkolahjaisena joutuu elämään elämää joka ei ole yhtään sellaista kuin haluaisin.

Vierailija
54/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Omakantaan hoitotestamentin nyt kun olen vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissa ja kertonut etten halua päätyä mielialalääkittynä ja vaippoihin käärittynä "palvelu"kotiin vaan minut tulee kärrätä Sveitsiin/Alankomaihin eutanasiaan ellei se ole Suomessa sallittuna silloin kun tuo asia on kohdallani ajankohtainen. Rahaa on sen verran säästössä, että eutanasiamatkaani ei muiden tarvitse kustantaan. Se on minun kohdallani Happy end -matka.

Vierailija
55/154 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se onnistu näiden reaalimaailmasta irtaantuneiden uskonhörhöjen takia, kun ei aborttikaan kun kun se räkä klimpin poisto on murha.

Uskon Jumalaan enkä vastusta aborttia. Se ajatus että kaikki uskovaiset ovat jotain hörhöjä ja vastustavat kaikkea, on vain sun omassa päässäsi eikä pohjaudu todellisuuteen. Tiedän monia muitakin Jumalaan uskovia jotka eivät vastusta aborttia. 

Vierailija
56/154 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykäähän kannattamassa, kohta on 50 000 kannatusta kerättynä.

Eutanasialaki säädettävä Suomeen

Kannatusilmoituksia tässä palvelussa 47 599

Vierailija
57/154 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Täysin moraaliton yritelmä.

Vierailija
58/154 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tulen vastustamaan sellaista mädätystä.

Älkää huoliko, kyllä kaikki täältä poistuu aikanaan. Kukaan ei ole vielä jäänyt määräänsä pidempään. Ja hoitajana tiedän kertoa, että ihminen kuolee kuitenkin verraten helposti ja nopeasti kun on kuollakseen.

Kuka kuolee ja kuka ei, helposti! Ei se aina mene noin, ja on ihmisiä, jotka kituvat lohduttomasti sairautensa kanssa vuosia! Olet aika pjaska ja empatiakyvytön hoitaja!

Vierailija
59/154 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa köyttä ostaa vai ootteko ihan neliraajahalvaantuneita?

Jotkut todella ovat.  Usko tai älä.

Kannatan vahvasti eutanasiaa, ja olisi aika se myös Suomessa hyväksyä.

Ihmiset jotka eivät ole joutuneet silmästä silmään eutanasiaa toivovien ihmisten  tuskien kanssa, eivät tajua mistä puhuvat päästellessään suustaan kyseisenlaisia kommentteja.

Kyseessä ei ole mikään helppo ja kevyt ratkaisu myöskään sille sitä haluavalle. Kun vaihtoehtoina on epäinhimillinen kärsimys tai  tuskista vapautuminen.

Kipu ja tuska ei tarkoita pelkkää kipeää raajaa tai tuskallista sairautta, krooninen päättymätön kipu on kokonaisvaltaista, se syö ihmistä syvältä ja sitä toivoo mitä vain että siitä pääsisi.

En usko että vaikka eutanasialaki tulisi, sitä alettaisiin noin vain helpoin ja heppoisin perustein toteuttt

Mäkin olen kohdannut hoitajan. Tosin hän ei edes kirjannut tuskia ylös vaan antoi olla ja katseli vain. Jutteli mitä halusi. Naistenlehtitason juttuja. 

En usko että oli sattumaa, että hän olisi voinut tehdä kivuille jotain.

Vierailija
60/154 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan eutanasiaa jos perikunnalle annetaan valtakirja antaa suostumis vanhuksen puolesta, jos tämä ei esimerkiksi itse ymmärrä omaa parastaan.

Ehdottamasi menetelmä ei ole eutanasiaa. Laillistettu eutanasia toteutetaan vain ja ainoastaan yksilön omasta aloitteesta, ja se aloite on tehtävä silloin kun yksilö on oikeustoimikelpoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi