Voiko sinkku olla aidosti onnellinen?
Vai tuntuuko väkisin siltä, että elämästä puuttuu jotain?
Kommentit (68)
On paljon muutakin tekemistä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias tyytyväinen sinkku. Matkustelen, teen mieluista työtä, kehitän jatkuvasti itseäni, näen ystäviä ja urheilen. Nautin siitä, ettei tarvitse raportoida kenellekään missä menen ja milloin palaan kotiin. Saan sisustaa kotini kuten haluan, siivota tai jättää siivoamatta, kokata tai olla kokkaamatta, kukkua öisin ja nukkua pitkään aamuisin.
Kehitän itseäni? Miksi? Miten? Huoh.. Selittelyä. Räpläät joka ilta itsesi uneen, tai olet ehkä jos uskaltautunut ostamaan satisfyerin
Olen nunna joten olen onnellinen sinkkuna. Elämäni rakkaus on Jumala
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
🥱😴
Nuoret miehet ovat tutkitusti ja tilastollisesti onnellisimpia sinkkuina.
Itä-Suomessa on paljon vapaaehtoisesti sinkkuja nuoria miehiä. Kun mies on vapaaehtoisesti sinkku, niin jää rahaa matkusteluun. Nuorten miesten vuosittaiset lomamatkat Tokioon ja muualle Japaniin ovat koko ajan nousussa. Ja koska nuoret miehet ei alistu naisten kotiorjiksi, niin nuorilla miehillä on aikaa harrastuksille.
Olen ollut onnellinen parisuhteessa, ja olen ollut onnellinen sinkkuna. Onnellisuuteen vaikuttavat niin monet asiat. Terveys, työolot, ystävyyssuhteiden tila, muiden läheisten asiat... Tällä hetkellä sinkkuna ja ainoa mitkä stressaa on siskoni sairastaminen ja kiire töissä. Nuorempana olin sellainen että mies oli oltava tai ei tullut mitään, nykyään viihdyn yksinkin hyvin (en olisi ikinä uskonut joskus aiemmin)
Olen onneton vain siksi sinkkuna koska en saa seksiä. Se on ainoa syy parisuhteeseen hakeutumiseen. Mutta liekö silloinkaan saisi
M33
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa on paljon vapaaehtoisesti sinkkuja nuoria miehiä. Kun mies on vapaaehtoisesti sinkku, niin jää rahaa matkusteluun. Nuorten miesten vuosittaiset lomamatkat Tokioon ja muualle Japaniin ovat koko ajan nousussa. Ja koska nuoret miehet ei alistu naisten kotiorjiksi, niin nuorilla miehillä on aikaa harrastuksille.
Ajat muuttuvat. Ennen nuoret naiset olivat onnellisia sinkkuina, nyt nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä on onnellinen sinkku siten, ettei ole yhtään katkeroitunut jostain edellisestä parisuhdekokemuksestaan?
En nyt niinkään sanoisi, että katkeroitunut. Mutta jos taustalla on vain huonoja suhteita, niin alkaahan sitä lopulta pitää epätodennäköisenä, että oikeasti hyvää suhdetta koskaan löytyisi. Ja huonoon suhteeseen verrattuna yksinolo on kuin elämää paratiisissa.
Niin itse koen, ettei maksa vaivaa suhdetta etsiä.
Voi. Koska onnellinen voi olla vaikka elämästä puuttuisikin jotain. Ei kannata sitoa omaa onneaan vain ulkopuolisiin asioihin ja olosuhteisiin. Kaikilta puuttuu aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat. Ennen nuoret naiset olivat onnellisia sinkkuina, nyt nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina.
Eivät vaikuta kovin onnellisilta ainakaan sen valituksen perusteella, mitä täältä saa lukea.
Ap nyt ei ainakaan ole aidosti onnellinen.
Mä oon, olen sinkku. Kokeilin parisuhdetta ja se oli sitä samaa hyväksikäyttöpaskaa mitä aina ennenkin, koska miehet on sellaisia. Loisivat naisen kustannuksella ja tekevät elämästä työlästä.
Äijät, ryypätkää itsenne hengiltä asap, mutta omalla kustannuksellanne siellä tilapäismajoituksessa.
Vaikea sanoa kun en ole koskaan ollut niin onnekas että joku olisi suhteeseen kanssani halunnut. Koko ikä menty sinkkuna. Ikää nyt 35 v (nainen olen).
Koen eläväni henkisesti rikkaampaa elämää sinkkuna kuin parisuhteessa. Minulta ei sinkkuna puutu mikään, mutta parisuhteessa kyllä puuttui ja toisaalta lisäsi ikävää energiaa.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä enempi kokee muut ihmiset rasitteina, jotka on viemässä aikaa ja tilaa jonka haluan yksin itselleni. Ei ole tarvetta hakea tähän rasitteita. Elämäni on nyt todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt ei ainakaan ole aidosti onnellinen.
Mä oon, olen sinkku. Kokeilin parisuhdetta ja se oli sitä samaa hyväksikäyttöpaskaa mitä aina ennenkin, koska miehet on sellaisia. Loisivat naisen kustannuksella ja tekevät elämästä työlästä.
Äijät, ryypätkää itsenne hengiltä asap, mutta omalla kustannuksellanne siellä tilapäismajoituksessa.
Yhteinen nimittäjä noille miehille olet sinä. Valitse parempia miehiä, äläkä jänniksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen onneton vain siksi sinkkuna koska en saa seksiä. Se on ainoa syy parisuhteeseen hakeutumiseen. Mutta liekö silloinkaan saisi
M33
No tuskin jos asenne on tuo. Useimmat naiset etsivät parisuhteelta ihan muita asioita, seksiä kun saa ilman parisuhdettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä on onnellinen sinkku siten, ettei ole yhtään katkeroitunut jostain edellisestä parisuhdekokemuksestaan?
En nyt niinkään sanoisi, että katkeroitunut. Mutta jos taustalla on vain huonoja suhteita, niin alkaahan sitä lopulta pitää epätodennäköisenä, että oikeasti hyvää suhdetta koskaan löytyisi. Ja huonoon suhteeseen verrattuna yksinolo on kuin elämää paratiisissa.
Niin itse koen, ettei maksa vaivaa suhdetta etsiä.
Jatkan kommenttiani, että en myöskään tiedä yhtäkään aidosti onnellista parisuhdetta. Nekin lähipiiristä jotka ovat olleet pitkään yhdessä, kertovat lähinnä kuinka huonosti kaikki on.
Palstalla taas saa vähän väliä lukea, kuinka parisuhteeseen lähdetty lähinnä säännöllisen seksin takia, ei niinkään kumppanuuden ja henkisen yhteyden takia.
Että joo. En suoraan sanoen näe yhtäkään syytä etsiä suhdetta.
Puuttuu, toinen intovertti, jolla on pillu