Mistä tiedät että olet varakaveri?? Listataan tähän asiat
Kommentit (273)
Kaveri järjestää isot synttärit ja meille kahvitus varsinaisten juhlien jälkeen jossain. Jos sitäkään.
Kaveri ottaa yhteyttä ja pyytää vaikkapa baariin, jos ei saa muuta seuraa ja sanookin vielä tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri järjestää isot synttärit ja meille kahvitus varsinaisten juhlien jälkeen jossain. Jos sitäkään.
Ystäväni juhlii isoja juhlia viikonloppuisin, ja kun ei halua kutsua meitä, niin sopii sunnuntaille jotain tekemistä meidän kanssa. Tiedämme että olemme varalla vain koska lapset niin hyviä kavereita. Ei tiedetä miksi emme mahdu mukaan.
Ystäväni kertoi ensin usean lapsen kokemuksella, että kaikki idiootit päiväkodista hän kutsuu Hoploppiin synttäreille arkena.
Meidät kutsuttiin tuonne Hoploppiin.
Onko tämä joku naisten juttu? Ei voi olla useita ystäviä, eri tilanteisiin? Pitää olla ns.bestis jonka kanssa jaetaan kaikki tai ei mitään?
Harrastamme koko perhe tennistä. Kaveri oikein alleviivaa miten he eivät pidä tenniksestä. Juu, kiitos tiedosta.
Minulle sanottiin aika suoraan. "lähdetkö minun kanssa festareille, jos x tai y ei lähde". Otin etäisyyttä ja kaveruus loppuikin.
Soittaa todella lyhyellä varoitusajalla että voisinko vaikka nähdä kaupungilla. Siis tyyliin niin että puolen tunnin päästä pitäisi olla kaupungilla. Tulee mieleen että joku parempi kaveri on perunut niin soittaa viime tipassa mulle. Ja mitään ei voi sopia yhtään etukäteen.
Kaverini tietää, että minulla oli hyvin hyvin raskas jakso elämässä kahden pienen lapsen kanssa. Sanoin että lähtisin tosi mielelläni naisseurassa hänen kanssaan esim ulos syömään.
Koskaan ei sopinut mutta mm järjesteli samaan aikaan Lontoon reissun toisen puolituttavamme kanssa. Minua ei tietenkään pyydetty mukaan. Toisen kanssa Kämpiin yöksi. Kolmannen luo meni Norjaan.
En vain tiedä että olen varalla. Hän oikein hieroo sitä naamaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku naisten juttu? Ei voi olla useita ystäviä, eri tilanteisiin? Pitää olla ns.bestis jonka kanssa jaetaan kaikki tai ei mitään?
Joo, tämä on juuri naisten juttu jättää ihmisiä ulkopuolelle ja kieroilla.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni kertoi ensin usean lapsen kokemuksella, että kaikki idiootit päiväkodista hän kutsuu Hoploppiin synttäreille arkena.
Meidät kutsuttiin tuonne Hoploppiin.
Mä tiedän kanssa tämän. On menty kuitenkin näin toimivan juhliin ihan lasten ihmissuhteiden takia.
Kyllä, voin rehellisesti sanoa tässä että on ollut kyyneleet silmissä, ja ei, en todellakaan ole tyhmä. Olen somesta toki nähnyt ja muutenkin ymmärtänyt että skumpat ja hienot kakut syödään muulloin, ja meitä roikutetaam mukana vain teemapuistoon, koska lapset hyviä ystäviä.
Aikuiset eivät sitten olekaan. Nielen kuitenkin oman pahan oloni, ja olen mennyt mukaan oman lapseni takia.
Tehdään asuinalueen Whatsapp-ryhmiä ja jätetään pari perhettä ulkopuolelle.
Järkätään yhteistä tekemistä lapsille ja jätetään pari lasta ulkopuolelle.
Tiedän että kaverini toimii näin.
Kaverini:
Kertoo että ostetaan muutamien ystävien kanssa vähän paremmat joululahjat
Meidän lapselle joululahjaksi Saiturin pörssistä joulukoriste joka hajosi heti.
Mietin että muistaako hän edes näitä juttujaan, mitä hänellä sylki suusta ulos päästää?
Vierailija kirjoitti:
Soittaa todella lyhyellä varoitusajalla että voisinko vaikka nähdä kaupungilla. Siis tyyliin niin että puolen tunnin päästä pitäisi olla kaupungilla. Tulee mieleen että joku parempi kaveri on perunut niin soittaa viime tipassa mulle. Ja mitään ei voi sopia yhtään etukäteen.
Teema ja sen muunnelma: Kutsutaan johonkin pippaloihin edellisenä iltana kun muita reittejä on tullut tietoon, että muut ovat saaneet kutsun jo paljon aikaisemmin.
Humalapäissään suunnittelee yhteistä juhannusta, reissua maalle ym., nämähän ei tietenkään koskaan toteudu. Selvinpäin ei juuri edes ota yhteyttå.
Kaveri peruu viikonloppusuunnitelmat koska meneekin toiselle kaveri eri paikkakunnalle kylään, itse ehtinyt jo ostaa matkaliput jotta minä voin matkustaa. Sitten nähdään nopeasti lounaalla ennen hänen tulevaa reissuaan jonka tilalla piti olla meidän reissu.
Kaveri sopii kaikki juhlapyhät tapaamisen yhden toisen kaverinsa kanssa. Ei koskaan meidän kanssa.