Tyhjennettävässä kuolinpesässä suht uusia särkylääkeitä, alkoholia, ruokaa ja kuivasäilykkeitä. Kehtaanko kysyä muilta, että saako ottaa?
Kommentit (12)
Kysy pois vaan, älä mene omin luvin ottamaan.
Meitä on kaksi virallista perijää ja meidän jälkikasvu.
Teidän kai ne on, jos kerran perillisiä olette. Jos teitä on muitakin, niin sitten kysyt muilta, haluavatko he jotain niistä.
Kenen kuolinpesää olet tyhjentämässä, jos pitää miettiä kehtaamista?
Ei v oikeasti. Katsonko kristallipallostani vai sanonko vain mielipiteeni? No sanon ensin mielipiteeni: Jos teitä on kaksi perijää, niin sovitte mitä otatte kuolinpesästä (etenkin nopeasti pilaantuvat).
Mitä särkylääkkeitä? Varo ettet syyllisty huumausainerikokseen.
Meillä kuolinpesää tyhjensi vain rintaperilliset, ei siis esim. käly lapsineen. Riitaahan siitä tuli, piti ihan huomauttaa, että veli ja minä perimme tämän, muilla ei ole sanomista.
Olin mukana tyhjäämässä miehen sukulaisen kuolinpesää. Kaikki käyttökelpoinen koetettiin saada käyttöön. Yksi vei television, toinen kattokruunun ja yksi vei kaikki ruuat, lääkkeet ym. Jopa reseptilääkkeet (verenpaineeseen) joita oli itselläänkin käytössä niin sinne vaan käyttöön. Miksi heittää roskiin mitään minkä voi hyödyntää. Meillä ainakin jokainen sanoi että onko muilla tarvetta televisiolle, ai ei no minä voin viedä sen jne.
Luulisi että kaikki ovat tyytyväisiä jos säilykkeet ym menee käyttöön. Alkoholille voi olla jo enemmänkin ottajia. Mutta kysy ihmeessä haluaako muut niitä että sinulle kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuolinpesää tyhjensi vain rintaperilliset, ei siis esim. käly lapsineen. Riitaahan siitä tuli, piti ihan huomauttaa, että veli ja minä perimme tämän, muilla ei ole sanomista.
Kälyn lapset eivät siis olleet veljen lapsia?
jos on kuolinpesä on ulosotossa niin kaikkea ei voi viedä.
Mä ottaisin kaikki. En roskiin enkä apteekkiin veisi. Miksi et kehtaisi? Toki jos muitakin kp osakkaita niin eri asia.