Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjennettävässä kuolinpesässä suht uusia särkylääkeitä, alkoholia, ruokaa ja kuivasäilykkeitä. Kehtaanko kysyä muilta, että saako ottaa?

Vierailija
02.05.2026 |

Kukaan ollut samassa tilanteessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kaikki. En roskiin enkä apteekkiin veisi. Miksi et kehtaisi? Toki jos muitakin kp osakkaita niin eri asia. 

Vierailija
2/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pois vaan, älä mene omin luvin ottamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi virallista perijää ja meidän jälkikasvu.

Vierailija
4/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kai ne on, jos kerran perillisiä olette. Jos teitä on muitakin, niin sitten kysyt muilta, haluavatko he jotain niistä.

Vierailija
5/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kuolinpesää olet tyhjentämässä, jos pitää miettiä kehtaamista? 

Vierailija
6/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v oikeasti. Katsonko kristallipallostani vai sanonko vain mielipiteeni? No sanon ensin mielipiteeni: Jos teitä on kaksi perijää, niin sovitte mitä otatte kuolinpesästä (etenkin nopeasti pilaantuvat).

Vierailija
7/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä särkylääkkeitä? Varo ettet syyllisty huumausainerikokseen.

Vierailija
8/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuolinpesää tyhjensi vain rintaperilliset, ei siis esim. käly lapsineen. Riitaahan siitä tuli, piti ihan huomauttaa, että veli ja minä perimme tämän, muilla ei ole sanomista.

Vierailija
9/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana tyhjäämässä miehen sukulaisen kuolinpesää. Kaikki käyttökelpoinen koetettiin saada käyttöön. Yksi vei television, toinen kattokruunun ja yksi vei kaikki ruuat, lääkkeet ym. Jopa reseptilääkkeet (verenpaineeseen) joita oli itselläänkin käytössä niin sinne vaan käyttöön. Miksi heittää roskiin mitään minkä voi hyödyntää. Meillä ainakin jokainen sanoi että onko muilla tarvetta televisiolle, ai ei no minä voin viedä sen jne.

Vierailija
10/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että kaikki ovat tyytyväisiä jos säilykkeet ym menee käyttöön. Alkoholille voi olla jo enemmänkin ottajia. Mutta kysy ihmeessä haluaako muut niitä että sinulle kyllä kelpaisi.

Vierailija
11/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuolinpesää tyhjensi vain rintaperilliset, ei siis esim. käly lapsineen. Riitaahan siitä tuli, piti ihan huomauttaa, että veli ja minä perimme tämän, muilla ei ole sanomista.

Kälyn lapset eivät siis olleet veljen lapsia? 

Vierailija
12/12 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kuolinpesä on ulosotossa niin kaikkea ei voi viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän