Pistäisitkö vuosipalkkasi verran autoon?
Kommentit (91)
Oon laittanut jo. Bruton verran. Pitäski varata huolto.
Milsipä ei. Johonkin ne rahat on kai käytettävä. Auto on siitä mukava, että se näkyy.
En laittaisi,yleensä 40-50% laittanut
En. Olen laittanut n. 30% vuosipalkasta. Ostan yleensä alle 5v vanhan ja n 50 000 ajetun auton
En todellakaan. Kallein auto, jonka olen hankkinut aikoinaan maksoi 1,5 kk bruttopalkan verran. Ajoin sillä 9 vuotta, joten ei se lopulta sitten niin huono sijoitus ollut.
Ei viitti millään ruoskallakaan ajaa. Pitävät vielä kylillä köyhänä ja syleskelevät päälle. Pakko se on olla sen verran komia auto, ettei jo pihan lapsetkin naura että vieläkö tuo kulkee.
Mun auto on rahoitettu santanderilla.
Naapurin perhe ei millään lakkaa ulvomasta vedet silmissä pöydän alla.
T. Naapurin Audi mies
No en pistäisi yli 80 000 euroa autoon. Kuljen julkisilla ja tarvittaessa vuokraan auton.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitti millään ruoskallakaan ajaa. Pitävät vielä kylillä köyhänä ja syleskelevät päälle. Pakko se on olla sen verran komia auto, ettei jo pihan lapsetkin naura että vieläkö tuo kulkee.
Sulla taitaa olla huono itsetunto ja tärkeää, mitä muut, jopa lapset, sinusta ajattelee.
Ihan niin huonoa autoa en viitsi ostaa :D
t. osa-aikainen siivoojaa
En laittaisi. Max. Kahden kk:n palkka ja niin että käteisellä voi ostaa ilman, että tili tyhjenee kokonaan.
ei sillä saa autoa